unutulmayan anılar....

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
anamm topik ne hale gelmişş ...

öcüler böcüler sarmış..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
muzaffer abiiiii :mrgreen:
bana şunu hatırlattı, yaklaşık 12-13 yaşlarındayız. teyzeoğlu ve ben eve kestirmeden gidelim diye geniş bir tarladan geçerek eve gidelim dedik. o vakit okurken ve yaz tatillerinde biz çalışmak zorundaydık. kış aylarıydı ve lokantada çalışıyorduk, saat gece 2-3 sularıydı ve gökyüzünden önümüze kocaman, sarı bir şey düşüp patladı. iki çocuk donup kalmıştık. ben kavun dedim, teyzeoğlu greyfurt dedi... ardından etrafa bakınırken bir tane daha gökten düştü ama bir insanın atamayacağı kadar büyük,sarı birşeydi, yani tatlı kabağı gibi birşeydi ve öyle bir koşmaya başladık ki, soğuk ve yağmurlu havada yerler çamur içindeyken biz patinaj çekiyorduk... belki de dünya koşu rekorunu kırmışolabiliriz... hala da bazen konusu geçince iddialaşırız; kavun, gretfurt, kabak diye :silent:

uzun zaman önce arkadaşla taş atıyoruz mesafe yarışı yapıyoruz
yerde taş bitti, biz de tatlı kabağını kesip kesip onun parçalarını atmaya başladık
ben yice açılmışım
samsundan bi salladım, gözden kayboldu malzeme
daha sonra üniversiteye gidip yüksek fizik okuduğumda mevzuyu ele aldım; ilk hız, yatay açı ve yön değerlerinden adanaya kadar gitmiş olacağını hesapladım
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
uzun zaman önce arkadaşla taş atıyoruz mesafe yarışı yapıyoruz
yerde taş bitti, biz de tatlı kabağını kesip kesip onun parçalarını atmaya başladık
ben yice açılmışım
samsundan bi salladım, gözden kayboldu malzeme
daha sonra üniversiteye gidip yüksek fizik okuduğumda mevzuyu ele aldım; ilk hız, yatay açı ve yön değerlerinden adanaya kadar gitmiş olacağını hesapladım

( çaktırma sakın, o vakitler olay Mersin'de geçiyordu ) öhhmmm :cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
( çaktırma sakın, o vakitler olay Mersin'de geçiyordu ) öhhmmm :cherry:

yolda gündoğusu rüzgarı çıkmışsa mersine kadar sapma olması olasıdır
nekadar uğraşırsan uğraş, gerekirse NASA dan mehendis çağırır o kabağı sana denk getirtirim :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
yolda gündoğusu rüzgarı çıkmışsa mersine kadar sapma olması olasıdır
nekadar uğraşırsan uğraş, gerekirse NASA dan mehendis çağırır o kabağı sana denk getirtirim :cherry:

Memleket neresi, Malatya Darende mi?
Darendelilerin üstüne taş atan görmedim ben :)
Askerde herkese silah malatyalılara taş zimmetliyoduk :)
Daha iyi vuruyolardı , o derece :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
muzaffer abiiiii :mrgreen:
bana şunu hatırlattı, yaklaşık 12-13 yaşlarındayız. teyzeoğlu ve ben eve kestirmeden gidelim diye geniş bir tarladan geçerek eve gidelim dedik. o vakit okurken ve yaz tatillerinde biz çalışmak zorundaydık. kış aylarıydı ve lokantada çalışıyorduk, saat gece 2-3 sularıydı ve gökyüzünden önümüze kocaman, sarı bir şey düşüp patladı. iki çocuk donup kalmıştık. ben kavun dedim, teyzeoğlu greyfurt dedi... ardından etrafa bakınırken bir tane daha gökten düştü ama bir insanın atamayacağı kadar büyük,sarı birşeydi, yani tatlı kabağı gibi birşeydi ve öyle bir koşmaya başladık ki, soğuk ve yağmurlu havada yerler çamur içindeyken biz patinaj çekiyorduk... belki de dünya koşu rekorunu kırmışolabiliriz... hala da bazen konusu geçince iddialaşırız; kavun, gretfurt, kabak diye :silent:

Tam uçuş eğitimi aldığımız zamanlar.... O sırada kargo uçağı kullanıyoruz... Tekniz bir arızadan ötürü kapı biraz aralanmış... Hava boşluğuna girince kabak kasaları devrilmiş... Sanırım bizden düşen kabak o....

Kusura bakmayasın... Bunca senedir aklını meşgul ettik.... Artık versen kabağımızı.. :queen::queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bülbülün çilesi dilindenmiş... susmayı bilemedim ki :pr:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Tam uçuş eğitimi aldığımız zamanlar.... O sırada kargo uçağı kullanıyoruz... Tekniz bir arızadan ötürü kapı biraz aralanmış... Hava boşluğuna girince kabak kasaları devrilmiş... Sanırım bizden düşen kabak o....

Hava boşluğu değil de benim yolladığım kabak olmasın sizin uçağı sendeleten :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst