Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Aman dikkat. Türkiyede Ümmet Periktan ın gezeceği daha çok yer var
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Geçmiş olsun Ümmet abim.. Abim, sağlığına kavuşman dileğiyle derdim ama zaten turp gibisin maaşAllah.. Saygılarımla..
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Ümmet Abi'cim daha yeni gördüm bu başlığı ve hemen okudum.Çook geçmiş olsun ufak sıyrıklarla atlattığına sevindim ama kaza haberini gördüğüm an şoke oldum çook üzüldüm. İnşallah bundan sonra böle kaza haberleri okumayız. Seni seviyoruz, lütfen kendine dikkat et olurmu.:)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Geçmiş olsun.

Geçmiş olsun hocam, Allah(cc) acil şifalar versin. Dualarımız, siz ve tüm motosikletsever kardeşlerimiz için.:rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ümmet abi çok geçmiş olsun hadi bi gayeret doğubayazıtta çay içeceğiz ağrı dağına nazır
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok teşekkür ederim değerli arkadaşlar,iyi dileklerinizeşu an itibari ile tam olmasada iyileştim şuan işimin başındayım çalışıyorum ,motorun üstündeyken acı hissetmiyorum ama indikten sonra yürümekte biraz zorlanıyorum doktorlar 1 hafta sonra normale dönersin dediler.
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Abicim Allah tez yakında şifa versin,çok geçmiş olsun.
Şimdi gördüm başlığı gecikme için kusuruma bakma....
Çok öpüyorum abimi...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst