Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin!!!:rendeer:
yahu nasıl 80km yapıp bıraktın? ben olsam uyuyamazdım valla.... allah kaz abela vermsin kardeşim, hayırlı uğurlu olsun. kurbanını kesmeyi unutma
Grenajın sağ alttaki çatlağı gördün mü peki ?????? :cyclopsan:cyclopsan
Grenajın sağ alttaki çatlağı gördün mü peki ?????? :cyclopsan:cyclopsan