Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar dün saat 8 civarında 0km Siyah Ninja 250r'mi teslim almış bulunmaktayım, simdilik 80km yaptım fakat şehir içine giremiyorum plaka işi yarın sabaha hallolacağı icin :).

Motorlu motorcuların arasına hos geldim demek istiyorum allah herkese hayalindeki motoru nasib etsin (bizede Ninja650R="ER-6f ABS" nasip eder insallah bi gun :) )

dsc00513zx6.jpg

dsc00511nz3.jpg

dsc00512th9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bursa caddelerinde 250lik ninja görmek güzel olacak :) aman dikkatli ve full koruma kullan.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aayyyy nerden buldun ölee çirkin motoru niye aldın ki sen hıh ::miiz::
kıskançlıktan çatladım ama yaaa :queen: güle güle kazasız belasız kullan :rendeer: aza tamah etmeyen çoğu bulamazmış bunu da unutma arkadaşım :mrgreen: elindekinin kıymetini bil soona Allah taş yapar seni bak :p Onu bulamayanlar var di mi ama :wiinkk: İnşallah o da olur bi gün :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle. :rendeer:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kazszı belasız kullan kardeş resimde yolarsan seviniriz
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Açıkcası ben kawadan ümidi kesmiştim. "Milletten kaporaları aldı ama motoru getiremiyecek" diyordum.:mrgreen: Sanırım 1 aydan fazladır motor bekliyorsunuz:)

Motoru teslim almana inan çok sevindim. Umarım kazasız belasız kullanırsın.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
hoca kaç para tuttu toplam ? max ne hız yapıyo?? bu arada hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
hayırlı olsun. kazasız belasız inşallah. tekerine taş değmesin. rüzgarın bol olsun.
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
63
foto makinesi arkadasta kalmis 10dk ye geliyor hemen inip cekicem resimlerini :)

herkese tesekkkur ederim hep koruma tam koruma (bkz. avatar :) )

hayırlı olsun kardeş gazasız belasız süren işşallah.
eee 10 dakka demişsin iki saatten fazla zaman geçmiş hala yok resimler çabuk ol çabuk yükle şu resimleri de görek :p:p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun şahsen kıskandım yani :)

Allah Asfalt yüzü göstermesin kardeş şimdi herkeisn gözü vardır makinada en kısa zamanda bi naza boncugunu ve full korumalarını ihmal etme :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
hayırlı olsun güsel motosiklet rengi yeşil olsaydı daha hoş olmazmıydı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İyi hade öss den önce gelmiş moral olur sana :)
Hayırlı olsunda bi foto koy bakalım ne menem şeymiş bu görelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst