unutulmayan anılar....

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Biraz trajedik ve bir o kadar da düşündürücü bi durum aslında bu.

Antalya'da askerdim.

3 Mart yerel seçimlerinde yaklaşık 3 gece uyumamıştım.
Şöför olduğum için şöför sıkıntı yaşıyorduk.
Bu sebeple benim dinlenmeme pek zaman yoktu.
3.Gecenin sonunda sabaha karşı görev için Antalya/Kumluca/Karaöz mevkiine gitmiştik.
Karaöz'e giden yol stabilize ve son derece keskin virajlarla dolu bir yoldur.

5 Kilometrelik mesafe içinde karşınıza en az 20 tane keskin viraj çıkar.

Uykusuzluk ve yorgunluk artık bende agır basmıştı.
Üstelik saat 05:00'i gösteriyordu. Aracın içinde herkez uyuyordu. (Araç komutanı dahil)
Hava soguk, uykumu dagıtmak için camları açamıyorum.
Aracın içindeki arkadaşlarım üşüyor ve en önemlisi araç komutanı camları açarsam söyleyecegi lafları biliyordum.

3 Gecelik yorgunlugu üst üste ekleyince bütün bunların üstüne nasıl oldugunu anlamadıgım bir şekilde benimde gözlerim kapandı. (kapanmış)

Inanmayacaksınız ama gözlerimi açtığımda gitmem gereken yerdeydim!

Askerlik biteli yıllar oldu. Ben hala kendime şu soruyu soruyorum ;

O araba kendi kendine o kadar keskin virajı nasıl döndü?
Hadi yollarda eğim vardı ve tekerlekler egimlere kapılıp bir mucize oldu ve bir iki tane virajı kendisi döndü. Peki geri kalan onlarca virajı o araba kendi kendine nasıl döndü?
En az 3 kilometre boyunca direksiyon başında uyudum!
O yol boyunca en az 10-12 tane keskin viraj var.
Sağ tarafım derin uçurum.
Sol tarafım yüksek dağlar...

Ilahi kudretlere pek takılan bir insan değilimdir.
Ama yaşadığım bu trajedik olay bende çok derin iz bıraktı.
Ömrümüm sonuna kadar beynimin bi köşesinde kalacak sanıyorum.

Buyrun. Yoldan bi kare.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Biraz trajedik ve bir o kadar da düşündürücü bi durum aslında bu.

Antalya'da askerdim.

3 Mart yerel seçimlerinde yaklaşık 3 gece uyumamıştım.
Şöför olduğum için şöför sıkıntı yaşıyorduk.
Bu sebeple benim dinlenmeme pek zaman yoktu.
3.Gecenin sonunda sabaha karşı görev için Antalya/Kumluca/Karaöz mevkiine gitmiştik.
Karaöz'e giden yol stabilize ve son derece keskin virajlarla dolu bir yoldur.

5 Kilometrelik mesafe içinde karşınıza en az 20 tane keskin viraj çıkar.

Uykusuzluk ve yorgunluk artık bende agır basmıştı.
Üstelik saat 05:00'i gösteriyordu. Aracın içinde herkez uyuyordu. (Araç komutanı dahil)
Hava soguk, uykumu dagıtmak için camları açamıyorum.
Aracın içindeki arkadaşlarım üşüyor ve en önemlisi araç komutanı camları açarsam söyleyecegi lafları biliyordum.

3 Gecelik yorgunlugu üst üste ekleyince bütün bunların üstüne nasıl oldugunu anlamadıgım bir şekilde benimde gözlerim kapandı. (kapanmış)

Inanmayacaksınız ama gözlerimi açtığımda gitmem gereken yerdeydim!

Askerlik biteli yıllar oldu. Ben hala kendime şu soruyu soruyorum ;

O araba kendi kendine o kadar keskin virajı nasıl döndü?
Hadi yollarda eğim vardı ve tekerlekler egimlere kapılıp bir mucize oldu ve bir iki tane virajı kendisi döndü. Peki geri kalan onlarca virajı o araba kendi kendine nasıl döndü?
En az 3 kilometre boyunca direksiyon başında uyudum!
O yol boyunca en az 10-12 tane keskin viraj var.
Sağ tarafım derin uçurum.
Sol tarafım yüksek dağlar...

Ilahi kudretlere pek takılan bir insan değilimdir.
Ama yaşadığım bu trajedik olay bende çok derin iz bıraktı.
Ömrümüm sonuna kadar beynimin bi köşesinde kalacak sanıyorum.

Gerçekten unutulmaz bi anıymış Sinan abi.
İmkansız desem yeridir.
Ben pc başında uyuduğumda sadece
dşlkfdlşfgkldşsgk yazabiliyorum, onu kafam yazıyor zaten :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçekten unutulmaz bi anıymış Sinan abi.
İmkansız desem yeridir.
Ben pc başında uyuduğumda sadece
dşlkfdlşfgkldşsgk yazabiliyorum, onu kafam yazıyor zaten :)

İyi yine ben araba kullanmışım :p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bende başımdan geçen bir olayı anlatayım.
Biraz trajedik ve bir o kadar da düşündürücü bi durum aslında bu.

Antalya'da askerdim.

3 Mart yerel seçimlerinde yaklaşık 3 gece uyumamıştım.
Şöför olduğum için şöför sıkıntı yaşıyorduk.
Bu sebeple benim dinlenmeme pek zaman yoktu.
3.Gecenin sonunda sabaha karşı görev için Antalya/Kumluca/Karaöz mevkiine gitmiştik.
Karaöz'e giden yol stabilize ve son derece keskin virajlarla dolu bir yoldur.

5 Kilometrelik mesafe içinde karşınıza en az 20 tane keskin viraj çıkar.

Uykusuzluk ve yorgunluk artık bende agır basmıştı.
Üstelik saat 05:00'i gösteriyordu. Aracın içinde herkez uyuyordu. (Araç komutanı dahil)
Hava soguk, uykumu dagıtmak için camları açamıyorum.
Aracın içindeki arkadaşlarım üşüyor ve en önemlisi araç komutanı camları açarsam söyleyecegi lafları biliyordum.

3 Gecelik yorgunlugu üst üste ekleyince bütün bunların üstüne nasıl oldugunu anlamadıgım bir şekilde benimde gözlerim kapandı. (kapanmış)

Inanmayacaksınız ama gözlerimi açtığımda gitmem gereken yerdeydim!

Askerlik biteli yıllar oldu. Ben hala kendime şu soruyu soruyorum ;

O araba kendi kendine o kadar keskin virajı nasıl döndü?
Hadi yollarda eğim vardı ve tekerlekler egimlere kapılıp bir mucize oldu ve bir iki tane virajı kendisi döndü. Peki geri kalan onlarca virajı o araba kendi kendine nasıl döndü?
En az 3 kilometre boyunca direksiyon başında uyudum!
O yol boyunca en az 10-12 tane keskin viraj var.
Sağ tarafım derin uçurum.
Sol tarafım yüksek dağlar...

Ilahi kudretlere pek takılan bir insan değilimdir.
Ama yaşadığım bu trajedik olay bende çok derin iz bıraktı.
Ömrümüm sonuna kadar beynimin bi köşesinde kalacak sanıyorum.

Buyrun. Yoldan bi kare.

Sinan arkadaş geçmişolsun:cat:

Zati geçmiş gitmiş hayırlısı ile:p Buna benzer bende de var, sabaha karşı İstanbul' a TEM den geliyorudum ve en son hatırladığım tünellere girdiğim idi. Gerisini bilmiyorum bir baktım Gebze' deyim:silent: sanırım gözler açık, beyin bir şekilde devrede iken uyuyor durumdaydım:)

Amman dikkat, herkese kazasız belasız sürüşler:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
olay şundan kaynaklanıyor siz uyunca yedek şarz devreye giriyor siz devam ediyosunuz sonracımaa uyanınca akım kesiliyo böle bişi olsa gerek...:mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sinan uzgunum.
Artik sana soylemenin zamani geldi.
Yeni gelen arkadaslari boyle bir alistirip sonra soyluyoruz.
Sen aslinda ilk virajda patladin.
Burasi obur dunya yani.
Bak araç komutaninda burda.
Az sonra gelir.:cherry:
::evil::
Kaç istersen...:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sinan uzgunum.
Artik sana soylemenin zamani geldi.
Yeni gelen arkadaslari boyle bir alistirip sonra soyluyoruz.
Sen aslinda ilk virajda patladin.
Burasi obur dunya yani.
Bak araç komutaninda burda.
Az sonra gelir.:cherry:
::evil::
Kaç istersen...:p

Yaaavv Coq arkadaş:silent::silent: O zaqman ben ne arıyıyom burada, hatta sen ne arıyon, biz neredeyiz:silent: A-10 thunderbold durdurulabilir mi, ne olacak bu melmeketin ahali vs, o kadar soru geldi ki aklıma:silent::silent: Sinan öbir tarafta ise biz ne taraftayız:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yaaavv Coq arkadaş:silent::silent: O zaqman ben ne arıyıyom burada, hatta sen ne arıyon, biz neredeyiz:silent: A-10 thunderbold durdurulabilir mi, ne olacak bu melmeketin ahali vs, o kadar soru geldi ki aklıma:silent::silent: Sinan öbir tarafta ise biz ne taraftayız:silent:

sana dami soylemediler.!!:silent:

:mrgreen:

Hani bir gun hava soguktu, içerde mangal yakiyordun.:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
sana dami soylemediler.!!:silent:

:mrgreen:

Hani bir gun hava soguktu, içerde mangal yakiyordun.:p

Yok:silent: Bana bişi demediler:silent:

bir liste verdiler taaa 1970 den kalma, soora sıraya gir bekle dediler o kadar:silent: Ben de beklerkene meşaj yazayım MT ye dedim:pale: Burası çok kalabalık olacak az bekle dedilerdi bir tek o zaman bi kıllandım ''ne oluyo len'' diye. Sen bunalrı deyince etrafa bakınmaya başladım, Sinan yok ama MT den meşaj atılabiliyor:silent: Fesuphanallah, hayırdır
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Cezasi büyük.
Dünya hayatinda buna intihar deniliyor.::gozluk::

ben de onu diyom ya abi, kesin lpg olarak görev yapacam :pr:

bir de zamanında moaderatörlere mail bilem atmıştım, üyelik tasdikim gecikti, el atın diye....

::sos::::evil::
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sinan uzgunum.
Artik sana soylemenin zamani geldi.
Yeni gelen arkadaslari boyle bir alistirip sonra soyluyoruz.
Sen aslinda ilk virajda patladin.
Burasi obur dunya yani.
Bak araç komutaninda burda.
Az sonra gelir.:cherry:
::evil::
Kaç istersen...:p

Arnold Schwarzenegger'in 6.his filmi aklima geldi :cherry:
Adam filmde yaşiyor ama gerçek hayatta ölmüş.
Flim'în sonunda öldügünü anliyor.
Sanirim benim flim'inde sonu geldi suan :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst