Yalan , hemde kırmızı yalannnnn

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Az önce atv Ana haberi dinliyordumm,HAberlerde türkiye kaza istatistikleri ve ölümlerin sayısını felan anlattı ve sonrasında ,şu Ali KIRCA 'nın yerine gelen spiker aynen şunu dedii , ( geçen gün trafikte gidiyordum ,Motosikletlinin biri beni solladı ,bir baktım,bi elinde sigara diğer elindede cep telefonu ,geçti gitti :pr:)

Şimdi böyle bi yalan söylüyorsun motorlardan gıcık alıyorsun belli

1-Bu adamın bi elinde sigara varsa ,diğerindede telefon varsaa,dreksiyonu kim tutuyoo
2-Seni sollaması için ,bi elinin gazda olması gerekmiyormuu
3-Hadi geriden hızlandıda o hızla geçti diyelimmm,nasıl sigara içecek
4-Kendi söylediğin yalana sen inanıyormusun



DİYE SORMAZLARMI ADAMA:pr::pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bana imkansız gelmedi :silent:

Bir eliyle hem sigarayı tutup hemde gaz verebilir.Diğer elinde de cep telefonu varken gidonu tutabilir.Bana aşırı aşırı inanılmayacak bir durum gibi gelmedi,doğru ya da yanlış bilemeyeceğim.Ancak imkansız değil..

Sigara ağızında ve eliyle tutuyordu,cep telefonu kulağındaydı deseydi imkansız olurdu evet..Tam olarak bunu demedi demi ?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
11
biraz zor ama imkansız değil sıgarayı sol elinde tutabılırsın ama ani birsey atlarsa önüne kötü olur :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
tam bir haber spikeri bilincinde konuşmuş.onlar genelde yaptıkları habere söylediklere sözlere inanmazlarmış.:)

hadi istanbul mt şu atv ye bir çıkarma yapalım.:)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
101
ben dün gördüm dallama motorcunun biri 100 lük pimaşları almış bi eline gidiodu türk ün elinden bişey kurtulmaz maalesef
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hehe demek daha önce bu şekilde kullandınız siz Tunciii :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sigara ağızında ve eliyle tutuyordu,cep telefonu kulağındaydı deseydi imkansız olurdu evet..Tam olarak bunu demedi demi ?

Müdürüm sigara içenler iyi bilir,o hızda gitmeye sigara dayanmazz ki sigarada içilmez zatenn,sigara ters yanarr rüzgar yeyince oda boğaz yakarr,anladığım kadarıyla sigara kullanmıyon forrap apimm:)Bide sigarayı sağ eliyle kimse tutmaz çünkü cep telefonu sağ elinde seni sollarken o adamın sol elindeki sigarayı görmek için hakkaten motordan gıcık alman lazım bencee:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bana imkansız gelmedi :silent:

Bir eliyle hem sigarayı tutup hemde gaz verebilir.Diğer elinde de cep telefonu varken gidonu tutabilir.Bana aşırı aşırı inanılmayacak bir durum gibi gelmedi,doğru ya da yanlış bilemeyeceğim.Ancak imkansız değil..

Sigara ağızında ve eliyle tutuyordu,cep telefonu kulağındaydı deseydi imkansız olurdu evet..Tam olarak bunu demedi demi ?

amerikan filmlerindeki mahkeme sahneleri gibi olmuş,

şahıs size ateş ederken siz oradamıydınız:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Püff motosikle giderken sigara içeni bende gördüm açılır kasklı falan kuryedi arakdaş ama işin ehli yani :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
PihiPihi :mrgreen: Ne adamlar war yaa :p

Hemen şikayet mesajı atmalıyız :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bence spiker doğru söylüyo, millet amuda kalkıyo motosikletin üstünde, bunu mu yapamıycak :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Müdürüm sigara içenler iyi bilir,o hızda gitmeye sigara dayanmazz ki sigarada içilmez zatenn,sigara ters yanarr rüzgar yeyince oda boğaz yakarr,anladığım kadarıyla sigara kullanmıyon forrap apimm:)Bide sigarayı sağ eliyle kimse tutmaz çünkü cep telefonu sağ elinde seni sollarken o adamın sol elindeki sigarayı görmek için hakkaten motordan gıcık alman lazım bencee:)

Güzel mantık :) Ama bana hala imkansız gelmiyor.
Adam belki sigarayı boğazı yanarak içmek istiyor(bknz. mazoşist insan),ya da bir şekilde buna bir çözüm bulmuş boğazını yakmadan halledebiliyor işi(bknz. mucit insan).Kuryeler mesela motosikletin üzerinde yaşama yollarını bulmuşlar,herşey motosiklette yaşam için ayarlanmış.Zaten onca km nin tecrübesiyle de oyuncak gibi oynuyorlar motorlarla.
Adamın cep telefonu ve sigarayı aynı anda görmesi de garip değil bence,görebilir.Adamın gözleri keskindir,saatte 300 km yaparken geçmiyor ki olay :p

İso seni kıllatmaya çalışmıyorum:pCiddi ciddi olmayacak gibi gelmiyor bana :)


amerikan filmlerindeki mahkeme sahneleri gibi olmuş,

şahıs size ateş ederken siz oradamıydınız:)

Abi burada hafif bir laf sokma var mı :p
O Amerikan soruları salakça sorular,ben ise mantıklı bir soru sordum yahu :) Sonuçta her ihtimali göz önüne almak lazım.Bir düşünceyi savunmak kadar,karşı düşüncenin mantıklı yönlerini görmeye çalışmakta önemlidir.Savunduğumuz şeyler bazen yanlış olanıdır,bunu anlamak ancak böyle mümkün olabilir.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bir yandan sigara içiyor bir yandanda cep telefonuyla konuşuyordu dedi. :)
Yani ağzında sigara varken diğer eliylede cep telefonunu tutarak konuşması mümkün. Konuştuğunun ne kadarı anlaşılır bilemem.
Ayrıca solladı demedi yanımdan geçti dedi, en azından ben öyle duydum. Yaya halindeyken de yanından geçmiş ola bilir. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Az önce atv Ana haberi dinliyordumm,HAberlerde türkiye kaza istatistikleri ve ölümlerin sayısını felan anlattı ve sonrasında ,şu Ali KIRCA 'nın yerine gelen spiker aynen şunu dedii , ( geçen gün trafikte gidiyordum ,Motosikletlinin biri beni solladı ,bir baktım,bi elinde sigara diğer elindede cep telefonu ,geçti gitti :pr:)

Şimdi böyle bi yalan söylüyorsun motorlardan gıcık alıyorsun belli

1-Bu adamın bi elinde sigara varsa ,diğerindede telefon varsaa,dreksiyonu kim tutuyoo
2-Seni sollaması için ,bi elinin gazda olması gerekmiyormuu
3-Hadi geriden hızlandıda o hızla geçti diyelimmm,nasıl sigara içecek
4-Kendi söylediğin yalana sen inanıyormusun



DİYE SORMAZLARMI ADAMA:pr::pr:

ben direksiyonu bırakıp sürebiliyorum...bizim küçük cc cbflerde ybrlerde kolay oluyor...bir elimd etelefon bir elimda sigara olabilir...rahatlıkla yaparım...rampa aşağı belli bir hızda gidiyorsam yanımdaki aracıda geçebilirim(eğer o yavaşlamışsa) benim şeridim boşsa...ama bu hareketei mutlak boş yerde yaparım...MEsela Beşiktaş Barbaros da olabilir uzun bir rampa aşağı...

adamada ilginc gelmişki paylaşmış canlı yayında...olmayacak iş değil kanka...:pben yapabildiğim için bana basit geliyor...kurye arkadaşlardan her türlü cambazlığıda bekleyebilirsin...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adama ben çocukluktan beri gıcıktım zaten bi de motur camiasına çamur atıyo

tabi sözüm meclisten dışarı bazı kırolar kask takmadığı gibi gündüz gözüne bira içiyo peki bunlara ne demeli..

hemide motur üstünde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst