tvs apache mi? honda cbf 150 mi?yoksa 2.el twistermı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaslar tvs Apache fiyatı 4,000 ytl degil 3,350 ytl heryerdede boyle

kalıte olarak biLemem ama tasarım ve goruntu olarak cbf 150 iLe apache aynı keseya konuLmaz apache ye haksızLık edıyosunuz makina yı biş gorun ondan sonra yorum yapın bence Ben Apache yı uzaktan gordum resımLerıne baktım hosuma gitmedi arkadasım aLdı goruntu superr performansı 150 cc Lik motor a gore cok iyi ama tabiki 250 cc Le arasında dagLAR Kadar fark var bu da bi gercek parası olan 250 cc aLsın oLmayanda APACHE !!! Bence:)



Apache nın su andakı fiyatı 3,350 ytl dir zaten www.tvsturkiye.com da da yazıyor apache 4,000 ylt veya 3,800 ytl degildir biLginize!!!


seLam...
Kardes sen hindistan maLı diyosun ama Bilmiyorum hindistan malının hangi araclarına bindigini ama piyasada bir suru Çin maLı motorLar var kımısı iyi kimisi kotu yanı her cın maLı motor aynı oLmuyor Sana tavsiyem bi Apache yi gor ve bin Kararın degişecegine emınım... iyi gunLer

arkadaslar cbf 150 12,2 hb apache 13,5 hb Bilginize:):)

forumu okuyorsun okumasına da tam anlamamışsın sanırım benim neden hindistan malı dediğimi.bir önceki mesaja bak anlarsın neden hindistan malı dediğimi.gereksiz polemiğe gerek yok durduk yere...

bakmaya üşenirsin diye önceki mesajı da veriim bari.
şefik sancaktar;654369' Alıntı:
apachi nere malıdır arkadaşlar.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yaw bırakın arkadaşlar apachiyi mapachiyi bildiğinizden şaşmayın , aslan gibi honda'lar dururken gidipte ne üdüğü belirsiz motorlarla uğraşmayın derim...:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
48
apache mi??? orda dur!!! yorumlar bende:D cok az kaldı!!!

onumuzdeki hafta içinde benim apache de huzurlarinizda. soyle gecmis yazilanlara baktim okadar cok sey yazilmiş ama hiçbişey yazilmamiş aslinda. twister kadar kalkiş harikasiysa ben bu makinayi sinifinda tek gecerim. makina elime gecer gecmez gun be gun detayli olaraak ve +foto +video paylasicam hepinizle. tek kusuru bence su sogutmali olsaydi ve arka fren kampana yerine disk olsaydi ve belki arka sport tek amortisor oolsaydi tek kelimeyle mukemmel olurdu. neyse bakicaz gorcez paylasicaz:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunderace aramıza katıldıgına sevındım gıderek coğalıyoruz ama dur daha yenıyız hele yaz tam gelsın kac kısı olur apache sahıbi

fortinosklamus şimdi bisikletçileri azdırma aramızda kalsın zamanında 150 kn ile tokatladım onu neyse
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
thunderace aramıza katıldıgına sevındım gıderek coğalıyoruz ama dur daha yenıyız hele yaz tam gelsın kac kısı olur apache sahıbi

fortinosklamus şimdi bisikletçileri azdırma aramızda kalsın zamanında 150 kn ile tokatladım onu neyse

sen kime bisikletçi diyorsun 88'li
ağzının payını yeterince alamadın galiba
2 dakika provakatörlük yapmadan dursan olmuyor değil mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
88 li felan oldumu nerden biliyon onu anlamadım yanlız o nıkım benım ayrı bı anlamı var bende 27 yasındayım sana demedım onu cbr 125 hayranlarına dedım yanlıs bişi yok bisiklet gibi degilmi gercekten sole öğle değilse tamam haklısın
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
EROLL88
yazık...


düzeltme....saygı sınırlarının aşılmaması gerektiğinden dolayı tarafımca silinmiştir...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
EROLL88[/B
Ole deme ya 150 kn lerde iyi açıldıktan sonra ibre ters çevriliyo:cat: Bizim mahalleden ark 135 yapmış mesala:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
88 li felan oldumu nerden biliyon onu anlamadım yanlız o nıkım benım ayrı bı anlamı var bende 27 yasındayım sana demedım onu cbr 125 hayranlarına dedım yanlıs bişi yok bisiklet gibi degilmi gercekten sole öğle değilse tamam haklısın

EROLL88
seninki de uçak değil mi?... hay Allahım ne geri insanlar var... 27 olmuşsun ama adam olamamışsın... yazık...

beyler böyle polemiklere gerek yok ayıp yakışmıyo size...herkese kendi altındaki motosiklet en iyisi gelicektir ve onu övücektir haliyle ama hiçbir zaman saygı sınırlarını aşmadan....
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
baba bu cbf 150 vs bıraz zorlayınca 110 mu yakıyor bunun neresı ekonomık merak ettım sımdı ben benım alet 250 cc mondıal mct 250 chooper sehır ıcınde normal kullanımda 100-110 zorlarsam 120-130 arası yakıyor sımdı 150 cc bır motorun gucu 10-14 kusur beygır ıse bendekı alet 19 beygır guc uretıyor ve o motorlardan daha konforlu 8800 km dır kullanmaktayım daha tık demedı ama ılla 150 cc alacaksan honda cbf 150 tavsıye ederım yenı bır model kullanan arkadaslar saglam oldugunu soyluyorlar ama 250 varken 150 nıye
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
baba bu cbf 150 vs bıraz zorlayınca 110 mu yakıyor bunun neresı ekonomık merak ettım sımdı ben benım alet 250 cc mondıal mct 250 chooper sehır ıcınde normal kullanımda 100-110 zorlarsam 120-130 arası yakıyor sımdı 150 cc bır motorun gucu 10-14 kusur beygır ıse bendekı alet 19 beygır guc uretıyor ve o motorlardan daha konforlu 8800 km dır kullanmaktayım daha tık demedı ama ılla 150 cc alacaksan honda cbf 150 tavsıye ederım yenı bır model kullanan arkadaslar saglam oldugunu soyluyorlar ama 250 varken 150 nıye

Yanlış anlamışsın sanırım.Motor kmde 70-80bin arası yakıyor.O denilen enson sürati:) :mrgreen: Ayrıca bu makina 11 bg fakat kalkışları olsun ara hızlanması gayet güzel.Torku yüksek.Sahilde (istanbul) Bir 250cc cooperla drag yani kalkış yarışı yaptık.bendeki 150cc honda cbf 150 ondada crow diye bir markaydı snaırım fakat 250cc.(zaten 250ler genelde 17-20bg arası oluyor)Velhasıl demem odurki 100km/s e kadar başa baş gittim fakat tabi bizimki 110km/s de kalınca coopercı bizi geçti :) 250cc çinliyle aynı performansa sahip ayrıca daha az yakıyor:cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bcf saglamlığını kanıtlamış bir makina olmasına ragmen parcaları çok pahalı...zincir dişli takımı yaklasık 600 ytl civarı...yani diğer parcalarını söylesem dudağınız ucuklar..bence cbf e o kadar para verecenize tvs yi eneyin..arkadasımda var ve on numara makina...yeni almasına ve kurye olmasına ragmen motora dah hiç masraf etmedi...15.000. e geldii....yakıtıda cok az..gecen yolda karsılasıp kapıştık...benim makinayı çatır çaır yedi( cbf 250 2006 model benim makina..)ve cbf le 140km den sonrası yok...tvs apyada 160 km yi görüyorsun.mamne alırsan al şimdiden hayırlı olsun.....
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
arkadasLar cbf 250 nın hızını bıLmıyorum ama Apache acıLdıgı zaman 150 yı rahatLıkLa goreceksınız yeterkı duzenLı bi şekiLde acın ve gorun Ben apache sahıbı de degıLım ama yakında oLacam ŞimdiLik arkadasım ım motoru ıLe yetiniyorum:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 yı belkı goremessın ama 135 e garantı derım 95 kılo 1,87 boy ben bu sartlara göre gördüm kesın sende gorursun ama 150 zor gıbı cok saglam motor yaa cbf 150 lerı ekıp bıcıyorum yolda 110 u gecemıyolar hıc yalana gerek yok en hızlısı 120 basıyomus onada ınanmadım ya neyse
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bcf saglamlığını kanıtlamış bir makina olmasına ragmen parcaları çok pahalı...zincir dişli takımı yaklasık 600 ytl civarı...yani diğer parcalarını söylesem dudağınız ucuklar..bence cbf e o kadar para verecenize tvs yi eneyin..arkadasımda var ve on numara makina...yeni almasına ve kurye olmasına ragmen motora dah hiç masraf etmedi...15.000. e geldii....yakıtıda cok az..gecen yolda karsılasıp kapıştık...benim makinayı çatır çaır yedi( cbf 250 2006 model benim makina..)ve cbf le 140km den sonrası yok...tvs apyada 160 km yi görüyorsun.mamne alırsan al şimdiden hayırlı olsun.....

cbf 250 nin parça fiyatları pahalı fakat cbf 150nin parça fiyatları çok ucuz :) sen eğer altındaki 250cc ile 150 cc yi geçemediysen senin şöförlüğünden şüpe etmek lazım:queen: :queen: :queen: apache 160km/s görürmü arkadaşım delirdin mi:) taş çatlasın 135km/s bak onuda kullananlar yazmış(erol88) yahu 30bg motorlar 160km/s zor görüyor hysonglar falan apache nasıl görecek (13.5bg) :) Yani tamamen desteksiz bilgilendirme yapıyorsun:cat: senin motorda şuanda pionerr gözüküyor honda cbf 250 var diyorsun.Bari motor kısmını güncelle:cat:
Aslında apache 200km/s e ulaşıyormus bende öyle bir rivayet var:queen: :queen: :queen: :p
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
150 yı belkı goremessın ama 135 e garantı derım 95 kılo 1,87 boy ben bu sartlara göre gördüm kesın sende gorursun ama 150 zor gıbı cok saglam motor yaa cbf 150 lerı ekıp bıcıyorum yolda 110 u gecemıyolar hıc yalana gerek yok en hızlısı 120 basıyomus onada ınanmadım ya neyse
Sen inan diye uğraşan yok zaten. En hızlısı 120 basmıyor, otobanda 125 gördüm şahsen. Hızın herşey demek olmadığını, kalite ve sağlamlığın bizde ön planda olduğunu anladığın gün, senle tekrar muhatap olucam. O zamana kadar kendine iyi bak, hız yapacam diye ölme dikkat et.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
tvs beş para etmez bir motor belki çinli arkadaşrının yanında bir iş yapabilir ama hondanın yanında yapamaz sorunun cevabınada ben 2.el twister alırım
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Erdo cbf150'yi almadan önce açmıştın sanırım butopic'i, katmışın ortalığı birbirine.
Ama şu son sayfayı senin bizim gruba verdiğin linkten girip okudum çok güldüm.
160 yapan TVS'ler falan, koptum:mrgreen: , ben kendimi motor konusunda acemi sanıyordum ama bunları yazanların mantık konusunda da acemi olduklarını düşündüm:bounce: :p . Evet bizim cbf150'de de 160 kadran var demek ki iyi açarsak 160 görecek:mrgreen: :queen: İlkokuldayken yol kenarındaki arabaların kadranlarına bakıp vay anam 220 yapıyo falan diye heyecan yapardık. Benim arkadaşın da bir mobileti var 200 yapıyor, kadranı değiştirip racing kadranı taktırmış.:mrgreen: :p
Abi twister 250'lik, tvs 160 yaparsa twister 260 yapar, dikkat edin de kaza yapmayın o hızla amanın.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tartışmalar giderek gereksiz ve de komik bir hal almış, ama komik olmuş geyik topiği olmaya yüz tutmuş:queen: :mrgreen: .
Hepinizin parmağına kuvvet, haydi devam....:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
yahu cbf 250 ile apacheyi geçemiyorlarsa daha bişey yapılmaz bu duruma :p 160km/s ulaşmış bu apache nasıl ulaşmış bende bilmiyorum :p 250cc hyusonglar zor olaşıyor o hıza.(30bg) ozaman şöyle sonuc çıkıyor 30bg=13.5bg :silent: Niye daha fazla ödiyim tabiki APACHEEEEEEEEEEEE:mrgreen: :p
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
cbf 150 derim benimde ilk motorum acemilik çekmedim bile çok rahat kullanıyorum tvs ile kıyaslamam bile her konuda avantajlı acemiyim diye sıfır motor almama fikrini doğru bulmuyorum sıfır km honda cbf 150 senin aradığın motor


Ben de cbf 150 derim.ekonomik,seri,güzel....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst