- Katılım
- 14 Tem 2015
- Mesajlar
- 462
Üstatlar bir el atsanız benim probleme
Marş motorunun dişlilerinden birinden olabilir abicim. Gıv gıv gıv ediyor da marşı geç alıyorsa evet ilk hareket dişlilerinden birinde sorun olabilir.
Üstatlar bir el atsanız benim probleme
S.a arkadaşlar 2 gün önce yolda giderken motorun yağ değişim tıpası yerinden çıktı ve bütün yağ asfalta aktı. Tıpayı kaybettim yani o mıknatıslı somunu nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkurler hocam peki , Karbüratör ayarı yapıldı ama subap yapılmamıştı. Pahalı birşey midir.
Ayarlı zaten hocam fakat motor isindiktan sonra duzeliyor
Arkadaşlar Tvs nin üzerinde gelen lastikler çok mu kötü?
2014 sıfır almayı düşünüyorum nasipse ? Rodajda 50 km/h yazıyor, kılavuz da ,yağmurda çok mu kayar,tutmaz vs ?
S.a arkadaşlar 2 gün önce yolda giderken motorun yağ değişim tıpası yerinden çıktı ve bütün yağ asfalta aktı. Tıpayı kaybettim yani o mıknatıslı somunu nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam karbüratörü değiştirip sorunu çözmüştü birisi forumdan. Yazın ortasında bile jikle ile çalıştırıyorum diyordu. O da ısırınca sorun çözülüyordu diyordu
Üzerinde gelin orijinal lastikler çok kötü değil kardeşim, çok çok çok kötü
Şaka bi yana imkanın varsa hemen değiştir bence, sonuçta lastiğinin farkını sürüşün her anı hissetmezsin. Ama allah muhafaza kaza anında, ani fren durumunda, virajda yol ıslaksa, frenlediğin yer ıslaksa vs. o zaman çok sıkıntı yaşarsın. Hızın düşükken bile frenlere hafif asılınca hemen afedersin g.tü başı oynamaya başlıyo motorun :mrgreen: Ama çok kontrollü sürerim ıslak gördüm mü motordan iner öyle geçerim dersen idare eder seni, zira ben yağmurda da kullandım orijinal lastiklerle ama kasılmaktan her tarafıma ağrı girmişti![]()
Eyvallah hocam teşekkür ederim yorum için.Değiştirmek şart diyorsun yaniAslında inip iteklerdim ama :cherry:
Peki lastik olarak şöyle ucuz yollu,yağmurda biraz akıllı uslu duracak bir öneriniz var mı ? Araştırdığım kadarıyla orjinal ölçülere bulmak zor.
Sava marka gibi,kullanan arkadaşlar yazabilir mitşkler
takacağın her türlü nylon olmayan lastik orjinalden kat kat iyi olacaktır emin ol
Alır almaz değişeceğim hocamda.Kaç gündür araştırıyorum,orjinal ebatlarda bulamıyorum.
Bi sava var o da stokta yokmuş.Yeni kasa ölçüsü 90 90 17 ön, 110 80 18 .. Hangi lastiği almalıyım ?Çıkma ırc alacağım son çare.
valla yenı kasa için ne var ne yok bilmiyorum.. 2012model bnm makine Metzeler kullanıyorum kafam rahatSürat motoru ara sor mıchelın sava hepsı var dıye bılıyorum
Boşa araştırma uygun bütçeli istiyosan orjinal ebat metzeller var, yüksek fiyat pirelli mt75 var, ebatları farklı michelin var. Hepsi iyidir. Sürat motorda 190 liraya ön arka pirelli ducatrion var bir de.Alır almaz değişeceğim hocamda.Kaç gündür araştırıyorum,orjinal ebatlarda bulamıyorum.
Bi sava var o da stokta yokmuş.Yeni kasa ölçüsü 90 90 17 ön, 110 80 18 .. Hangi lastiği almalıyım ?Çıkma ırc alacağım son çare.
valla yenı kasa için ne var ne yok bilmiyorum.. 2012model bnm makine Metzeler kullanıyorum kafam rahatSürat motoru ara sor mıchelın sava hepsı var dıye bılıyorum
Hocam ısınınca çalışıyor fakat rölanti den düşecek gibi oluyor bin devirin altına dusuyor ama çalıştığı oluyor gaza Dokunsan stop edecek gibi oluyor motor bu trafikte sıkıntı yapıyor.Performansta dusukluk var tamirciye goturdugumde gaz kolunda boşluk birakmistim onu alayım dedi Iraz fark etti fakat eski performans yok.
Hocam bende metzeler kullanıyorum gayet memnunum. Çifti 240 tl Şuan metzelerin. Eski lastiğim Pirelli duratraction idi. Aman o lastikleri kullanma. Gerçekten Performansı kötü.