hayırlı olsun güle güle kullanırsın inş.
Sana bu motoru 8 aydır kullanmış vede hala kullanmakta olduğum için bi kaç öneride bulunacağım....
1-frenlemede arka freni%65 ön freni %35 ön fren sağlıklı değil..
2-posterlerde racinglerle virajları yatanları görüpte sakın deneme arkasını bir anda atıyo motor
3-kalkışlarda bir anda gaz kolunu sonuna kadar çevirme motora zarar verir ve yakıt masrafını arttırır
4-arabalarla mesafeni iyi ayarla yerde toz olsa bile mesafeni ayarlamadıktan sonra tıklarsın birine
5-yrn hemen servise git yağını falan değiştirsinler gerekli kontrolleri yapsınlar(mondıal servisinden beklenmez ama)
6-her zaman 97 oktan almanı tavsiye ediyorum
benim söliyeceklerim bu kadar bende ehliyetsizim ama BİLİNÇLİ EHLİYETSİZ!!! biriyim....benim ehliyet almama 1.5 sene var daha (17.09.09)
Hayırlı olsun.....
hayırlı olsun....
tşkler seni uzun zamandır görüyorum bende.. zaten hemen hemen aynı tarihte alacağız ehliyetleri.. benim de 12.12.09 da 17 olacak. alalım ehliyetleri , birlikte dolaşırız falanavcılardayım ben motor bahçeşehirde. önerilerin için de teşekkürler.