TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Her şekilde bir ustaya göster dostum. En azından yağını(motor+fren) kontrol ettir. Kazığı mazığı yok bu işin. Almışsın işte. İçine de sindiyse üçün beşin hesabı olmaz pek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------



Debriyaj telini sık biraz dostum. Benim de başıma gelmişti. Farkına varmıyorsun debriyaj telinin ayarı kaçıveriyor.

dostum teşekkürler sayende debriyaj ayarını da yaptım. ama lastik frenleme sorunum geniş ayar denemelerimde devam etti. iyice gevşet sık hep aynı.tel harici başka bi ayar varmı şanzımanla ilgili? videsler de zor geçiyo zaten
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Bende aynadan hiç memnun degilim zira arkayi kafayi cevirip göruyoruz ..bana kalsa bir kaç santimlik uzatma aparatiyla gorus cok iyi bir aciya gelcektir ...şu lanet olası jant ebadi sacmaligi yüzunden kac sene oldu motor uretileli hala ayni ebat .... adam akilli bir marka adam gibi naylon olmayan kavucuk olan bir lastik taksak irc var motorun ustunde berbat yolda virajlarda yengec gibi gidiyoruz yattik yatacaz ☺eski apachemde michlen kullandim arka tekere iyiydi on tekere sava takmiştim varmi on arka duzgun bir marka takan bilen tecrube sahibi doslar ..😉
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
Bende aynadan hiç memnun degilim zira arkayi kafayi cevirip göruyoruz ..bana kalsa bir kaç santimlik uzatma aparatiyla gorus cok iyi bir aciya gelcektir ...şu lanet olası jant ebadi sacmaligi yüzunden kac sene oldu motor uretileli hala ayni ebat .... adam akilli bir marka adam gibi naylon olmayan kavucuk olan bir lastik taksak irc var motorun ustunde berbat yolda virajlarda yengec gibi gidiyoruz yattik yatacaz ☺eski apachemde michlen kullandim arka tekere iyiydi on tekere sava takmiştim varmi on arka duzgun bir marka takan bilen tecrube sahibi doslar ..��

2 gündür lastik arıyorum bi şey bulamadım. Sava 130 luk alsam olmaz mı acaba.diğer markalar hep ince oluyor biraz kalın olanlarda pahalı..
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Apache'ye uzun süredir binen ve bilen insanlar hep Metzeller tavsiye ediyor. Ben Pirelii MT75 aldım ve memnunum. Başka lastik kullanmadığım için kıyaslama yapamam. Büyük ebatlı Michelin var, biraz pahalıdır. Sava'yı kuryelet tavsiye ediyor, adamlar yağmur çamur hep motor sürdükleri için kolay bitmeyen ve ucuz lastik takıyor hali ile.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Apache'ye uzun süredir binen ve bilen insanlar hep Metzeller tavsiye ediyor. Ben Pirelii MT75 aldım ve memnunum. Başka lastik kullanmadığım için kıyaslama yapamam. Büyük ebatlı Michelin var, biraz pahalıdır. Sava'yı kuryelet tavsiye ediyor, adamlar yağmur çamur hep motor sürdükleri için kolay bitmeyen ve ucuz lastik takıyor hali ile.

bir kere kuryelerin aklına uydum ben de İRC aldım binlerce km kullan sorun olmuyor erimiyor bitmiyor ama yağmurda buz pateni yapıyorsun... en iyisi Michelin %100 sürüş kalitesi değişti
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
İrc, pirelli, Michelin, metzeler. Hepsini kullandım. Şuan metzeler kullanıyorum motorum 2011 model. Gerçekten tavsiye ediyorum. Islak havada dahi Patinaj çekmiyor. Tekere bile geliyor debriyajla Patinaj çekmeden. Ağırlığım 60 kg motorda hiç baskı da yok :) tavsiye ediyorum metzeleri
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
İrc, pirelli, Michelin, metzeler. Hepsini kullandım. Şuan metzeler kullanıyorum motorum 2011 model. Gerçekten tavsiye ediyorum. Islak havada dahi Patinaj çekmiyor. Tekere bile geliyor debriyajla Patinaj çekmeden. Ağırlığım 60 kg motorda hiç baskı da yok :) tavsiye ediyorum metzeleri

Me22 mi ?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462


Evet me22 hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

Dostum metzeler diyosun eyvallah ön arka nasil nerden bulcaz yer mekan verirmisin


Hocam motorun eski kasa ise istanbul Kağıthane sanayi mahallesinde kayalar motor var. Orda Takımı ön arka 240 lira. 90/90/18 arka, 2.75/18 ön.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Benim için bir arkadaşım temin etmişti o sipariş vermişti internetten. 300 liraya almıştım. Ön 90/90/18 arka 3,25/18
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Yok yeni kasa fakat ..eski yeni ne fark varki jant ebatlari ayni 😉 bide ebat yazmişsin on arka 18 sen cbf mi kullaniyosun
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Yok yeni kasa fakat ..eski yeni ne fark varki jant ebatlari ayni 😉 bide ebat yazmişsin on arka 18 sen cbf mi kullaniyosun



Yeni kasa arka jant 17 diye biliyorum. Benim söylediğim ise 18 inç?

https://hizliresim.com/7b0PAW

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

Yeni kasa arka jant 17 diye biliyorum. Benim söylediğim ise 18 inç?

https://hizliresim.com/7b0PAW


Cbf mi kullanıyorsun diyorsun :D ne alaka anlamadım
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Arka Lastik 18 ama motorun teknik semasinda on arka 17 yaziyo bu nasil oluyo lastik muhabbetinden dolayi yazdim 😀
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Hocam ben kullandığım lastik ölçülerini söyledim sadece. Aslında yanlış söyledim. Benim söylediğim lastikler yeni kasaya uymuyor. Yeni kasa arka jant 17 derken 17 inç lastik takılıyor demek istedim. Mesela benim kullandığım lastiklerle görünümü bu motorun

https://hizliresim.com/lya9OJ
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Tebrik ediyorum arkadaşlar sizi hakkatdende oyleymiş bahceye inip baktim 😃 ne sinir oluyodum eski kasa gibi olcu farki var diye motor biraderim bende biniyorum ☺


Birde devir saatinizin çubugunda oynama varmi bence karbiratör ayarsiz surat motor kagithanedeki servisteki bir usta arkadasimiz ben afrikaliyimder kendisi bu bu normal dedi ilk kalkişlarda küt diye kaliyoruz kiş gibi..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Tebrik ediyorum arkadaşlar sizi hakkatdende oyleymiş bahceye inip baktim 😃 ne sinir oluyodum eski kasa gibi olcu farki var diye motor biraderim bende biniyorum ☺


Bende hiç farketmemiştim, geçenlerde arkadaşla Yanyana sehpaya aldık. (Onda yeni kasa var) benim motor havada duruyor. La olum niye böyle falan derken baktık benim lastik daha büyük

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

lastik bulamadım motora şaka gibi.

Hocam motolastik.com baktın mı
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
arkadaşım sava kullanıyo yenı kasada ölçüleri ön 90/80-17 arka 110/80-17 hem ıslak hem kuru baya memnun lastiklerden 15 bin km fialn kullandı hala da kullanıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst