- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
abooouw bana kalırsa arkadaşım bi dünya resim çekti heyecandan,şimdi hepsini koymaya çalışıyo:queen: Hayırlı olsun Allah kazadan ve anti,motorcuların gazabından esirgesin.Grenajın asfalt görmesin inş.:wiinkk:
foto makinesi arkadasta kalmis 10dk ye geliyor hemen inip cekicem resimlerini![]()