- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bugün noter satış işlemlerinide yaptık ve o artık benim oldu:mrgreen: işte ilk demir atım
gün gelicek ve ben bu forumda motor aldım diye konuda açıcakmışım demekki
hala inanamıyorum arada bi bahane bulup garaja iniyorum bakınıyorum öyle ona :queen: aksine bugünde çok yoğunuz sabah aldım motoru resimleri bilgisayara anca atabildim
şimdilik sadece kaskla idare edicem fuara kadar, fuardanda eldiven ve mont ve yağmurluğumu almayı düşünüyorum
ama hepsinden önce kilide ihtiyacım var. Avcılar yakınlarında nerden alabilirim kiliti?
gün gelicek ve ben bu forumda motor aldım diye konuda açıcakmışım demekki
hala inanamıyorum arada bi bahane bulup garaja iniyorum bakınıyorum öyle ona :queen: aksine bugünde çok yoğunuz sabah aldım motoru resimleri bilgisayara anca atabildim
şimdilik sadece kaskla idare edicem fuara kadar, fuardanda eldiven ve mont ve yağmurluğumu almayı düşünüyorum
Son düzenleme: