- Katılım
- 13 Eyl 2015
- Mesajlar
- 49
Her şekilde bir ustaya göster dostum. En azından yağını(motor+fren) kontrol ettir. Kazığı mazığı yok bu işin. Almışsın işte. İçine de sindiyse üçün beşin hesabı olmaz pek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
Debriyaj telini sık biraz dostum. Benim de başıma gelmişti. Farkına varmıyorsun debriyaj telinin ayarı kaçıveriyor.
dostum teşekkürler sayende debriyaj ayarını da yaptım. ama lastik frenleme sorunum geniş ayar denemelerimde devam etti. iyice gevşet sık hep aynı.tel harici başka bi ayar varmı şanzımanla ilgili? videsler de zor geçiyo zaten