Ümmet abimiz kaza geçirmiş..

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Ümmet abii çokk geçmişş olsunn konu başlığını göünce çokk üzüldümm korktummm.... Allah daha beterlerinden seni ve hepimizi korusunnn....saygılarrr...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Ümmet abim sana acil şifalar diliyorum.Umarım en kısa zamanda eski sağlıgına kavuşursun...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun Ümmet abi. :rendeer:

Allahtan en kısa zamanda eski sağlığına ve motoruna kavuşmanı diliyorum.

Bugün göztepede bir bayan şöförün çarptığı ybr125'li birini gördüm, hatta cebinden cep telefonunu alıp annesine haber verdim.

Bacakları ve kolu kırıktı sanırım sol elinde 2 parmağında ciddi yaralar vardı, ve ambulansa konulurken şuuru kapanmak üzereydi, umarım kurtulur.

Akşam da buluşmada Ertech'in kaza haberini aldık, neyse ki bazı ağrılar dışında kendisinde ciddi bir şey yok.

Şimdide sizin kaza haberinizi okuyunca ki tecrübeniz kilometreniz vs. ortada, açıkcası artık tedirgin olmaya başladım ben.:pale:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ümet abi büyük geçmiş olsun diyorum ve inşallah en kısa zamanda aramıza dünersin saygılar
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
alla alla
eminmisiniz ya
daha 1 saat önce yazıyodu pınarın yeni motor başlıına?

Evet yaa hatta suna aradı beni şakalaştık ümmet abi çay içelim diyodu..
Ne zaman olmuşki bu? :(
Çok büyük geçmiş olsun. Bu saatte uyuyormudur aceba arasam mı??? :(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bide bişi yok dio heee
eli ayaaa alçıda..
tikkat et abi kendine
ben kendimi düşünüom, bencilim ben, sana bişi olursa hangi gezi fotolarına bakıcam..:queen:
allahtan ara vermiştin bu ara, yoksa halimiz yaman:p
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun Ümmet Ağabey.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Çok geçmiş olsun Ümmet abi. :rendeer:

Allahtan en kısa zamanda eski sağlığına ve motoruna kavuşmanı diliyorum.

Bugün göztepede bir bayan şöförün çarptığı ybr125'li birini gördüm, hatta cebinden cep telefonunu alıp annesine haber verdim.

Bacakları ve kolu kırıktı sanırım sol elinde 2 parmağında ciddi yaralar vardı, ve ambulansa konulurken şuuru kapanmak üzereydi, umarım kurtulur.

Akşam da buluşmada Ertech'in kaza haberini aldık, neyse ki bazı ağrılar dışında kendisinde ciddi bir şey yok.

Şimdide sizin kaza haberinizi okuyunca ki tecrübeniz kilometreniz vs. ortada, açıkcası artık tedirgin olmaya başladım ben.:pale:

Neeeeee Ertech'demi kaza yapmış:cyclopsan

Ne oluyor bu millete??
Kaza ayrıntılarını biliyormusun? Umarım en kısa sürede oda eski saglıgına kavuşur.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Neeeeee Ertech'demi kaza yapmış:cyclopsan

Ne oluyor bu millete??
Kaza ayrıntılarını biliyormusun? Umarım en kısa sürede oda eski saglıgına kavuşur.

Ertech sağlam ama biliyosunuz o virajlarda yatmayı sever. Tutamadı yine kendini gey midir nedir :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
kumburgazdan başlayıp, mimarsinan rampasının başına kadar olan tırtıklı yola da ben girdim bugün.
ön-arka teker, 88 çizerek gittik uzunca bir süre. berbat bir durum.

Ümmet abim büyük geçmiş olsun.
acil şifalar dilerim.:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bişiyin yok abartmışlar Ümmet abicim.Koç gibisin maşallah :):cat:
Geçmiş olsun Ümmet abi:rendeer:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çok çok geçmiş olsun ümmet abi.Acil şifalar diliyorum.Allahtan fazla önemli bişey yokmuş.29 ekim de aramızda olmamanın üzüntüsünüde ayrıca yaşıyorum
tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
abilerin abisi, milenyumun motorize çelebisi, düşmemiştir o şaka yapıyodur :)
bi sürü tur attı tüm türkiyeyi ee aynı yollar sıkıcı gelmeye başladı o da karış karış ölçeyim falan dedi bilekleri yoruldu falan herhalde, :)
yada olsa olsa çok şiddetli nazar değer

abicim çok geçmiş olsun, :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Ustanın kazası sora sora öğreniliyor, ortaya atılmıyor kaza geçirdim diye.
E adamın hayatı yollarda geçiyor. Tam yol adamı tavrı normal olarak. Burda da konuşturuyor Tarzını, tavrını. Ha "kaza geçirdim şükür bir şeyim yok" diyerek başlık açsa bu kötümü, tabi ki hayır, yanlış anlama.
Ama Gezdiği yerleri, yol maceralarını hevesle forumda paylaşan usta, geçirdiği kazayı, büyütmeden, duyurmadan kendi halinde atlatmayı seçiyor. illaki var bi bildiği. Kafadaki imajın yollara yansıması, bir meta bu adam.
Abimsin.
Geçmiş Olsun.

Kral maskesi takmış bis soytarıyım ben.
Zeytin dalından taç yaptım kendime,
İki tekerden taht.
Emrimde kilometrelerce yamalı asfalt
Yoksulluğun ülkesinde dilsiz bir seyyah
Bir kralım belki de..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Geçmiş olsun Ümmet abicim ucuz atlatmışsın valla kırık olmaması iyi.
Kendine dikkat et

sağol erhan iyidileklerin için daha dikkatli olurum.

şimdi bu yazıyı okur okumaz aradım kendisini kol ve bacağında sorun varmış yatıyormuş allah korumuş bunada şükür telde söyledim ama kendisine burdanda söylemek istiyorum çok geçmiş olsun abi

sağolasın hıfsı hatırlaman yeter yusufa selam.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ümmet abi geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.Aman dikkat abi.Daha çok yolun var.:rendeer:

evet daha yolum var teşekkür ederim özkan.

Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.

sağol yüce rabbim hepimizi korusun.

Geçmiş olsun Ümmet abi :rendeer:

teşekkür ederim kardeşim.

Geçmiş olsun ümmet abi.
Umarım en kısa sürede eski saglıgına kavuşursun.

sağol tek temennim o, motoru çok özledim

geçmiş olsun:rendeer:
25 karakter:farao:

eksik olma teşekkürler allah hepimizi korusun

Aklım çıktı yaaaa :pr:

Geçmiş olsun Ümmet abi :rendeer:

şuan çok iyiyim endişelencek durumyok,teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst