[Yalova - MT]

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
hayırsızz geliyonda araminn..:)


abi pazar günü kaçta gitmeyi düşünüyosunuz..


Aksine bir durum olmazsa 27 şubat pazar saat 09.00 Yalova-Yenikapı denizotobüsü ile gideceğiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

Aksine bir durum olmazsa 27 şubat pazar saat 09.00 Yalova-Yenikapı denizotobüsü ile gideceğiz.

Biletin bende . İstersen bizimle gelirsin hep birlikte gideriz, eğer tarih uymuyorsa bileti alabilirsin adresimi biliyorsun.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Aksine bir durum olmazsa 27 şubat pazar saat 09.00 Yalova-Yenikapı denizotobüsü ile gideceğiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------



Biletin bende . İstersen bizimle gelirsin hep birlikte gideriz, eğer tarih uymuyorsa bileti alabilirsin adresimi biliyorsun.
sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..
Heyytt be topic buram buram memleketim kokuyo :)
vay torpağıım ne ettin gönül işinii.. çözdünmü restleşmeyi..:mrgreen:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..

vay torpağıım ne ettin gönül işinii.. çözdünmü restleşmeyi..:mrgreen:


Abi yem atmış aklı sıra da yemedi Yalova delikanlısı özür filan diledi bende biraz üzerine gitmek sabrını ölçmek amaçlı bugün onla buluşamıyacağımı motoruma egzos yapmaya sanayiye gidiceğimi işimin geç biteceğini söyledim telefonda :):)

tam da iş yerinin önünde onu bekliyodum motorun üstünde :) motosikletini de seni de dedi telefonu kapattım bağırdım eeeeee diye beni görünce bi şaşırdı ama olmadı :) motosikleti kıskanan ciddi anlamda kıskanan biriyle yürümüyo be abi bu mevsimde böyleyse yazın uzun gezilere gittiğimde ne der:) koptuğu yerde bıraktım gitti
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
selam yalova..:)[/QU

Mezit fuara gittin değilmi ,neler yaptın?Kimler vardı.
Ben o gün 11.30 gemisiyle gelecektimki bu sefer de Yalova'da cenaze vardı. Bir türlü kısmet olmadı bu sene.:farao:

gittim abi.kolay oldu gemiden direk fuara belediye otobüsü vardı önünde indim dediğin gibi çıkmadım yukarlara.. tanıdık ankaradan bi arkadaş vardı. çoğu cumartesinden gitmişş sönüktü felan yazmış benim içim öle değildi güzel ve dolu dolu gezdik arkadaşımlaa...
seneye hayırlısıyla abi kapıda verdim 3kişiye biletii boşa gitmedi biletler tekrardan tşk abii görüşürüz..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
gittim abi.kolay oldu gemiden direk fuara belediye otobüsü vardı önünde indim dediğin gibi çıkmadım yukarlara.. tanıdık ankaradan bi arkadaş vardı. çoğu cumartesinden gitmişş sönüktü felan yazmış benim içim öle değildi güzel ve dolu dolu gezdik arkadaşımlaa...
seneye hayırlısıyla abi kapıda verdim 3kişiye biletii boşa gitmedi biletler tekrardan tşk abii görüşürüz..

Senin adına ve beklentilerini karşıladığı için sevindim.Çeşitli sebeplerden dolayı bu sene fuara gidemedim oysa çok önceden biletleri temin etmiş ve programımızı yapmıştık.Biletlerden başkaları sebeplenmiş buna da sevindim boşa gitmedi hiç olmazsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst