çok teşekkür ederim değerli arkadaşlar,iyi dileklerinizeşu an itibari ile tam olmasada iyileştim şuan işimin başındayım çalışıyorum ,motorun üstündeyken acı hissetmiyorum ama indikten sonra yürümekte biraz zorlanıyorum doktorlar 1 hafta sonra normale dönersin dediler.