ahanda kabak avaşı başlıyor :mrgreen:
Sana bir atarım ,tutamazlar:wiinkk:

Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Biraz trajedik ve bir o kadar da düşündürücü bi durum aslında bu.
Antalya'da askerdim.
3 Mart yerel seçimlerinde yaklaşık 3 gece uyumamıştım.
Şöför olduğum için şöför sıkıntı yaşıyorduk.
Bu sebeple benim dinlenmeme pek zaman yoktu.
3.Gecenin sonunda sabaha karşı görev için Antalya/Kumluca/Karaöz mevkiine gitmiştik.
Karaöz'e giden yol stabilize ve son derece keskin virajlarla dolu bir yoldur.
5 Kilometrelik mesafe içinde karşınıza en az 20 tane keskin viraj çıkar.
Uykusuzluk ve yorgunluk artık bende agır basmıştı.
Üstelik saat 05:00'i gösteriyordu. Aracın içinde herkez uyuyordu. (Araç komutanı dahil)
Hava soguk, uykumu dagıtmak için camları açamıyorum.
Aracın içindeki arkadaşlarım üşüyor ve en önemlisi araç komutanı camları açarsam söyleyecegi lafları biliyordum.
3 Gecelik yorgunlugu üst üste ekleyince bütün bunların üstüne nasıl oldugunu anlamadıgım bir şekilde benimde gözlerim kapandı. (kapanmış)
Inanmayacaksınız ama gözlerimi açtığımda gitmem gereken yerdeydim!
Askerlik biteli yıllar oldu. Ben hala kendime şu soruyu soruyorum ;
O araba kendi kendine o kadar keskin virajı nasıl döndü?
Hadi yollarda eğim vardı ve tekerlekler egimlere kapılıp bir mucize oldu ve bir iki tane virajı kendisi döndü. Peki geri kalan onlarca virajı o araba kendi kendine nasıl döndü?
En az 3 kilometre boyunca direksiyon başında uyudum!
O yol boyunca en az 10-12 tane keskin viraj var.
Sağ tarafım derin uçurum.
Sol tarafım yüksek dağlar...
Ilahi kudretlere pek takılan bir insan değilimdir.
Ama yaşadığım bu trajedik olay bende çok derin iz bıraktı.
Ömrümüm sonuna kadar beynimin bi köşesinde kalacak sanıyorum.
Gerçekten unutulmaz bi anıymış Sinan abi.
İmkansız desem yeridir.
Ben pc başında uyuduğumda sadece
dşlkfdlşfgkldşsgk yazabiliyorum, onu kafam yazıyor zaten![]()
İyi yine ben araba kullanmışım![]()
atarın kuvvetliymiş :cherry:
Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Biraz trajedik ve bir o kadar da düşündürücü bi durum aslında bu.
Antalya'da askerdim.
3 Mart yerel seçimlerinde yaklaşık 3 gece uyumamıştım.
Şöför olduğum için şöför sıkıntı yaşıyorduk.
Bu sebeple benim dinlenmeme pek zaman yoktu.
3.Gecenin sonunda sabaha karşı görev için Antalya/Kumluca/Karaöz mevkiine gitmiştik.
Karaöz'e giden yol stabilize ve son derece keskin virajlarla dolu bir yoldur.
5 Kilometrelik mesafe içinde karşınıza en az 20 tane keskin viraj çıkar.
Uykusuzluk ve yorgunluk artık bende agır basmıştı.
Üstelik saat 05:00'i gösteriyordu. Aracın içinde herkez uyuyordu. (Araç komutanı dahil)
Hava soguk, uykumu dagıtmak için camları açamıyorum.
Aracın içindeki arkadaşlarım üşüyor ve en önemlisi araç komutanı camları açarsam söyleyecegi lafları biliyordum.
3 Gecelik yorgunlugu üst üste ekleyince bütün bunların üstüne nasıl oldugunu anlamadıgım bir şekilde benimde gözlerim kapandı. (kapanmış)
Inanmayacaksınız ama gözlerimi açtığımda gitmem gereken yerdeydim!
Askerlik biteli yıllar oldu. Ben hala kendime şu soruyu soruyorum ;
O araba kendi kendine o kadar keskin virajı nasıl döndü?
Hadi yollarda eğim vardı ve tekerlekler egimlere kapılıp bir mucize oldu ve bir iki tane virajı kendisi döndü. Peki geri kalan onlarca virajı o araba kendi kendine nasıl döndü?
En az 3 kilometre boyunca direksiyon başında uyudum!
O yol boyunca en az 10-12 tane keskin viraj var.
Sağ tarafım derin uçurum.
Sol tarafım yüksek dağlar...
Ilahi kudretlere pek takılan bir insan değilimdir.
Ama yaşadığım bu trajedik olay bende çok derin iz bıraktı.
Ömrümüm sonuna kadar beynimin bi köşesinde kalacak sanıyorum.
Buyrun. Yoldan bi kare.
![]()
Sinan uzgunum.
Artik sana soylemenin zamani geldi.
Yeni gelen arkadaslari boyle bir alistirip sonra soyluyoruz.
Sen aslinda ilk virajda patladin.
Burasi obur dunya yani.
Bak araç komutaninda burda.
Az sonra gelir.:cherry:
::evil::
Kaç istersen...![]()
Yaaavv Coq arkadaş:silent::silent: O zaqman ben ne arıyıyom burada, hatta sen ne arıyon, biz neredeyiz:silent: A-10 thunderbold durdurulabilir mi, ne olacak bu melmeketin ahali vs, o kadar soru geldi ki aklıma:silent::silent: Sinan öbir tarafta ise biz ne taraftayız:silent:
sana dami soylemediler.!!:silent:
:mrgreen:
Hani bir gun hava soguktu, içerde mangal yakiyordun.![]()
anaaammm,
ben kendi ellerimle üyelik almıştım...
Cezasi büyük.
Dünya hayatinda buna intihar deniliyor.::gozluk::
Sinan uzgunum.
Artik sana soylemenin zamani geldi.
Yeni gelen arkadaslari boyle bir alistirip sonra soyluyoruz.
Sen aslinda ilk virajda patladin.
Burasi obur dunya yani.
Bak araç komutaninda burda.
Az sonra gelir.:cherry:
::evil::
Kaç istersen...![]()