Uludağ da Kar manyakları

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Sabah bi haber aldım ki Uludağ a kar yağıyor dediler. Gidip bi bakayım dedim, dostum Cengiz i de cngzmzm taktım peşime çıktık yola.
Kirazlıyayla da kar başladı çıkarken





Birkaç manzara fotoğrafı çektim







Bu süperman Cengiz, hiç durmadı yol boyunca



Zigzaglar halinde güreşmeye başladım motorla bi süre :D





Karı seyrederken :D



Sonra olan oldu,uçuruma santimetreler kala saplandım kaldım :D



Cengizim geldi kurtardık motoru , daha fazla çıkamayacağımı anladım ve Sarıalan mevkiinden geri döndük.

Yaşasın medeniyet


ve yaşasın sucuk ekmek :D
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
abi sucukları iyi kızart daha pişmemiş :) gözüm geziyi pek görmedi motora baktım sürekli :p
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Abi Bursa'ya tayin isteyesim geliyor atraksiyonlarını görünce :cherry:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
oh.. inşallah bende haftaya bursaya gideceğim :)
Beklerim

Sizden de güzel bi performans bekleriz :D

abi sucukları iyi kızart daha pişmemiş :) gözüm geziyi pek görmedi motora baktım sürekli :p
Çok güzel görünmesin diye tam kızarmadan çektim fotoyu :D Motorun neyi var niye baktın o kadar :D

ben bu soğukta binemiyorum adamlar karda biniyor :thumleft:
Soğuk mu var :D

sucuğu koymuycaktın şimdi olmadı :D
Sucuksuz olmaz ki :D

aynen herşey güzelde sucuk olmadı hocam bizimkide can yani :p
Gelen oldu da yedirmedik mi :D

Abi Bursa'ya tayin isteyesim geliyor atraksiyonlarını görünce :cherry:

Gel tabi beklerim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
karda motor sürmek güzel...tekerinize sağlık.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Çok az senem kaldı endurocu olmak için :queen: Çok güzel ya.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Hava soğudu ben bu soğukta süremem diyorum.. Sen karda zigzaglar çiziyosun...

Helal olsun.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst