Ucuz Kask Kamerası

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
evet arakdaşlar öncelikle kamera ve içindekilerde memnun kaldıgımı açıklamak istiyorum. görüntü kaliteside iyi fiyat performans olarak 4 üzerinden 4 verebilirim. bu fiyata bu görüntüden daha fazla bişey beklemek açıkçası anlamsız. sonuçta beni tatmin etti.
yalnız benim işletim sistemim vista oldugu için cd içersindeki programı pc ye kuramadım bu yüzden hafıza kartını fotograf makineme takıp öyle pc ye aktardım. şimdi çinli ile program işini çözmeye çalışıyoruz. sorun yaşamazsam sizlere bildiririm. satın almak isteyen olursa onay verdiğimde alsınlar lütfen.

test videosu
http://www.izlesene.com/video/mini-dv-camera-tesr/2731339
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Teşekkürler aloavera

Görüntü gayet güzel beni tatmin etti.Ancak tarih ikide bir altta yanıp sönüyor bu biraz gözün kaymasına neden oluyor.

Tarih ayarsız sanırım 2008 yılının 14 şubat gününü gösteriyor, şimdi aşk zamanındır aşk ömrün baharıdır.Bırak sarhoş olalım içtiğim aşk şarabıdır:p
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Bulutları çok güzel gösteriyor :p
Ama gerçekten o fiyata böyle çeken kamera bulmak zor..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ebaydan 3 tane sipariş ettim 10 gün içinde elime ulaştı
20 Tl ye geldi tanesi aşşaga yukarı, ücretsiz kargo
deneme çekimi yapıcaz bakalım
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Sipariş veren arkadaşlar, aldıkları yerin link'ini atarlarsa seviniriz:)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
arkadasım sen cd den programı kurdun mu?

kurdum
kurdugum program web cam driver ı olarak kullanma programı
bunun tarihi saati nerden ayarlanıyor?
birde nekadar sürede şarz edip ne kadar çekim yapıyor?

görtü kaltesi yüksek ama bi haylide yer kaplıyor kanımca
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
kurdum
kurdugum program web cam driver ı olarak kullanma programı
bunun tarihi saati nerden ayarlanıyor?
birde nekadar sürede şarz edip ne kadar çekim yapıyor?

görtü kaltesi yüksek ama bi haylide yer kaplıyor kanımca

ben programı çalıştıramadım. bende vista buss. işletim sistemi var acaba ondan mı diyorum. senin işletim sistemin nedir?
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
ben programı çalıştıramadım. bende vista buss. işletim sistemi var acaba ondan mı diyorum. senin işletim sistemin nedir?

server 2003 belkide web cam olarak otomatik tanıyabilir w7 ise

yada google mini dv 80 camera win 7 driver dersende bulabilrisin sanırım.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
ben anahtarlık kamera ile aşağıdaki çekimi yapmıştım.
720 X480
kask kamerasını ucuza getireyim diye anahtarlık kamera kullanmıştım.

http://www.vimeo.com/10820995
anahtarlık kamerayı geliştirenler de var tabii
http://www.chucklohr.com/808/#SystemMode

Ama tabii bu çekimler sonuçta HD filan değil.Coğu kez cep telefonu çekimi kalitesinde bile olmuyor.
HD çekim en azından şöyle bir sey:
http://www.vimeo.com/13580205

"Ucuz etin yahnisi tava kokutur" misali ucuz cihazlara vereceğimiz her kuruş bence ziyanlıktır.
Bu hatayı ben de yaptım,
Gercekten seyretmeye değecek,hatıra çekimler yapmak istiyorsak gercek HD ceken
cihazları almak doğırudur.
Bakın bu da Toshiba Camileo S10 HD camera ile çekilen bir görüntü,
kamerayı sağlam bir bantla kaskıma yapıştırmıştım.
http://www.vimeo.com/14287729
GErçek kask kamerasına gelince Bu konuda öne çıkan iki cihaz var;
Gopro ve Vhold contour.
Bunların da fiyatı yüzlerce dolardan başlıyor.




http://www.vimeo.com/13580205


Görüntü gayet güzel :D
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
ebaydan 3 tane sipariş ettim 10 gün içinde elime ulaştı
20 Tl ye geldi tanesi aşşaga yukarı, ücretsiz kargo
deneme çekimi yapıcaz bakalım

evet arakdaşlar öncelikle kamera ve içindekilerde memnun kaldıgımı açıklamak istiyorum. görüntü kaliteside iyi fiyat performans olarak 4 üzerinden 4 verebilirim. bu fiyata bu görüntüden daha fazla bişey beklemek açıkçası anlamsız. sonuçta beni tatmin etti.
yalnız benim işletim sistemim vista oldugu için cd içersindeki programı pc ye kuramadım bu yüzden hafıza kartını fotograf makineme takıp öyle pc ye aktardım. şimdi çinli ile program işini çözmeye çalışıyoruz. sorun yaşamazsam sizlere bildiririm. satın almak isteyen olursa onay verdiğimde alsınlar lütfen.

test videosu
http://www.izlesene.com/video/mini-dv-camera-tesr/2731339


bunları kaska mente aparatı çıkıyormu kutudan sağlam bir şekilde monte oluyormu kasktan düşmesin haberimizde olmaz arar dururuz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------

şarjı ne kadar gidiyor acaba tam doluyken kaç dakka çekim yapıyor ?
ebaydan hiç alışveriş yapmadım anlamamda yakın zamanda sipariş verecek varsa banada yardımcı olursa minnettar olurum :p

yada alacaklar yazsın bilen birisyle toptan sipariş edelim ebaydan yada başka bir siteden ne dersiniz hoş olmaz mı ? :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Burada 2,53 Dolar daha ucuz :mrgreen: Ben de alacam bir tane. Alacağın zaman haber ver beraber alalım.
http://www.aliexpress.com/product-gs/412439446-Mini-DV-Camera-MD80-Hot-Selling-wholesalers.html

ama bu md 80 modeli ,benim yolladığım linkdeki 2mp olduğunu iddaa ediyo :queen: md80 modelleride 720x600 yada onun gibi bişey çözünürlüğü varmış.
bunlara bakarken gidon kamera aparatlarına rastladım ve böyle bişeye para veripde kötü çözünürlükle uğraşacağıma dijital fotmakinesini nasıl monte ederim diye düşünmeye başladım.Ebay de şöyle bişe gördüm aldım http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473821208&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
aslında 0,99dolara satanlarda var ama onlarda shipping falan olmuyodu galiba bana kargosuyla birlikte 7dolara geldi.İlk defa ebay den alışveriş yapıyorum aslında daha almaya tam karar vermemiştim şimdi üye oldum bilgileri doldurdum derken paypala yolladı.ordanda geçen gün onaylattığım kartı görcekmi acaba diye deniyim dedim gördü ve şans eseri almış oldum:mrgreen:
işin garip yani paypal hesabım çok uğraşmama rağmen onaylanmıyodu.çünkü süper sonik kaliteli asya bank kredi kartım paypalın !dolar çekmesine izin vermiyodu müşteri hizmetlerini aramıştım sonrasında sanırım ordan düzeltmişler :mrgreen: böylelikle gidon aparatını almış oldum.


edit:imla hataları için kusura bakmayın kafam çok dağınık nedense hiçbirşeye yoğunlaşamıyorum bugün
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama bu md 80 modeli ,benim yolladığım linkdeki 2mp olduğunu iddaa ediyo :queen: md80 modelleride 720x600 yada onun gibi bişey çözünürlüğü varmış.
bunlara bakarken gidon kamera aparatlarına rastladım ve böyle bişeye para veripde kötü çözünürlükle uğraşacağıma dijital fotmakinesini nasıl monte ederim diye düşünmeye başladım.Ebay de şöyle bişe gördüm aldım http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300473821208&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
aslında 0,99dolara satanlarda var ama onlarda shipping falan olmuyodu galiba bana kargosuyla birlikte 7dolara geldi.İlk defa ebay den alışveriş yapıyorum aslında daha almaya tam karar vermemiştim şimdi üye oldum bilgileri doldurdum derken paypala yolladı.ordanda geçen gün onaylattığım kartı görcekmi acaba diye deniyim dedim gördü ve şans eseri almış oldum:mrgreen:
işin garip yani paypal hesabım çok uğraşmama rağmen onaylanmıyodu.çünkü süper sonik kaliteli asya bank kredi kartım paypalın !dolar çekmesine izin vermiyodu müşteri hizmetlerini aramıştım sonrasında sanırım ordan düzeltmişler :mrgreen: böylelikle gidon aparatını almış oldum.


edit:imla hataları için kusura bakmayın kafam çok dağınık nedense hiçbirşeye yoğunlaşamıyorum bugün

O 2 MP olduğunu iddia eden de 720x480 çözünürlükte video çekiyor ama fotoğraf çekmek istersen interpolasyon yapıp 2 mp yapıyor fotoğrafı. Fotoğraf makinesi için bağlantı aparatını ben de gördüm ebay'de ama fotoğraf makinesinde pil sorunu daha çok oluyor. Ben bu kamerayı alıp en kötü ihtimalle aküye bağlarım çakmak çıkışıyla. Ama sürekli video çekmenin haricinde kaliteli fotoğraflar çekmek için alınabilir bir şey.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Toplu siparişin manası yok gibi, 20-30 cent oynuyor.Ben birazdan sipraiş geçeceğim sanırım :)

Aha da verdim bile siparişi :) 15.46 $ a bakalım ne gelecek?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst