alla alla
eminmisiniz ya
daha 1 saat önce yazıyodu pınarın yeni motor başlıına?
Çok geçmiş olsun Ümmet abi. :rendeer:
Allahtan en kısa zamanda eski sağlığına ve motoruna kavuşmanı diliyorum.
Bugün göztepede bir bayan şöförün çarptığı ybr125'li birini gördüm, hatta cebinden cep telefonunu alıp annesine haber verdim.
Bacakları ve kolu kırıktı sanırım sol elinde 2 parmağında ciddi yaralar vardı, ve ambulansa konulurken şuuru kapanmak üzereydi, umarım kurtulur.
Akşam da buluşmada Ertech'in kaza haberini aldık, neyse ki bazı ağrılar dışında kendisinde ciddi bir şey yok.
Şimdide sizin kaza haberinizi okuyunca ki tecrübeniz kilometreniz vs. ortada, açıkcası artık tedirgin olmaya başladım ben.ale:
Neeeeee Ertech'demi kaza yapmış:cyclopsan
Ne oluyor bu millete??
Kaza ayrıntılarını biliyormusun? Umarım en kısa sürede oda eski saglıgına kavuşur.
Geçmiş olsun Ümmet abicim ucuz atlatmışsın valla kırık olmaması iyi.
Kendine dikkat et
şimdi bu yazıyı okur okumaz aradım kendisini kol ve bacağında sorun varmış yatıyormuş allah korumuş bunada şükür telde söyledim ama kendisine burdanda söylemek istiyorum çok geçmiş olsun abi
Ümmet abi geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.Aman dikkat abi.Daha çok yolun var.:rendeer:
Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.
Geçmiş olsun Ümmet abi :rendeer:
Geçmiş olsun ümmet abi.
Umarım en kısa sürede eski saglıgına kavuşursun.
geçmiş olsun:rendeer:
25 karakter:farao:
Aklım çıktı yaaaar:
Geçmiş olsun Ümmet abi :rendeer: