Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
ümmet abi çok geçmiş olsun abim... allah daha beterinden saklasın sen bizim idolümüzsün abi kurban olam dikkat et kendine
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ümmet abicim çok geçmiş olsun haberim olmadı daha doğrusu geç öğrendim arayamadımda...
tekrar geçmiş olsun canım abim....
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet Abi, geç öğrendim, çok geçmiş olsun.. Suna Hanım' a da bu güzel dostluğundan dolayı teşekkür ettiğimi iletirseniz sevinirim.

en kötüsü böyle olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Abicim çok geçmiş olsun. Bir süredir iş yoğunluğundan siteye giremedim. Hıfzı söyledi. Çok üzüldüm. Yapabileceğimiz birşey olursa elimzden geleni yaparız. Bir haber ver yeter.

Bu arada resimlere bakınca böyle bir istirahati haketmiştin ama keşke kazasız olsaydı. Ama neyse acı patlıcanı kırağı çalmaz. :cat:

yusuf sağol ,burda ilgilenen arkadaşlar var .herşey için teşekkürler.duaya çok ihtiyacım var.

kıllıtarkan;849812' Alıntı:
geçmiş olsun ümmet abi ... ...

teşekkürler kardeşim,sizde dikkali olun.

ümmet abi çok geçmiş olsun abim... allah daha beterinden saklasın sen bizim idolümüzsün abi kurban olam dikkat et kendine

ahmet kardeş sağol,düzeliyo yavaş yavaş sizde dikkatli olun.yalnız ben değil.:cat:

ümmet abicim çok geçmiş olsun haberim olmadı daha doğrusu geç öğrendim arayamadımda...
tekrar geçmiş olsun canım abim....

önemi yok tuğçe bak aradın işte,düşünmen yeter kendine iyi bak.dersler iyidir inş.

Çoook geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.
Sağlıcakla kalınız.

sağol ihtiyar yalovaya selam.

Ümmet Abi, geç öğrendim, çok geçmiş olsun.. Suna Hanım' a da bu güzel dostluğundan dolayı teşekkür ettiğimi iletirseniz sevinirim.

en kötüsü böyle olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum.

ii dileklerin için sağol,sizlerde sağlıklı olun inş.

Geçmiş olsun Ümmet abi Allah tan acil şifalar diliyorum.

teşekkür ederim sağol ,ıspartaya selam.

Abi geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle...

emrah sağol iyileşiyor yavaş yavaş.mersine ve değerli ailene selamlar saygılar.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Evet yaa hatta suna aradı beni şakalaştık ümmet abi çay içelim diyodu..
Ne zaman olmuşki bu? :(
Çok büyük geçmiş olsun. Bu saatte uyuyormudur aceba arasam mı??? :(

çok teşekür ederim kardeşim pınar,cevaplarda bazılarını olduğu gibi senide atlamışım,ne olur alınmayın çünkü canım çok yanıyor,oysa senin beni yi tanıdığını sanıyorum.

abi geçmiş olsun. bak ne kadar çok sevenin var. ne mutlu sana..
sağol vedat bende sizleri çok seviyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Abi tekrar geçmiş olsun İnşallah en yakın zamanda saglıgına kavusmus bir sekilde aramızda görmek dileğiyle
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
suna teşekkürler ümmet abiyle ilgilendiğin için..

ve ümmet abi tekrar tekrar geçmiş olsun..yapacağımız bişey varsa söle hemen...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi çok geçmiş olsun yaaaa yeni duydum dikkat et kendine senden başka yok bu dünyada
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Ümmet Abi belki iyileşmişsindir ama çok geçmiş olsun; Saygılar:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.

sağol doktor bey.düşünmen yeter.

Abi tekrar geçmiş olsun İnşallah en yakın zamanda saglıgına kavusmus bir sekilde aramızda görmek dileğiyle

teşekkürler mustafa, yakında dönerim

abi çok geçmiş olsun yaaaa yeni duydum dikkat et kendine senden başka yok bu dünyada

ederim melo sende iyi bak kendine,karamana selam.

Ümmet Abi belki iyileşmişsindir ama çok geçmiş olsun; Saygılar:)

iyileştim sayılır,biraz ayağım kötü üstüne tam basamıyorum,yakında dönerim.teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
abicim bir süredir siteye giremiyordum bugün cengiz abi söyledi kazayı çok ama çok geçmiş olsun ellerinden öperim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
suna teşekkürler ümmet abiyle ilgilendiğin için..

ve ümmet abi tekrar tekrar geçmiş olsun..yapacağımız bişey varsa söle hemen...

cevaplarda atlamışım kardeşim .düşündüğün için teşekkür ederim,ihtiyaç yok sağolasın,yanında kaldığım aile ilgileniyo sağolsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yavaş yavaş iyileştim arkadaşlar,ve bugün motora bindim,reusun yanına çay içmeye bile gittim.kazayı yaptğım günden bugüne kadar benden yardım ve katkılarını elinden geldiğince esirgemeyenlerden allah razı olsun kandilerine binlerce kere teşekkür ederim ne yapsam hakları ödenmez.ve ayrıca mesajlarla bu kötü günlerimde yanımda olan değierli dostlarada candan teşekkürü bir borç bilirim.allah hiçbirimize böyle günler göstermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst