- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
hacıı yolun düşmüyo buralara.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 ----------
cık. unutmadım..:mrgreen: gelmediniz ogün ben napimm..:mrgreen:
Doğru... ama yağmur vardı kimsenin gelebileceğini tahmin etmemiştim.:bounce: