Uzungöl gezim(08.05.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu günkü gezim Trabzon Uzungöl'e idi.gidiş geliş toplam 280 km civarı bir gezi oldu. hava bayağı yağmurluydu. Rizeye kadar sağnak yağış altında gittim. iyidereden sonra yağmur kesildi.sonrasında güneş bile açtı:p dönüşte ise hiç yağmur yağmadı:pr: :mrgreen: işte rotam:


benden başka Motosikletli görmek beni rahatlattı:mrgreen:























işte Of'a geldim.Uzungöl yol ayrımı burası



Of'tan 40km sonra Uzungöle ulaşıyorum




Şimdiden söyleyeyim. fotoğrafların renk doygunluğuyla biraz! oynadım:p























































bu fotoğrafla bayağı oynadım tabi, zaten belli oluyor. HDR tekniği diyolar buna.



Bu da yukarıdaki fotonun oynanmamış hali:p



bir HDR daha



bu da oynanmamış hali:)







Burada piknik yapacağım



şu kahvaltının güzelliğine bakar mısınız,sıcak çayım bile var:p























Ona her yer Trabzon:queen:















Bu ördek fotoğraflarında 1gram oynama yoktur:rendeer:























Buradan yukarı tırmanıp güzel pozlar alıp geri döneceğim



İşte o pozlar



















ninja:mrgreen:







Batman:mrgreen:




geri dönerken Of tarafında motor gazı kesmeye başladı. benzinden şüphelendim, benzim aldım, yine kesiyordu, meğer ki Kontakta temassızlık varmış, öyle öyle geldim Ardeşene. bir de km sayacım ve hız ibrsi bozuldu:pr::pr::pr::salut:



Sonunda ulaştım Ardeşene. motorumun son hali:salut:niye böyle oldu, çünkü Çaykara civarında berbat mı berbat bi yol var, yapım halinde.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
güzel resimler eşiliğinde güzel bir gezi en sonunda bi karadeniz turu şart olacak gibi,teşekkürler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel resimler eşiliğinde güzel bir gezi en sonunda bi karadeniz turu şart olacak gibi,teşekkürler

aynen öyle,şu bizim yusuf kardeşimizin,turizm elçisi olmasını destekliyorum.karadeniz ancak bu kadar,karış karış tanıtılır.:cat: yağmur çamur demiyor.BRAVO.:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler ilginize. Bora abi beni şımartıyosunuz::utangac:::blushani::154::
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatımda gördüğüm en güzel yerleşim yeri desem yalan olmaz. Paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çok güzel kareler ama fotoların orjinal olarak kalması tavsiyemdir nedense orjinal hastalığı var bende..:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
En son geçen sene cakalaz ile gitmiştik. O gün bugündür tekrar gitmeyi düşünüyorum.. Uzun göl gerçekten hayran kalınacak biryer.

Paylaşım için tşk yusuf:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
şimdiye kadar neysede bu fena koydu be....:pr: :p

ilk gördüğüm yerde döveceğim seni artık..yeminimi bozdum üleyyynnnnn:queen::queen::queen:

en çok gidip görmek istediğim yerlerin başındadır uzungöl...umarım Rabbim nasip eder de bende gidebilirim.....:salut:

tebrik ederim....:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese. sağolun. Doğan, hava yağışlıydı yav, kapalıydı. yoksa aklımdaydın.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
19
Gerçekten çok güzel fotoğraflar. Ellerinize gözlerinize sağlık.
Motor için üzüldüm. Geçmiş olsun. İnşallah yapılmıştır.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
hocam siz bu gezileri yabancı forumlarda da yayınlayın
karadenize turist akını başlar :)

bu arada tripod olmadan hdr yapmak zor olmadı mı :)
eğer yüksek çözünürlüklü halleri varsa hdr fotoları ekleyebilir yada mesajdan atabilir misiniz bana :)
masaüstü yapılacak derecede fotolar gerçekten
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler.
Barış,motoru yarın götürecem servise. normalde kumanda panelini yeni taktırmıştım, niye öyle oldu anlayamadım. bakalım ne diyecek usta.
cavro,
yabancılar bizden daha iyi biliyor buraları inan:),
benim makinede üç seviyede poz taraması var, hızlıca değişik contrastta 3 fotoğraf çekiyor. o yüzden tripotsuz da oluyor. zaten tripot yerine de benim topcaseyi kullanıyorum:mrgreen:
bu arada fotoğrafları yer kaplamasın diye 2mp ile çekmiştim. istiyosanız bu şekilde 2mplik HDR yapıp göndereyim.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
öyle yapan makinelerde vardı değil mi :)
mümkünse yani uğraştırmayacaksa hocam çünkü resmen o hdr olan 2 resme takıldım kaldım :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
motoseyyah, teşekkürler.
cavro, mail adresi verin, göndereyim
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Paylaşım için teşekkür.. Her zamanki gibi manzara ve görüntü açıları mükemmel..

Oynanmamış, orjinal ve sade olan fotoları ise; daha çok beğendim.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst