Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun, Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.:bounce:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
resim olmadan yeni motor aldım topici açmasanız ne güzel olur , hayırlı olsun bekliyoruz resimleri...
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
hayırlı olsun kardeş benim en çok merak ettiğim konu motorun sesi nasıl bayağı ses veriyor mu tabi abileri 600 ve 1000 likler kadar olamaz ama yinede güzeldir
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun dostum güle güle kullanmak nasib etsin kazasız belasız
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin!!!:rendeer:

Arkadaslar 10dk dedikten sonra babam elinde plaka ile geldi halletmiş işleri falan servise gittim plakayı taktırdım arkadasla karsılastım onlardaydım eve yeni dondum konuyu kontrol etmek için hemen motosiklet.net e :mrgreen:

Bu sefer cidden 10dk sonra fotolar geliyo en kısa zamanda +foto ve vidyolar :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hey man whats up *
i need e photo man please :p

hacı hadi yaw resim nerde bikepicsten baksam daha iyiydi:p

hayırlı olsun
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
dsc00513zx6.jpg

dsc00511nz3.jpg

dsc00512th9.jpg


Cok saolun tekrar arkadaslar :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yahu nasıl 80km yapıp bıraktın? ben olsam uyuyamazdım valla.... allah kaz abela vermsin kardeşim, hayırlı uğurlu olsun. kurbanını kesmeyi unutma
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
yahu nasıl 80km yapıp bıraktın? ben olsam uyuyamazdım valla.... allah kaz abela vermsin kardeşim, hayırlı uğurlu olsun. kurbanını kesmeyi unutma

insallah. resimleri cektikten sonra zaten plaka geldi ve plaka isini hallederken ve arkadasla bulusana kadar 127 olmus demin baktim :)

dsc00510rf3.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
Çok TatLI çOk aBiLerindeN Hiç biR faRkı yoK süPeR gÜle güLe kuLLan KazasıZ beLasıZ İNşAllAh...
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ohh ohh ınsallah bende bu gunlerı gorurum benım de bole heycanlanmama az kaldı bakalım ne zamana...allah kaza bela vermesın
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Maşallah..Hemde 41 kere..:cat:

Cillop gibi valla..:cat:

Hayırlı ve uğurlu olsun..Allah seni sevdiklerine bağışlasın paşam..:rendeer:


.
nazar.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Grenajın sağ alttaki çatlağı gördün mü peki ?????? :cyclopsan:cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst