Ucuz Kask Kamerası

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Toptan alırsak ve fiyatı uygunsa yani 17 euro 35 lira yapsın kargoda ortak onda bişeler atarım 40 kağıt civarı olursa bende varım üst meblara çıkamam, görüntü tatmin edici.

Bir araştırma içine girdim şimdi daha önce sitemizde biri casus kamerayla çekim yapmıştı oda fena değildi linkini bursam atıcam.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Yurtdışından 2 bazen 3 adet aynı ürünü getirmek ticari sayılacağı için risklidir.Bu nedenle toplu alım düşünülmemelidir.Bilgilerinize.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gpro larda güzel şöyle 99dolara uygun olanıda var ama hd kayıt yapmıyo bu modeli:
http://www.goprocamera.com/products/wide-hero-camera.php
aslında en güzeli bi kere alıp 299dolara go pro hd camera almak :)
düzeltme:
40tl den nerelere kaydı konu aslında bu kadar masrafa gerek yok o amcanın yaptığını şimdi izledim baya güzel olmuş
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
bunların tamamı çin malı arkadaşlar alibaba da 12$ kolaylıkla alabilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunların tamamı çin malı arkadaşlar alibaba da 12$ kolaylıkla alabilirsiniz.
bildiğim kadarı ile alibaba.com ,ebay.com gibi dogrudan alışveriş sitesi değil.
yeni bir özellik katıldı mı?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
aynısı :) orada bir çok satıcı var adetlere göre fiyat veriyorlar emin ol ki ana üreticeden toptanda 5$ bile değildir adedi :) ama neticede ticaret bu türkiyeden almanında bir bedeli var.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
aynısı :) orada bir çok satıcı var adetlere göre fiyat veriyorlar emin ol ki ana üreticeden toptanda 5$ bile değildir adedi :) ama neticede ticaret bu türkiyeden almanında bir bedeli var.

free shipping varsa 20tl ye kapıya kadar gelir süper bişey:)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İlk mesajdaki kamerayı bugün tesadüfen bir arkadaşımda gördüm meraktan almış. Gayet memnun.
Ploresan ışığında gayet net kayıt yapıyor. Usb ile pc ye bağlanabiliyor ve taktığınız anda flash disk gibi dosyalar klasör klasör çıkıyor karşınıza.
Dış görüntü ve plastik kalitesi olarak ta gayet iyi görünüyor. Hatta üzerinde sony felan yazmış olsa inanırdım açıkcası..
Foto deneyememiş daha. Pili bitiricek kadar da kullanmadığı için pil süresi hakkında birşey diyemedi..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
verdiğim linkten az önce sipariş geçtim. bakalım detaylar hakkında size bilgi veririm.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
savas bey fazla da küçük olması sanırım bir dezavantaj olacaktır şu durumda..
gizli saklı bişi yapmıyoruz sonuçta..:D

kolay taşınması,görüntü kalitesi ve fiyatı iyi olursa tadından yenmez..:D:D

kaskın içinde böyle bir cihaz tehlike yaratırmı sizce...?

amca önce ağız kısmına koymuştu ve rahatsızlığını gördük..
sonra yan tarafa koydu ki orası cuk oldu bence..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
savas bey fazla da küçük olması sanırım bir dezavantaj olacaktır şu durumda..
gizli saklı bişi yapmıyoruz sonuçta..:D

kolay taşınması,görüntü kalitesi ve fiyatı iyi olursa tadından yenmez..:D:D

kaskın içinde böyle bir cihaz tehlike yaratırmı sizce...?

amca önce ağız kısmına koymuştu ve rahatsızlığını gördük..
sonra yan tarafa koydu ki orası cuk oldu bence..

acaba amca o küçük cırt cırtlı şeyi nerden almış o olmadan bi yere yapıştırılmaz çünkü
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
öyle cırtcırtlı bantlar varmıki ben daha önce kullanmadım hiç



Uploaded with ImageShack.us

yaw kaptan..hani eskiden ayakkabılarda modaydı ..:)
cırtcırtlı denirdi..

bütün tuhafiyelerde var..tekstil ürünü...
çoğu motor montunda da mevcut..
metre hesabı satılıyor..
cırtbant diyince veriyolar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben anahtarlık kamera ile aşağıdaki çekimi yapmıştım.
720 X480
kask kamerasını ucuza getireyim diye anahtarlık kamera kullanmıştım.

http://www.vimeo.com/10820995
anahtarlık kamerayı geliştirenler de var tabii
http://www.chucklohr.com/808/#SystemMode

Ama tabii bu çekimler sonuçta HD filan değil.Coğu kez cep telefonu çekimi kalitesinde bile olmuyor.
HD çekim en azından şöyle bir sey:
http://www.vimeo.com/13580205

"Ucuz etin yahnisi tava kokutur" misali ucuz cihazlara vereceğimiz her kuruş bence ziyanlıktır.
Bu hatayı ben de yaptım,
Gercekten seyretmeye değecek,hatıra çekimler yapmak istiyorsak gercek HD ceken
cihazları almak doğırudur.
Bakın bu da Toshiba Camileo S10 HD camera ile çekilen bir görüntü,
kamerayı sağlam bir bantla kaskıma yapıştırmıştım.
http://www.vimeo.com/14287729
GErçek kask kamerasına gelince Bu konuda öne çıkan iki cihaz var;
Gopro ve Vhold contour.
Bunların da fiyatı yüzlerce dolardan başlıyor.




http://www.vimeo.com/13580205
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
savaş abi..
çekimler çok iyi..
özellikle toshibanın lens açısı baya iyi..geniş geniş..:D

ilk verdiğiniz videodaki görüntülerde fena değil aslında..
ucuz için en azından..

gönül tabii ister hd kamera almak..ama çok pahalı...
biraz ucuza getirip..işe yarar bişiler olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst