Veee yeni motorum :) 151 rs 2006 siyah-gri

Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Evet arkadaşlar abiler yanlış duymadınız 151 rs cilere bende katıldım... 16 yaşındayım şuan , sadece bahçeşehir de kullanabiliyorum motoru.. trafiğe çıkmıyorum. Arkadaştan aldım (900 ytl) 4173 km de bakımlı.. problemsiz yani... bi tek arka far çatlak.. veletler yapmış. fotoları koyayım ben :) taze taze 30 dk önce çektim.. 1-2 video da vardı ama beğenmedim sildim. darısı sizin başınıza. :)





 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
üzüldüm! plakan yok + ehliyetin yok + kaskın yok + korumaların yok.

başına iş açma 16 yasındasın yazık olur.. şeytan sizlerin içine daha kolay giriyor dikkatli ol!

Güle güle bin allah kaza bela vermesin ama binmemeye çalışsan daha iyi olur... Aileni üzme.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
üzüldüm! plakan yok + ehliyetin yok + kaskın yok + korumaların yok.

başına iş açma 16 yasındasın yazık olur.. şeytan sizlerin içine daha kolay giriyor dikkatli ol!

Güle güle bin allah kaza bela vermesin ama binmemeye çalışsan daha iyi olur... Aileni üzme.

tşk ederim de ehliyet hariç diğerleri var.. plakalık düşmüş , koltuğun altında taşıyorum. kask - korumalık da var. önce onları almıştım zaten. dışarısı da yağmurluydu , sadece resim çekmek için indim garaja. o yüzden böyleyim :) neyse iyi dilekleriniz için teşekkürler. zaten hız merakım falan da yok :)
 
Katılım
17 Tem 2005
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. fotoda ön tekerin duvarda ne işi var onu anlayamadım,
hayırlı olsun ;)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
teşekkürler mete abi... sağolasın mutluluğumu paylaştığın için..

@neversoft
aslında bende anlayamadım :mrgreen: aldığım arkadaş yaptı bende çekeyim dedim fotosunu :) yoksa yapamazdım zaten kendim.. çok fazla acemiyim.. ara sokaklara bile zor çıkıyorum
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
üzüldüm! plakan yok + ehliyetin yok + kaskın yok + korumaların yok.

başına iş açma 16 yasındasın yazık olur.. şeytan sizlerin içine daha kolay giriyor dikkatli ol!

Güle güle bin allah kaza bela vermesin ama binmemeye çalışsan daha iyi olur... Aileni üzme.

+1 ALLAH Kaza Bela Göstermesin:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Dikkatli kullan dönerken ön frene basma yeri öpersin. Her scootercının başına gelmiştir. :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun bende bu sene 16 ya girecem.Kaskın ve korumaların olmadan motosiklete binmeye alışma.Alışırsan bir kere bir daha hiç istemezsin kask koruma vs.Bir de motorun çok pis onu bir güzel yıka.:cat:
Kazasız sürüşler...:bounce:

bir de ekleyeceğim bir şey var 151 cc lilk motor biraz fazla yakar.Ona göre keşke 100 - 125 lik bir şey baksaydın.Ama hayırlısı olsun.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Hayırlı uğurlu olsun. Dikkatli kullan dönerken ön frene basma yeri öpersin. Her scootercının başına gelmiştir. :)

uyarın için teşekkürler. dediğinin aynısı oldu :) bisikletten alışmışım , sağ taraf arka fren diye :) az daha yeri öpüyordum ama alıştırma için 10km gibi bi süratte gittiğim için birşey olmadı zamanla alışacağız inşallah :)

Hayırlı olsun bende bu sene 16 ya girecem.Kaskın ve korumaların olmadan motosiklete binmeye alışma.Alışırsan bir kere bir daha hiç istemezsin kask koruma vs.Bir de motorun çok pis onu bir güzel yıka.:cat:
Kazasız sürüşler...:bounce:

bir de ekleyeceğim bir şey var 151 cc lilk motor biraz fazla yakar.Ona göre keşke 100 - 125 lik bir şey baksaydın.Ama hayırlısı olsun.:cherry:

iyi dileklerin için teşekkürler.. şu ana kadar kasksız motora binmedim gibi bişey.. max. 1-2 kere binmişimdir. zaten takmayınca kendimi huzursuz hissediyorum... evet motor biraz fazla yakıyor ama farketmez zaten.. çok az biniyorum. ve de motorun pis olmasının sebebi 1 aydır garajda yatıyormuş o yüzden pis bi ara güzelce yıkarım :)


sizede kazasız sürüşlerr... :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hayırlı olsun. Lütfen ehliyetini cebine koyana kadar trafiğe çıkma, trafiksiz alanlarlarda bin, alıştırma yap zaten 1 senen kalmış. Diğer gerekli şeyleri tamamlamışsın zaten onlara söyleyecek bir şey yok...
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
@dgrmr

teşekkür ederim. zaten motor bahçeşehirde. burası ayrı bir şehir gibi.. polis yok , jandarma var. ekşın yapmazsan ehliyete gerek duymuyorlar :) yani ehliyeti alana kadar buradan çıkma şansım yok zaten çıkmam da o ayrı mesele.. bol bol alıştırma yapıyorum. iyi dilekler için tşkler.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
üzüldüm! plakan yok + ehliyetin yok + kaskın yok + korumaların yok.

başına iş açma 16 yasındasın yazık olur.. şeytan sizlerin içine daha kolay giriyor dikkatli ol!

Güle güle bin allah kaza bela vermesin ama binmemeye çalışsan daha iyi olur... Aileni üzme.

aynen katılıyorum... artı hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun aynından benimde vardı kullanımı çok kolaydır yanlız ıslak zeminde motoru hafif de olsa yatırma sakın aynen yerdesin aman diym..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst