- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu günkü gezim Trabzon Uzungöl'e idi.gidiş geliş toplam 280 km civarı bir gezi oldu. hava bayağı yağmurluydu. Rizeye kadar sağnak yağış altında gittim. iyidereden sonra yağmur kesildi.sonrasında güneş bile açtı
dönüşte ise hiç yağmur yağmadı
r: :mrgreen: işte rotam:

benden başka Motosikletli görmek beni rahatlattı:mrgreen:






işte Of'a geldim.Uzungöl yol ayrımı burası

Of'tan 40km sonra Uzungöle ulaşıyorum

Şimdiden söyleyeyim. fotoğrafların renk doygunluğuyla biraz! oynadım














bu fotoğrafla bayağı oynadım tabi, zaten belli oluyor. HDR tekniği diyolar buna.

Bu da yukarıdaki fotonun oynanmamış hali

bir HDR daha

bu da oynanmamış hali


Burada piknik yapacağım

şu kahvaltının güzelliğine bakar mısınız,sıcak çayım bile var






Ona her yer Trabzon:queen:




Bu ördek fotoğraflarında 1gram oynama yoktur:rendeer:






Buradan yukarı tırmanıp güzel pozlar alıp geri döneceğim

İşte o pozlar





ninja:mrgreen:


Batman:mrgreen:

geri dönerken Of tarafında motor gazı kesmeye başladı. benzinden şüphelendim, benzim aldım, yine kesiyordu, meğer ki Kontakta temassızlık varmış, öyle öyle geldim Ardeşene. bir de km sayacım ve hız ibrsi bozuldu
r:
r:
r::salut:

Sonunda ulaştım Ardeşene. motorumun son hali:salut:niye böyle oldu, çünkü Çaykara civarında berbat mı berbat bi yol var, yapım halinde.


benden başka Motosikletli görmek beni rahatlattı:mrgreen:






işte Of'a geldim.Uzungöl yol ayrımı burası

Of'tan 40km sonra Uzungöle ulaşıyorum

Şimdiden söyleyeyim. fotoğrafların renk doygunluğuyla biraz! oynadım














bu fotoğrafla bayağı oynadım tabi, zaten belli oluyor. HDR tekniği diyolar buna.

Bu da yukarıdaki fotonun oynanmamış hali

bir HDR daha

bu da oynanmamış hali


Burada piknik yapacağım

şu kahvaltının güzelliğine bakar mısınız,sıcak çayım bile var






Ona her yer Trabzon:queen:




Bu ördek fotoğraflarında 1gram oynama yoktur:rendeer:






Buradan yukarı tırmanıp güzel pozlar alıp geri döneceğim

İşte o pozlar





ninja:mrgreen:


Batman:mrgreen:

geri dönerken Of tarafında motor gazı kesmeye başladı. benzinden şüphelendim, benzim aldım, yine kesiyordu, meğer ki Kontakta temassızlık varmış, öyle öyle geldim Ardeşene. bir de km sayacım ve hız ibrsi bozuldu

Sonunda ulaştım Ardeşene. motorumun son hali:salut:niye böyle oldu, çünkü Çaykara civarında berbat mı berbat bi yol var, yapım halinde.

Son düzenleme: