- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar dün saat 8 civarında 0km Siyah Ninja 250r'mi teslim almış bulunmaktayım, simdilik 80km yaptım fakat şehir içine giremiyorum plaka işi yarın sabaha hallolacağı icin
.
Motorlu motorcuların arasına hos geldim demek istiyorum allah herkese hayalindeki motoru nasib etsin (bizede Ninja650R="ER-6f ABS" nasip eder insallah bi gun
)
Motorlu motorcuların arasına hos geldim demek istiyorum allah herkese hayalindeki motoru nasib etsin (bizede Ninja650R="ER-6f ABS" nasip eder insallah bi gun
Son düzenleme: