Ve Sonunda Motoruma Kavustum (Ninja250r)

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
abooouw bana kalırsa arkadaşım bi dünya resim çekti heyecandan,şimdi hepsini koymaya çalışıyo:queen: Hayırlı olsun Allah kazadan ve anti,motorcuların gazabından esirgesin.Grenajın asfalt görmesin inş.:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun....

Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum... Fotolarıda bekliyoruzzzzzz :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allak Korusun, nazar değmesin inşallah. Fotoğraf bekliyor site ahalisi... :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Misafirlerle ilgileniver abi,Bize de soğuk bişiler lütfen:p Şaka maka bu kadar bekledik en az 7 resim isteriz:queen:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Tekerin düz bassın.Korumalarını mutlaka al ve kullan.Motorundan daha önemli olduğunu görüceksin.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
hayırlı olsun.. çok merak ettiğim bi motor fotografları bekliyoruz...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayirli olsu güle güle sorunsuz nice binlerce kmlere... motoru aldigindan tedirgin olmaya başladi bak site ahalisi bence acele at resimler için:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun ama sen 2 gün daha trafiğe giremiyeceksin çünkü yarın cumartesi pazartesi alırsın plakayı,yani bu haftasonuda gezemiyeceksin demek oluyor bu,neyse almışın ya yeter pazarteside gelir:cat:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah kaza bela vermesın tekerın duz bassın ıyı gunlerde kullanmak nasıp olsun....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güle güle kazasız belasız sürüşler, çok güzel motor:) Fotoğrafları bekliyoruz.
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
hayırlı olsun coroner ,allah kaza bela vermesin.simdi sana ılk yapman gereken seyı soyluyorum evden cıkıyosun bı bujıterı falan gıbı bı yere gıdıyosun bıtane nazar boncugu alıp gıdonun ortasına cakıyosun :D
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Berkay'ım..
Kardeşim...
Motorları almak aynı güne nasipmiş..
Hatırlar mısın, seninle konusurduk.
Sen hep bana sen benden daha önce alacaksın diyordun..
AYNI GÜNE KISMETMİŞ BE KARDEŞİM...
Hayırlı olsun.. Allah kaza bela göstermesin.. :rendeer:
Senin motorla benimkinin arasında 8000 YTL bi fark var ama hallederiz onu bi ara.. :p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
hocam hayırlı olsun güzel seçim yapmışsınız ilk izlenimlerinizi merak ettim doğrusu motor nekadara maloldu?
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Güle güle kullan,kazasız belasız hayırlı sürüşler.
ancak bu motora verdiğin parayla 2.el hayallerinin motorunu alabilirdin bence??
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun bnde o motoru çok merak ediyordum ilk izlenimlerinizi yazarsanız sevinirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst