Veee yeni motorum :) 151 rs 2006 siyah-gri

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
hayırlı olsun güle güle kullanırsın inş.
Sana bu motoru 8 aydır kullanmış vede hala kullanmakta olduğum için bi kaç öneride bulunacağım....

1-frenlemede arka freni%65 ön freni %35 ön fren sağlıklı değil..
2-posterlerde racinglerle virajları yatanları görüpte sakın deneme arkasını bir anda atıyo motor
3-kalkışlarda bir anda gaz kolunu sonuna kadar çevirme motora zarar verir ve yakıt masrafını arttırır
4-arabalarla mesafeni iyi ayarla yerde toz olsa bile mesafeni ayarlamadıktan sonra tıklarsın birine
5-yrn hemen servise git yağını falan değiştirsinler gerekli kontrolleri yapsınlar(mondıal servisinden beklenmez ama)
6-her zaman 97 oktan almanı tavsiye ediyorum

benim söliyeceklerim bu kadar bende ehliyetsizim ama BİLİNÇLİ EHLİYETSİZ!!! biriyim....benim ehliyet almama 1.5 sene var daha (17.09.09)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
@GorkeM , kimi

sizlere teşekkür ediyorum

hayırlı olsun güle güle kullanırsın inş.
Sana bu motoru 8 aydır kullanmış vede hala kullanmakta olduğum için bi kaç öneride bulunacağım....

1-frenlemede arka freni%65 ön freni %35 ön fren sağlıklı değil..
2-posterlerde racinglerle virajları yatanları görüpte sakın deneme arkasını bir anda atıyo motor
3-kalkışlarda bir anda gaz kolunu sonuna kadar çevirme motora zarar verir ve yakıt masrafını arttırır
4-arabalarla mesafeni iyi ayarla yerde toz olsa bile mesafeni ayarlamadıktan sonra tıklarsın birine
5-yrn hemen servise git yağını falan değiştirsinler gerekli kontrolleri yapsınlar(mondıal servisinden beklenmez ama)
6-her zaman 97 oktan almanı tavsiye ediyorum

benim söliyeceklerim bu kadar bende ehliyetsizim ama BİLİNÇLİ EHLİYETSİZ!!! biriyim....benim ehliyet almama 1.5 sene var daha (17.09.09)

Hayırlı olsun.....

tşkler seni uzun zamandır görüyorum bende.. zaten hemen hemen aynı tarihte alacağız ehliyetleri.. benim de 12.12.09 da 17 olacak. alalım ehliyetleri , birlikte dolaşırız falan :) avcılardayım ben motor bahçeşehirde. önerilerin için de teşekkürler.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
hayırlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesin tekerini düz bastırsın plakayı da tak motora polis plaka olunca fazla seslenmez motoru da güzelce sil derim sonuçta o seni temsil ediyor....
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayırlı olur inşallah senin için. Allah kaza bela vermesin.
kkorhann34 97 oktan benzin gereksiz.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Hayırlı olsun ma dıkkat ett bılıyon cın motosu bunlar masraf etme benım gıbı 1,500 motora 750 ytl masraf ettım adam edemedımm ona yanarımm
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korhancım 1. şıkkını doğu bulmuyorum artı 6. şıkkında da 95 oktan yeterlı 97-98-100 oktana hiç gerek yok.

artı bilinçsiz ehliyetsiz diye bir şey yada kavram yok :wiinkk:

canım bu arada yenı motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inş. ama altındakıne güvenme sakın dikkatli ol..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
hayırlı olsun

bu arada motorun cok pis ya bi yıka valla:wiinkk:

bence arka fren daha tehlikeli on daha saglıklı
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
AKB vermesin ayrıca ucuza almışsın güzel sakın yeni aldım gücünü deniyim heveslerine kapılma
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tüh neyse keşke o paraya gidip bisiklet alsaymışsın yanlış anlama sen kullanırsında o paraya bile yazık o motora
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
yorumlar için çok teşekkürler... evet motor çok pis çünkü 2 aydır yatıyordu arkadaşın annesi okul olduğundan ve havaların soğuk olduğundan çıkarmıyordu da :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
aman tanrım annesi dedi yaa :queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı olsum allah kaza bela vermez inşallah

fotolarına ilk baktığımda o morotun neden onu duvarda diye düşünmüştüm ama

gereken açıklamayı yapmışın:wiinkk::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı olsun....

tşkler seni uzun zamandır görüyorum bende.. zaten hemen hemen aynı tarihte alacağız ehliyetleri.. benim de 12.12.09 da 17 olacak. alalım ehliyetleri , birlikte dolaşırız falan :) avcılardayım ben motor bahçeşehirde. önerilerin için de teşekkürler.

kimi uzun zamandır görüyonn,yav biz adamı hiç görmedikk nası iştir anlamadım:p

kardeşim hayırlı uğurlu olsun,dikkat et kendine:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
@efendy_iso

öncelikle teşekkür edeyim. abi valla 151 rs topiğini didik didik ettiğimde çok görmüştüm :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Evet...Hayırlı olsun paşam..:rendeer:

Motorlanman bizi sevindirdi..Bide ehliyetlenirsen daha çok sevineceğimizide bilmelisin..:cherry:

Allah seni ailene ve sevdiklerine bağışlasın...:rendeer:

Dipnot: Bahçeşehir trafiğe kapalı bir alan mı?...Kanuni yönden yani..:wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
@muratgergerli

şöyle anlatayım ;

bahçeşehir dediğimiz yer , istanbulun güney tarafında olan bir yerde (e5 üstü) boş bir devasa arsaya yeni bir şehirin kurulması gibi birşey.. her bir tarafı kapalı gibi bişey. yani bir nevi ATLANTİS :p istanbulla uzaktan yakından alakası yok gibi :) polislerin girişi yasak. jandarmalar bakıyor. jandarmalar da ehliyeti sorun etmiyorlar nedense.. durdurunca kaskın varsa bişey demiyorlar.. zaten durdurduklarında aferin böyle uslu uslu sür diyorlar :mrgreen: tabi uslu sürüyorsan :)

Google'a girip görseller'de bahçeşehir diye aratırsan birkaç foto çıkar.. görürsün nasıl bir yer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst