hayırsızz geliyonda araminn..Yalova dayım![]()
Hoşgeldin !!
hayırsızz geliyonda araminn..
abi pazar günü kaçta gitmeyi düşünüyosunuz..
Aksine bir durum olmazsa 27 şubat pazar saat 09.00 Yalova-Yenikapı denizotobüsü ile gideceğiz.
sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..Aksine bir durum olmazsa 27 şubat pazar saat 09.00 Yalova-Yenikapı denizotobüsü ile gideceğiz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
Biletin bende . İstersen bizimle gelirsin hep birlikte gideriz, eğer tarih uymuyorsa bileti alabilirsin adresimi biliyorsun.
vay torpağıım ne ettin gönül işinii.. çözdünmü restleşmeyi..:mrgreen:Heyytt be topic buram buram memleketim kokuyo![]()
sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..
vay torpağıım ne ettin gönül işinii.. çözdünmü restleşmeyi..:mrgreen:
sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..
Tamam Mezit Kısmet olursa hep birlikte gideriz.
benim komşuda senin yanında çalışıyomuş abi..sizinle gelcem abi nasipse anca beraber kanca beraber..aranıza alırsanız tabi:mrgreen:detayları tarih yaklaşınca konuşuruz abii..
Tamam Mezit Kısmet olursa hep birlikte gideriz.
[sıze="7"]y-a-l-o-v-a[/sıze]
yalovalıyık ALLAH ınadamıyık..:mrgreen:
hanimiş.. yalova..:mrgreen:
sana bir parça armağan etmek istiyorum minik kuş...::blusssh:::xtongue:
http://www.youtube.com/watch?v=MuUQ1q49yAw&feature=related
selam yalova..[/QU
Mezit fuara gittin değilmi ,neler yaptın?Kimler vardı.
Ben o gün 11.30 gemisiyle gelecektimki bu sefer de Yalova'da cenaze vardı. Bir türlü kısmet olmadı bu sene.:farao:
selam yalova..[/QU
Mezit fuara gittin değilmi ,neler yaptın?Kimler vardı.
Ben o gün 11.30 gemisiyle gelecektimki bu sefer de Yalova'da cenaze vardı. Bir türlü kısmet olmadı bu sene.:farao:
gittim abi.kolay oldu gemiden direk fuara belediye otobüsü vardı önünde indim dediğin gibi çıkmadım yukarlara.. tanıdık ankaradan bi arkadaş vardı. çoğu cumartesinden gitmişş sönüktü felan yazmış benim içim öle değildi güzel ve dolu dolu gezdik arkadaşımlaa...
seneye hayırlısıyla abi kapıda verdim 3kişiye biletii boşa gitmedi biletler tekrardan tşk abii görüşürüz..
gittim abi.kolay oldu gemiden direk fuara belediye otobüsü vardı önünde indim dediğin gibi çıkmadım yukarlara.. tanıdık ankaradan bi arkadaş vardı. çoğu cumartesinden gitmişş sönüktü felan yazmış benim içim öle değildi güzel ve dolu dolu gezdik arkadaşımlaa...
seneye hayırlısıyla abi kapıda verdim 3kişiye biletii boşa gitmedi biletler tekrardan tşk abii görüşürüz..
Senin adına ve beklentilerini karşıladığı için sevindim.Çeşitli sebeplerden dolayı bu sene fuara gidemedim oysa çok önceden biletleri temin etmiş ve programımızı yapmıştık.Biletlerden başkaları sebeplenmiş buna da sevindim boşa gitmedi hiç olmazsa.