- Katılım
- 18 Ağu 2007
- Mesajlar
- 266
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar abiler yanlış duymadınız 151 rs cilere bende katıldım... 16 yaşındayım şuan , sadece bahçeşehir de kullanabiliyorum motoru.. trafiğe çıkmıyorum. Arkadaştan aldım (900 ytl) 4173 km de bakımlı.. problemsiz yani... bi tek arka far çatlak.. veletler yapmış. fotoları koyayım ben
taze taze 30 dk önce çektim.. 1-2 video da vardı ama beğenmedim sildim. darısı sizin başınıza.





