ve ilk demir atım sonunda aldım :)

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
evet arkadaşlar bugün noter satış işlemlerinide yaptık ve o artık benim oldu:mrgreen: işte ilk demir atım
gün gelicek ve ben bu forumda motor aldım diye konuda açıcakmışım demekki
hala inanamıyorum arada bi bahane bulup garaja iniyorum bakınıyorum öyle ona :queen: aksine bugünde çok yoğunuz sabah aldım motoru resimleri bilgisayara anca atabildim :)
5c0t9t.jpg

smdhtt.jpg

wgzvaf.jpg

2rn7wn6.jpg

şimdilik sadece kaskla idare edicem fuara kadar, fuardanda eldiven ve mont ve yağmurluğumu almayı düşünüyorum :) ama hepsinden önce kilide ihtiyacım var. Avcılar yakınlarında nerden alabilirim kiliti?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
tahmin etmiştim başlık isminden post modern bir cow-boy'un daha aramıza chopper'ı ile katıldığını.

Kazasız, belasız keyifli sürüşler :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
benimde varıdı bundan, çok sevimlidir tosbaa.
hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Nexagon,KUVVETMİRA
saolun iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
hayırlı olsun iyi günlerde kullan :) ben de arada gidip sever okşarım atımı :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
norad,sedici,jelly123,karaislam
saolun arkadaşlar :)
saat 6yı iple çekiyorum akşam eve gidiyim bi güzel yıkıyıp aklayıcam :queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
benimde varıdı bundan, çok sevimlidir tosbaa.
hayırlı uğurlu olsun :rendeer:

Fatih Abi sen ve bu ufaklığı birarada düşünemiyorum. Var mı elinde bi fotoğraf?

@FELON@

Kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Güle güle kullan. Allah kaza bela göstermesin..
Tatlıymış ufaklık. Bi isim koymuşsundur bile sen..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
heyecanını anlıyorum..hemde çok iyi anlıyorum..zamanında bozuk olarak aldığım ve geceyarısı eve getirdiğim motorları o gece tamir etmeden yatağa girmediğim de olmuştu benim...:queen:
gülegüle kullan..değmesi gerekenden başka yeri zemine değmesin inşallah...:cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
sc-aquila,kanucan,nightshift,sametagir,GT250rAlanya
saolun arkadaşlar:cat: çok tatlı bişey ya bazen bakınca gülüyorum komik,şirin gözüküyo :queen:
daha bi ismi yok ama atıma ilk bindiğimde tam bi pırpır demiştim pırpır yada pıtırcık olabilir :queen:
akşamları bizim evin altındaki garaja koyucam ama bi yere gittiğimde bırakabilmek için bi kilit almak istiyorum Avcılarda yada yakın semtlerde aksam 6dan sonra gidip alabilceğim bi yer varmı acaba ? kaskı motomaxdan aldım orda vardı ama 1metreliği kalmıştı 2metrelikler bitmiş hep alamadım. birde wd40 alcam ama bu nikelajlı yerleri temizlemek için ne almam lazım bu nikelajlarda çok hafif böyle pas gibi bişeyler var bazı yerlerinde onları neyle temizleyebilirim
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
evet arkadaşlar bugün noter satış işlemlerinide yaptık ve o artık benim oldu:mrgreen: işte ilk demir atım
gün gelicek ve ben bu forumda motor aldım diye konuda açıcakmışım demekki
hala inanamıyorum arada bi bahane bulup garaja iniyorum bakınıyorum öyle ona :queen: aksine bugünde çok yoğunuz sabah aldım motoru resimleri bilgisayara anca atabildim :)

şimdilik sadece kaskla idare edicem fuara kadar, fuardanda eldiven ve mont ve yağmurluğumu almayı düşünüyorum :) ama hepsinden önce kilide ihtiyacım var. Avcılar yakınlarında nerden alabilirim kiliti?

Hayırlı olsun yeni motosikletin. Boyayı çıkarana kadar temizlersin sen şimdi :) Avcılarda Bilge Motor var onlarda belki vardır. Adresi googledan bulabilirsin tarifi caminin orada insa lisesi var onun kapısından çıkınca karşıdaki sokak girişinde :) ya da oralarda bir tur atsan bulursun. akşam 9 a kadar açıklar :wiinkk:

Sen ona özen gösterirsen o da dana gösterir :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hayırlı olsun ben ilk aldığımda ehliyetimi çıkartmadığım için 2 hafta evin arkasında yatmıştı motor :) malum 3000 lira ceza yedikten sonra üflemek değil derin dondurucuda soğutarak yedik yoğurdu..Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst