- Katılım
- 6 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,912
- Konu Yazar
- #1
Sabah bi haber aldım ki Uludağ a kar yağıyor dediler. Gidip bi bakayım dedim, dostum Cengiz i de cngzmzm taktım peşime çıktık yola.
Kirazlıyayla da kar başladı çıkarken


Birkaç manzara fotoğrafı çektim



Bu süperman Cengiz, hiç durmadı yol boyunca

Zigzaglar halinde güreşmeye başladım motorla bi süre


Karı seyrederken

Sonra olan oldu,uçuruma santimetreler kala saplandım kaldım

Cengizim geldi kurtardık motoru , daha fazla çıkamayacağımı anladım ve Sarıalan mevkiinden geri döndük.
Yaşasın medeniyet

ve yaşasın sucuk ekmek

Kirazlıyayla da kar başladı çıkarken


Birkaç manzara fotoğrafı çektim



Bu süperman Cengiz, hiç durmadı yol boyunca

Zigzaglar halinde güreşmeye başladım motorla bi süre


Karı seyrederken

Sonra olan oldu,uçuruma santimetreler kala saplandım kaldım

Cengizim geldi kurtardık motoru , daha fazla çıkamayacağımı anladım ve Sarıalan mevkiinden geri döndük.
Yaşasın medeniyet

ve yaşasın sucuk ekmek
