Zor oldu :mrgreen:üstad o lastiklerle karda islak yolda zor olmadimi yaaa?..
Zor oldu :mrgreen:
Abi salı günü CBR 'I Alıp Tulumumu giyip çıkacam dağa fabrika çıkışı lastiklerle gel istersen ? Refkleslere alısmak lazım karda şöyle bir 60 la viraj yapalım koruma takozu tulum kask bot eldiven en babasından var birşey olmaz![]()