- Katılım
- 13 Eyl 2015
- Mesajlar
- 49
o zaman debriyajdan değil arka fren çok sıkı olabilir onu biraz gevsetebilirsin
boşa alınca teker rahat dönüyor. sadece videste debriyaja basınca aynı frene hafif basar gibi duruyo hemen.eskiden böyle değildi 700 km yol yaptıkta sonra farkettim