Uludağ da Kar manyakları

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Abi salı günü CBR 'I Alıp Tulumumu giyip çıkacam dağa fabrika çıkışı lastiklerle gel istersen ? Refkleslere alısmak lazım karda şöyle bir 60 la viraj yapalım koruma takozu tulum kask bot eldiven en babasından var birşey olmaz :)
:D Hiç karda sürmedin dii mi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst