Uzungöl gezim(08.05.2011)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hocam senin motürü nerde olsa tanırım :) ahay allah razı olsun yahuuu içimiz gönlümüz açıldı, valla çok şanslı insansın karadeniz gibi bir coğrafyada yaşıyorsun tekerin dert görmesin , allah iniş takımlarına zeval vermesin...

her zaman gitmeyi görmeyi çok istediğim yerlerdir sizin oralar nasip kısmet inşallah... bi gün fırsat, zaman, para 3 lüsünü bir araya bi getirebilsem aynen sizin memleketteyimde nasip inşallah... sağol varol...:rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili arkadaşım güzel bir gezi yapmışsın . Fotoğraflarıda kadraj olarak güzel düşünmüşsünüz ama bazı fotoğraflarda ışık ayarını yapamamışsınız aslında çok basit birdahaki serüvenlerinizde daha iyi fotoğraflarınızı görmek dileğiyle her şey gönlünüzce olsun
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Arkadaşım resimlerin harika ya, memleketimi çok özlemişim :salut: bu yaz inşAllah gitmeyi planlıyorum .
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
mesajları yeni gördüm. teşekkürler ilginize.askerlik süresince hemen hemen hiç takip edemedim forumu. gezilerden uzak kaldım. şimdiden biryerlere gitmek için can atıyorum.
Motokurt abi, fotoğraflardaki ışık sorunu çekimleri acele ve dikkatsiz çekmemden olabilir.bir de hava sisliydi. ışığı iyi ayarlayamadım. bazı fotolara ise HDR uyguladım. belki o sa sorun oluşturmuş olabilir. ilginize sağolun.
herkesi bekleriz Rize'ye.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mesajları yeni gördüm. teşekkürler ilginize.askerlik süresince hemen hemen hiç takip edemedim forumu. gezilerden uzak kaldım. şimdiden biryerlere gitmek için can atıyorum.
Motokurt abi, fotoğraflardaki ışık sorunu çekimleri acele ve dikkatsiz çekmemden olabilir.bir de hava sisliydi. ışığı iyi ayarlayamadım. bazı fotolara ise HDR uyguladım. belki o sa sorun oluşturmuş olabilir. ilginize sağolun.
herkesi bekleriz Rize'ye.
bende diyodum nerde bu adam die devamlı biyere gider konu açardı. demek esker ocağındaymışın..hoş geldin...:mrgreen::rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
tekrar hoş geldin Yusuf, sağ sağlim vatani görevi bitirmişsin hayırlı olsun.
harika fotolar, nefis bir doğa, alışık olduğumuz tek tabanca Yusuf :) her motorcunun hayali olan karadeniz turunu(motorcuların kabe'si) ilerde büyük cc'li bir enduro aldığımda bende tavaf etmek istiyorum. kimbilir bu hayalim olursa belki tanışır bir çay içeriz bile. bol çamurlu geziler dilerim
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
tekrar hoş geldin Yusuf, sağ sağlim vatani görevi bitirmişsin hayırlı olsun.
harika fotolar, nefis bir doğa, alışık olduğumuz tek tabanca Yusuf :) her motorcunun hayali olan karadeniz turunu(motorcuların kabe'si) ilerde büyük cc'li bir enduro aldığımda bende tavaf etmek istiyorum. kimbilir bu hayalim olursa belki tanışır bir çay içeriz bile. bol çamurlu geziler dilerim

sağolasın.teveccühünüz efem:cat: umarım Karadeniz turunuzu en kısa zamanda gerçekleştirirsiniz. umarım en kısa zamanda çayımızı içersiniz. size de bol çamurlu geziler

---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
eyy gözünü sevdiğimin türkiyesi..
eline, emeğine vede tekerine sağlık :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler herkese.
evraim o fotoğrafları fujifilm S1500 ile çekmiştim
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
54
Arkadaşlar fotoğraflar harikaydı çok teşekkür ederim. Çok keyifle hepsini inceledim. Ellerine sağlık. Yenilerini bekliyoruz.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst