TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
23
Arkadaslar hayirlisiyla bugun satisimi aldim. Kazik yedik az biliomda icime sindi sanki ya, iyi bakalim sahibi dursttu bide temiz bakmis ondan 3 u 5i pek aramadim. Neyse benim asil sizlere soracağım sey sahibi 2 gun once yaptirmis 10.000 bakimi ni yagi filtresi falan değişmiş suan benim yapmam gereken bisey varmi ? Bakimi 12.000 deymis galiba. Birde saati ayarlayamadim ya nasi oluyo yardimci olurmusunuz su kardesinize :)
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Arkadaslar hayirlisiyla bugun satisimi aldim. Kazik yedik az biliomda icime sindi sanki ya, iyi bakalim sahibi dursttu bide temiz bakmis ondan 3 u 5i pek aramadim. Neyse benim asil sizlere soracağım sey sahibi 2 gun once yaptirmis 10.000 bakimi ni yagi filtresi falan değişmiş suan benim yapmam gereken bisey varmi ? Bakimi 12.000 deymis galiba. Birde saati ayarlayamadim ya nasi oluyo yardimci olurmusunuz su kardesinize :)

Her şekilde bir ustaya göster dostum. En azından yağını(motor+fren) kontrol ettir. Kazığı mazığı yok bu işin. Almışsın işte. İçine de sindiyse üçün beşin hesabı olmaz pek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

boşa alınca teker rahat dönüyor. sadece videste debriyaja basınca aynı frene hafif basar gibi duruyo hemen.eskiden böyle değildi 700 km yol yaptıkta sonra farkettim

Debriyaj telini sık biraz dostum. Benim de başıma gelmişti. Farkına varmıyorsun debriyaj telinin ayarı kaçıveriyor.
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
Arkadaslar hayirlisiyla bugun satisimi aldim. Kazik yedik az biliomda icime sindi sanki ya, iyi bakalim sahibi dursttu bide temiz bakmis ondan 3 u 5i pek aramadim. Neyse benim asil sizlere soracağım sey sahibi 2 gun once yaptirmis 10.000 bakimi ni yagi filtresi falan değişmiş suan benim yapmam gereken bisey varmi ? Bakimi 12.000 deymis galiba. Birde saati ayarlayamadim ya nasi oluyo yardimci olurmusunuz su kardesinize :)

dostum öncelikle motosikletin hayırlı olsun, güle güle kullan. videoda saati nasıl ayarlayacağını gösteriyor.

 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
Motorum 9bin kmye geldi halâ stok lastikle kullanıyorum.yeni kasa.istediğim lastik kuru zeminde iyi tutsun ama ıslak zeminde de ürkütmesin.1 boy kalınını almak istiyorum ne önerirsiniz? Bu arada ayna yüzünden bir kaç defa kaza atlattım. Geniş açılı gösteren aynada takacağım var mı bilgisi olan.

Teşekkürler
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Motorum 9bin kmye geldi halâ stok lastikle kullanıyorum.yeni kasa.istediğim lastik kuru zeminde iyi tutsun ama ıslak zeminde de ürkütmesin.1 boy kalınını almak istiyorum ne önerirsiniz? Bu arada ayna yüzünden bir kaç defa kaza atlattım. Geniş açılı gösteren aynada takacağım var mı bilgisi olan.

Teşekkürler

Aynaları yeterli TVS'nin. Bir iki sayfa geriye gidersen bir arkadaş daha sormuştu. Ona da bir iki sayfa daha geriye git demiştim. Orada tartışıldı bu lastik konusu. Bir de tavsiyem lastikleri kalınlaştırma.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Aynaları yeterli TVS'nin. Bir iki sayfa geriye gidersen bir arkadaş daha sormuştu. Ona da bir iki sayfa daha geriye git demiştim. Orada tartışıldı bu lastik konusu. Bir de tavsiyem lastikleri kalınlaştırma.

VAlla herşeye cvp verdiğin için okumakla yetiniyorum buralarda değilim sanmayın :p
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Hatta apachenin aynalar çoğu motorunkinden daha iyi diye okumuştum. Birde üzerinde yazan uyarı olmasa..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
ben aynalarından hiç memnun değilim.kolum yerinde mi diye gösteriyor orası iyide peki arkamdaki araçları neden göstermiyor.Geçen sırf ayna yüzünden dolmuşun altında kalacaktım.Bugünde sol şeritten ilerlerken sağa kaçacaktım aynaya baktım sağ bomboş tam şerit değiştireyim dedim birde ne göreyim son model bmw (gemi gibi olanlardan 5.20) geçti gitti sağımdan.Ona ne öneriyorsunuz peki...
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
ben aynalarından hiç memnun değilim.kolum yerinde mi diye gösteriyor orası iyide peki arkamdaki araçları neden göstermiyor.Geçen sırf ayna yüzünden dolmuşun altında kalacaktım.Bugünde sol şeritten ilerlerken sağa kaçacaktım aynaya baktım sağ bomboş tam şerit değiştireyim dedim birde ne göreyim son model bmw (gemi gibi olanlardan 5.20) geçti gitti sağımdan.Ona ne öneriyorsunuz peki...

Dostum daha geniş açılı ayna zor bulursun TVS'ye. Üzerindeki orjinal aynaları konkav zaten Eğer bunlar yeterli değilse alacağın da muhtemelen yeterli olmayacaktır. Sen bilirsin yine de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

VAlla herşeye cvp verdiğin için okumakla yetiniyorum buralarda değilim sanmayın :p

Krallığını yıkacağım burada :p ((((:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Dostum daha geniş açılı ayna zor bulursun TVS'ye. Üzerindeki orjinal aynaları konkav zaten Eğer bunlar yeterli değilse alacağın da muhtemelen yeterli olmayacaktır. Sen bilirsin yine de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------



Krallığını yıkacağım burada :p ((((:)

ahahaha kingsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim apche benden önceki sahibi Xenon yaptırmış, çok kişinin yorumunda gördüm xenon problem yapıyormuş,bu yüzden cesaret edemedim, gece kullanmaya acaba problem nedir? Teknik bilgisi olan cevap verebilir mi?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Biraz önce Sigortamı yaptırdım bitmesine 3 gün vardı.. Demir Sigorta 136Tl yaptırdım.. bence gayet iyi bi rakam bu piyasada..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
9
Gencolar bir el atında şu lastik işini bugün halledeyim.Motorum yeni kasalardan lastik çaplarını biliyorsunuz ama ben birer beden büyük takmak istiyorum.Sava lastiklerden herkes memnun gibi.Benim motora hangisi uyar.Kafama yatarsa az sonra sipariş verecem.
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
Gencolar bir el atında şu lastik işini bugün halledeyim.Motorum yeni kasalardan lastik çaplarını biliyorsunuz ama ben birer beden büyük takmak istiyorum.Sava lastiklerden herkes memnun gibi.Benim motora hangisi uyar.Kafama yatarsa az sonra sipariş verecem.
aman dikkat iyice araştırın derim ben 1-2 ay önce lastik değiştirdim... ön biraz inceydi... bugün muayenede teknisyen ön lastik değişmesi lazım front olacak dedi... anlamadım nedir ne değildir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Beyler bayanlar şöyle bir sorunumuz var muayeneye girdim ve eleman ön lastiğin uygun olmadığını arka lastik olarak üretilmiş bir lastik olduğunu söyledi... front olacak dedi... arka lastik üzerinde Rear yazıyor yani arka lastik kullanımı için üretilmiş ve yönü ok işaretine göre doğru ama ön lastikte hem rear hem de front yazıyor iki ayrı ok işareti var benim bundan anladığım hem ön hem de arka lastik için kullanılabileceği ... yalnız front yönünde takılmamış, üstüne basa basa sordum lastik mi değişecek lastiğin yönü mü diye... lastik değişecek dedi... bilgisi olan var mı bu konuda
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
aman dikkat iyice araştırın derim ben 1-2 ay önce lastik değiştirdim... ön biraz inceydi... bugün muayenede teknisyen ön lastik değişmesi lazım front olacak dedi... anlamadım nedir ne değildir...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Beyler bayanlar şöyle bir sorunumuz var muayeneye girdim ve eleman ön lastiğin uygun olmadığını arka lastik olarak üretilmiş bir lastik olduğunu söyledi... front olacak dedi... arka lastik üzerinde Rear yazıyor yani arka lastik kullanımı için üretilmiş ve yönü ok işaretine göre doğru ama ön lastikte hem rear hem de front yazıyor iki ayrı ok işareti var benim bundan anladığım hem ön hem de arka lastik için kullanılabileceği ... yalnız front yönünde takılmamış, üstüne basa basa sordum lastik mi değişecek lastiğin yönü mü diye... lastik değişecek dedi... bilgisi olan var mı bu konuda

:/ ilginçmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst