- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
geçmiş olsun ümmet abi ... ...
Abicim çok geçmiş olsun. Bir süredir iş yoğunluğundan siteye giremedim. Hıfzı söyledi. Çok üzüldüm. Yapabileceğimiz birşey olursa elimzden geleni yaparız. Bir haber ver yeter.
Bu arada resimlere bakınca böyle bir istirahati haketmiştin ama keşke kazasız olsaydı. Ama neyse acı patlıcanı kırağı çalmaz. :cat:
kıllıtarkan;849812' Alıntı:geçmiş olsun ümmet abi ... ...
ümmet abi çok geçmiş olsun abim... allah daha beterinden saklasın sen bizim idolümüzsün abi kurban olam dikkat et kendine
ümmet abicim çok geçmiş olsun haberim olmadı daha doğrusu geç öğrendim arayamadımda...
tekrar geçmiş olsun canım abim....
Çoook geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.
Sağlıcakla kalınız.
Ümmet Abi, geç öğrendim, çok geçmiş olsun.. Suna Hanım' a da bu güzel dostluğundan dolayı teşekkür ettiğimi iletirseniz sevinirim.
en kötüsü böyle olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Geçmiş olsun Ümmet abi Allah tan acil şifalar diliyorum.
Abi geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle...
Evet yaa hatta suna aradı beni şakalaştık ümmet abi çay içelim diyodu..
Ne zaman olmuşki bu?
Çok büyük geçmiş olsun. Bu saatte uyuyormudur aceba arasam mı???![]()
sağol vedat bende sizleri çok seviyorum.abi geçmiş olsun. bak ne kadar çok sevenin var. ne mutlu sana..
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
Abi tekrar geçmiş olsun İnşallah en yakın zamanda saglıgına kavusmus bir sekilde aramızda görmek dileğiyle
abi çok geçmiş olsun yaaaa yeni duydum dikkat et kendine senden başka yok bu dünyada
Ümmet Abi belki iyileşmişsindir ama çok geçmiş olsun; Saygılar![]()
suna teşekkürler ümmet abiyle ilgilendiğin için..
ve ümmet abi tekrar tekrar geçmiş olsun..yapacağımız bişey varsa söle hemen...