TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
apachenın selesı rahat bız bu carsamba gecesı ızmırden canakkaleye sehıtlıge gıtcez allahın ıznıyle 3 motor 2 apache 1 cbr 125 dıger cbr 125 lı arkadas uzun yolda cbr ın selesı rahat degıl dıye vazgectı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
apachenın selesı rahat bız bu carsamba gecesı ızmırden canakkaleye sehıtlıge gıtcez allahın ıznıyle 3 motor 2 apache 1 cbr 125 dıger cbr 125 lı arkadas uzun yolda cbr ın selesı rahat degıl dıye vazgectı

seleden değilde yememiş bence biraz.. o yolu yapacak adam her motorla yapar.. uzun yol sabır azim ve kıç meselesi biraz
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Merhaba arkadaşlar. Bugün motorumu biraz güzelleştirmek adına Jantları boyamaya koyuldum. Motorum 2011 model 16 binde. Gri renkte. Telefondan giriyorum resim atma şansım olsaydı keşke. (Forumda da yeniyim bir yolu varsa lütfen söyleyin) :(

Depoda kılıf vardı söktüm, (motorun Görüntüsü hemen Değişti)
ön far koruma demiri vardı söktüm
Arka sepet vardı. Önce sepeti, ardından sepet demirini şaseden söktüm. (Arka tutma boynuzları yok böyle daha hoş görünüyor bence)

Seyrantepe'ye yola koyuldum iyi bir boyacı var. İstediğim rengi söyledim (Subaru sarısı diyorlar nam-ı diğer balköpüğü)
Ustamız hemen hazırladı karıştırdı boyayı, makineye soktu sonra sprey kutuya bastı bize verdi. Daha öncede yaklaşık 20 kadar motor jantı boyadık burdan aldığımız boyalar biraz tuzlu olsa da harika gerçekten. 2 sprey kutu aldık boyayı. 4 tane de 600 numara zımpara aldık. HER AŞAMANIN FOTOSUNU ÇEKTIM AMA PC BOZUK OLDUĞUNDAN MALESEF KOYAMIYORUM, ILK FIRSATTA KOYACAĞIM :(

Jantları söktük depoya gelince, hemen jant şeridini sökmeye koyulduk. 2 Yıldır üstünde aynı Şerit vardı öyle yapışmış ki artık sökmek hiç te kolay olmadı 4 kişi 1 saatte bitirdik.
Sıra geldi zımparaya, bizimkilere güvenmediğim için tek Yaptım zımparayı kollarım koptu Öldüm bittim. Zaten temiz olan jantımızı Hertürlü tozdan korumak için bi güzel sildik tekrar temizledik.

Jantlar artık boyaya hazır.

Jantları boyamadan önce lastikleri sökmedim, çok dikkatli şekilde kağıt bantla iyice lastikleri kapattım.

Boyayı denemek için arka balata kapağını boyadık ilk sonuç mükemmeldi.
Başladık jantı boyamaya, birer saat kurumasını bekleyip diğer tarafı çevirdik ve ikişer kat halinde boyadık. Her tarafa iki kat boya artık işte.

Sonuç gerçekten mükemmel, herkese Şiddetle tavsiye ediyorum motorum harika oldu :)
En kısa zamanda Fotoğraflar gelecek :)
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
S.A. arkadaşlar benim sinyaller çalışmıyor. Ana sigortayı kontrol ettim hatta değiştim. Motor çalışıyor far yanıyor ama, ne ön nede arka sinyaller çalışmıyor. Kumandayı da kontrol ettim sellektör de çalışıyor kumanda.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Evet arkadaslar çok sağolun zincir ve dişliyi değiştirdim ses kesildi sokunce zinciri bizuldugunu anladim surus keyfim artti adeta ☺
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
S.A. arkadaşlar benim sinyaller çalışmıyor. Ana sigortayı kontrol ettim hatta değiştim. Motor çalışıyor far yanıyor ama, ne ön nede arka sinyaller çalışmıyor. Kumandayı da kontrol ettim sellektör de çalışıyor kumanda.

Motosikletiniz kaç model bilmiyorum ama. Benmim motosikletiminde bir ara sinyallerden 2 si yanmıyordu. Ampullerini değiştirdim yine olmadı. En son kafayı söküp soketleri kontrol ettiğimde 1 soketin çıktığını gördüm. Tekrar yerine taktım ve düzeldi. Kesin bundandır demiyorum ama kontrol edin isterseniz.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
21
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-yeni-kasa-hediyeli-sifir-gibi-takasli-229712773/detay

Arkadaslar sizce bu motor nasıl? Fiyat olarak en son ne derse alayım? Kazası belası yoksa.
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-yeni-kasa-hediyeli-sifir-gibi-takasli-229712773/detay

Arkadaslar sizce bu motor nasıl? Fiyat olarak en son ne derse alayım? Kazası belası yoksa.

Aman dostum dur..Ben takipteyim tvs piyasası nasipse bayramdan sonra alacağım.
Ben bu motoru daha öncede gördüm ilanlarda tam emin değilim ama hatırlıyorum o yağları vs..ki sorgulattım.Model yıl 2012 ruhsat yeni değişmiş 31,08,15 yani arkadaş motoru almış bi cacıklık var demmekki elden çıkarıyor..
Böyle galerici gibi alt altta yazan 2 çantayla 2012 model 6000 bine dayanmış motoru 2013 sıfır fiyatına yazanlardan motor alınmaz.Ayık olmak lazım :)

+Egzoz borusu 2013 modelde alt sakal içinden geçmeye başladı bu uyanıkta içe almış boruyu,5 metreden belli oluyor kabarıklık var.. .2013 te trafiğe çıkması bi anlam ifade etmez.Araştırmak lazım .. :bounce:
Bunun kasada yeni anlamadım ki :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
seleden değilde yememiş bence biraz.. o yolu yapacak adam her motorla yapar.. uzun yol sabır azim ve kıç meselesi biraz

aynen öle insanın içinde olması yetiyo ben mondialle bi günde 400 km yol yaptığımı biliyom ona cbr ı almaya bile 120 km yolu mondial le yapmıştık şuan mondial olsa motorum yine giderdim çanakkaleye...


bu arada dün motorumun yağını değiştirdim motul 10/40 alcaktım hevesle kaç olduğuna bakmadan 15/50 almışım allahtan izmirde hem havalar daha sıcak hem yol yapcaz ama motul yapı 30 km filan kullanmama rağmen tavsiye ederim motorun sesi daha sağlıklı geliyo vites geçişleri daha bi rahatladı
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
21
Aman dostum dur..Ben takipteyim tvs piyasası nasipse bayramdan sonra alacağım.
Ben bu motoru daha öncede gördüm ilanlarda tam emin değilim ama hatırlıyorum o yağları vs..ki sorgulattım.Model yıl 2012 ruhsat yeni değişmiş 31,08,15 yani arkadaş motoru almış bi cacıklık var demmekki elden çıkarıyor..
Böyle galerici gibi alt altta yazan 2 çantayla 2012 model 6000 bine dayanmış motoru 2013 sıfır fiyatına yazanlardan motor alınmaz.Ayık olmak lazım :)

+Egzoz borusu 2013 modelde alt sakal içinden geçmeye başladı bu uyanıkta içe almış boruyu,5 metreden belli oluyor kabarıklık var.. .2013 te trafiğe çıkması bi anlam ifade etmez.Araştırmak lazım .. :bounce:
Bunun kasada yeni anlamadım ki :)

Hocam bu yeni kasa degil mi? Ruhsatı nasıl sorgulattın o tarıhde oldugunu?
Ayrıca sence 2013-2014 5000-10000 cıvarı bır motorun pıyasa fıyatı nedır sence?
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Merhaba arkadaşlar. Bugün motorumu biraz güzelleştirmek adına Jantları boyamaya koyuldum. Motorum 2011 model 16 binde. Gri renkte. Telefondan giriyorum resim atma şansım olsaydı keşke. (Forumda da yeniyim bir yolu varsa lütfen söyleyin) :(

Depoda kılıf vardı söktüm, (motorun Görüntüsü hemen Değişti)
ön far koruma demiri vardı söktüm
Arka sepet vardı. Önce sepeti, ardından sepet demirini şaseden söktüm. (Arka tutma boynuzları yok böyle daha hoş görünüyor bence)

Seyrantepe'ye yola koyuldum iyi bir boyacı var. İstediğim rengi söyledim (Subaru sarısı diyorlar nam-ı diğer balköpüğü)
Ustamız hemen hazırladı karıştırdı boyayı, makineye soktu sonra sprey kutuya bastı bize verdi. Daha öncede yaklaşık 20 kadar motor jantı boyadık burdan aldığımız boyalar biraz tuzlu olsa da harika gerçekten. 2 sprey kutu aldık boyayı. 4 tane de 600 numara zımpara aldık. HER AŞAMANIN FOTOSUNU ÇEKTIM AMA PC BOZUK OLDUĞUNDAN MALESEF KOYAMIYORUM, ILK FIRSATTA KOYACAĞIM :(

Jantları söktük depoya gelince, hemen jant şeridini sökmeye koyulduk. 2 Yıldır üstünde aynı Şerit vardı öyle yapışmış ki artık sökmek hiç te kolay olmadı 4 kişi 1 saatte bitirdik.
Sıra geldi zımparaya, bizimkilere güvenmediğim için tek Yaptım zımparayı kollarım koptu Öldüm bittim. Zaten temiz olan jantımızı Hertürlü tozdan korumak için bi güzel sildik tekrar temizledik.

Jantlar artık boyaya hazır.

Jantları boyamadan önce lastikleri sökmedim, çok dikkatli şekilde kağıt bantla iyice lastikleri kapattım.

Boyayı denemek için arka balata kapağını boyadık ilk sonuç mükemmeldi.
Başladık jantı boyamaya, birer saat kurumasını bekleyip diğer tarafı çevirdik ve ikişer kat halinde boyadık. Her tarafa iki kat boya artık işte.

Sonuç gerçekten mükemmel, herkese Şiddetle tavsiye ediyorum motorum harika oldu :)
En kısa zamanda Fotoğraflar gelecek :)

izmir bergamadan satılık gri bi apache vardı o da jantları sağ sol kapağın üstündeki üçlü kabartmayı ön çamurluğun mat siyah kısmını bal köpüğü rengine boyamış çok tatlı duruyordu
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Aman dostum dur..Ben takipteyim tvs piyasası nasipse bayramdan sonra alacağım.
Ben bu motoru daha öncede gördüm ilanlarda tam emin değilim ama hatırlıyorum o yağları vs..ki sorgulattım.Model yıl 2012 ruhsat yeni değişmiş 31,08,15 yani arkadaş motoru almış bi cacıklık var demmekki elden çıkarıyor..
Böyle galerici gibi alt altta yazan 2 çantayla 2012 model 6000 bine dayanmış motoru 2013 sıfır fiyatına yazanlardan motor alınmaz.Ayık olmak lazım :)

+Egzoz borusu 2013 modelde alt sakal içinden geçmeye başladı bu uyanıkta içe almış boruyu,5 metreden belli oluyor kabarıklık var.. .2013 te trafiğe çıkması bi anlam ifade etmez.Araştırmak lazım .. :bounce:
Bunun kasada yeni anlamadım ki :)


Hocam benim motorum 2011 model gri renk ve 16 bin km'de. Geçenlerde gece işten gelirken benzinliğe girdim benzin aldım. Çıkarken tabiri caizse iki tane lavuk geldi. Yeni kasa plakamız gri Apache ile. Bana 'sen gel bakalım şöyle' dediler benzinilikten dışarı çıktılar. Hayırdır dedim gittim Yanlarına ne var dedim. Sonuçta bizim mahalle ve bütün pompacılar peşimden geldi. Bi sorun yok dediler motor Hakkında soru soracağız dediler. Hadi sorun dedim. Bana dediler ki 'bak KARDEŞ bu motor 300 km'de, sana 500 liraya veririz senin motorla her parçası uyuyor. Tam oturur üstüne on numara falan olur'. Bende dedim ki beyler ağlayanın malı Gülene fayda etmez. Buralarda görmeyeyim bi daha sizi dedim. Hiçbirşey demediler bastılar gittiler. Bende polisi Aradım şikayet ettim.
Diyeceğim o ki, model 2012 yazıyor evet. Belki de sahibi benim anlattığım gibi bi kaç tane serseriden Sıfır çalıntı bi motordan tüm parçaları Aldı üstüne oturttu. Olabilir yani. Herşey olur. Dikkatli olmak Lazım. Şase numarasını alırken motorun üstünde ve ruhsatta kontrol etmek Lazım.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
izmir bergamadan satılık gri bi apache vardı o da jantları sağ sol kapağın üstündeki üçlü kabartmayı ön çamurluğun mat siyah kısmını bal köpüğü rengine boyamış çok tatlı duruyordu

Abi arka boynuz Alıp onu da boyayacağım. Ayaklıkları o renkte alacağım. Gidon topuzunu da o renkte alacağım. Gazlı amortisör ya bizim motorlar. Ordaki gaz haznesi gibi yeri de o renge boyayacağım. Bence tam bir kombinasyon olacak. Kimisi apaçi gibi olur diyor ama ben motorumu seviyorum. 750 km'de aldım bi kere yolda bırakmadı beni
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Abi arka boynuz Alıp onu da boyayacağım. Ayaklıkları o renkte alacağım. Gidon topuzunu da o renkte alacağım. Gazlı amortisör ya bizim motorlar. Ordaki gaz haznesi gibi yeri de o renge boyayacağım. Bence tam bir kombinasyon olacak. Kimisi apaçi gibi olur diyor ama ben motorumu seviyorum. 750 km'de aldım bi kere yolda bırakmadı beni

bence güzel olur ve önemli olan senin beğenmen senin sevmen motor senin bi başkasının değilki....kamyon hastası arkadaşım var iki arabaları var biri doğan diğeri skoda felica ikiside kamyon gb ama onun hoşuna öle gidiyo =)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst