- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,347
Amanın sizinkiler pek bi 3 harflilerin olaylarına kayıyor. :queen:
Amanın sizinkiler pek bi 3 harflilerin olaylarına kayıyor. :queen:
biz bigün kayseriye gidiyorduk
ben havada durdum
bunun şahitleri de var yani...
sen mi düştün yoksa attılar mı :bounce::queen:
üç kere atıp,iki kere tutmuşlar:queen:
ahha buldum , sitede bol bol atıp tutanlardan biri :farao:
anamm topik ne hale gelmişş ...
öcüler böcüler sarmış..
muzaffer abiiiii :mrgreen:
bana şunu hatırlattı, yaklaşık 12-13 yaşlarındayız. teyzeoğlu ve ben eve kestirmeden gidelim diye geniş bir tarladan geçerek eve gidelim dedik. o vakit okurken ve yaz tatillerinde biz çalışmak zorundaydık. kış aylarıydı ve lokantada çalışıyorduk, saat gece 2-3 sularıydı ve gökyüzünden önümüze kocaman, sarı bir şey düşüp patladı. iki çocuk donup kalmıştık. ben kavun dedim, teyzeoğlu greyfurt dedi... ardından etrafa bakınırken bir tane daha gökten düştü ama bir insanın atamayacağı kadar büyük,sarı birşeydi, yani tatlı kabağı gibi birşeydi ve öyle bir koşmaya başladık ki, soğuk ve yağmurlu havada yerler çamur içindeyken biz patinaj çekiyorduk... belki de dünya koşu rekorunu kırmışolabiliriz... hala da bazen konusu geçince iddialaşırız; kavun, gretfurt, kabak diye :silent:
uzun zaman önce arkadaşla taş atıyoruz mesafe yarışı yapıyoruz
yerde taş bitti, biz de tatlı kabağını kesip kesip onun parçalarını atmaya başladık
ben yice açılmışım
samsundan bi salladım, gözden kayboldu malzeme
daha sonra üniversiteye gidip yüksek fizik okuduğumda mevzuyu ele aldım; ilk hız, yatay açı ve yön değerlerinden adanaya kadar gitmiş olacağını hesapladım
( çaktırma sakın, o vakitler olay Mersin'de geçiyordu ) öhhmmm :cherry:
yolda gündoğusu rüzgarı çıkmışsa mersine kadar sapma olması olasıdır
nekadar uğraşırsan uğraş, gerekirse NASA dan mehendis çağırır o kabağı sana denk getirtirim :cherry:
muzaffer abiiiii :mrgreen:
bana şunu hatırlattı, yaklaşık 12-13 yaşlarındayız. teyzeoğlu ve ben eve kestirmeden gidelim diye geniş bir tarladan geçerek eve gidelim dedik. o vakit okurken ve yaz tatillerinde biz çalışmak zorundaydık. kış aylarıydı ve lokantada çalışıyorduk, saat gece 2-3 sularıydı ve gökyüzünden önümüze kocaman, sarı bir şey düşüp patladı. iki çocuk donup kalmıştık. ben kavun dedim, teyzeoğlu greyfurt dedi... ardından etrafa bakınırken bir tane daha gökten düştü ama bir insanın atamayacağı kadar büyük,sarı birşeydi, yani tatlı kabağı gibi birşeydi ve öyle bir koşmaya başladık ki, soğuk ve yağmurlu havada yerler çamur içindeyken biz patinaj çekiyorduk... belki de dünya koşu rekorunu kırmışolabiliriz... hala da bazen konusu geçince iddialaşırız; kavun, gretfurt, kabak diye :silent:
Tam uçuş eğitimi aldığımız zamanlar.... O sırada kargo uçağı kullanıyoruz... Tekniz bir arızadan ötürü kapı biraz aralanmış... Hava boşluğuna girince kabak kasaları devrilmiş... Sanırım bizden düşen kabak o....
Hava boşluğu değil de benim yolladığım kabak olmasın sizin uçağı sendeleten :silent: