apachenın selesı rahat bız bu carsamba gecesı ızmırden canakkaleye sehıtlıge gıtcez allahın ıznıyle 3 motor 2 apache 1 cbr 125 dıger cbr 125 lı arkadas uzun yolda cbr ın selesı rahat degıl dıye vazgectı
An itibariyle sattım motoru. Alan arkadaşa hayırlısı olsun![]()
S.A. arkadaşlar benim sinyaller çalışmıyor. Ana sigortayı kontrol ettim hatta değiştim. Motor çalışıyor far yanıyor ama, ne ön nede arka sinyaller çalışmıyor. Kumandayı da kontrol ettim sellektör de çalışıyor kumanda.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-yeni-kasa-hediyeli-sifir-gibi-takasli-229712773/detay
Arkadaslar sizce bu motor nasıl? Fiyat olarak en son ne derse alayım? Kazası belası yoksa.
seleden değilde yememiş bence biraz.. o yolu yapacak adam her motorla yapar.. uzun yol sabır azim ve kıç meselesi biraz
Aman dostum dur..Ben takipteyim tvs piyasası nasipse bayramdan sonra alacağım.
Ben bu motoru daha öncede gördüm ilanlarda tam emin değilim ama hatırlıyorum o yağları vs..ki sorgulattım.Model yıl 2012 ruhsat yeni değişmiş 31,08,15 yani arkadaş motoru almış bi cacıklık var demmekki elden çıkarıyor..
Böyle galerici gibi alt altta yazan 2 çantayla 2012 model 6000 bine dayanmış motoru 2013 sıfır fiyatına yazanlardan motor alınmaz.Ayık olmak lazım
+Egzoz borusu 2013 modelde alt sakal içinden geçmeye başladı bu uyanıkta içe almış boruyu,5 metreden belli oluyor kabarıklık var.. .2013 te trafiğe çıkması bi anlam ifade etmez.Araştırmak lazım .. :bounce:
Bunun kasada yeni anlamadım ki![]()
Merhaba arkadaşlar. Bugün motorumu biraz güzelleştirmek adına Jantları boyamaya koyuldum. Motorum 2011 model 16 binde. Gri renkte. Telefondan giriyorum resim atma şansım olsaydı keşke. (Forumda da yeniyim bir yolu varsa lütfen söyleyin)
Depoda kılıf vardı söktüm, (motorun Görüntüsü hemen Değişti)
ön far koruma demiri vardı söktüm
Arka sepet vardı. Önce sepeti, ardından sepet demirini şaseden söktüm. (Arka tutma boynuzları yok böyle daha hoş görünüyor bence)
Seyrantepe'ye yola koyuldum iyi bir boyacı var. İstediğim rengi söyledim (Subaru sarısı diyorlar nam-ı diğer balköpüğü)
Ustamız hemen hazırladı karıştırdı boyayı, makineye soktu sonra sprey kutuya bastı bize verdi. Daha öncede yaklaşık 20 kadar motor jantı boyadık burdan aldığımız boyalar biraz tuzlu olsa da harika gerçekten. 2 sprey kutu aldık boyayı. 4 tane de 600 numara zımpara aldık. HER AŞAMANIN FOTOSUNU ÇEKTIM AMA PC BOZUK OLDUĞUNDAN MALESEF KOYAMIYORUM, ILK FIRSATTA KOYACAĞIM
Jantları söktük depoya gelince, hemen jant şeridini sökmeye koyulduk. 2 Yıldır üstünde aynı Şerit vardı öyle yapışmış ki artık sökmek hiç te kolay olmadı 4 kişi 1 saatte bitirdik.
Sıra geldi zımparaya, bizimkilere güvenmediğim için tek Yaptım zımparayı kollarım koptu Öldüm bittim. Zaten temiz olan jantımızı Hertürlü tozdan korumak için bi güzel sildik tekrar temizledik.
Jantlar artık boyaya hazır.
Jantları boyamadan önce lastikleri sökmedim, çok dikkatli şekilde kağıt bantla iyice lastikleri kapattım.
Boyayı denemek için arka balata kapağını boyadık ilk sonuç mükemmeldi.
Başladık jantı boyamaya, birer saat kurumasını bekleyip diğer tarafı çevirdik ve ikişer kat halinde boyadık. Her tarafa iki kat boya artık işte.
Sonuç gerçekten mükemmel, herkese Şiddetle tavsiye ediyorum motorum harika oldu
En kısa zamanda Fotoğraflar gelecek![]()
Aman dostum dur..Ben takipteyim tvs piyasası nasipse bayramdan sonra alacağım.
Ben bu motoru daha öncede gördüm ilanlarda tam emin değilim ama hatırlıyorum o yağları vs..ki sorgulattım.Model yıl 2012 ruhsat yeni değişmiş 31,08,15 yani arkadaş motoru almış bi cacıklık var demmekki elden çıkarıyor..
Böyle galerici gibi alt altta yazan 2 çantayla 2012 model 6000 bine dayanmış motoru 2013 sıfır fiyatına yazanlardan motor alınmaz.Ayık olmak lazım
+Egzoz borusu 2013 modelde alt sakal içinden geçmeye başladı bu uyanıkta içe almış boruyu,5 metreden belli oluyor kabarıklık var.. .2013 te trafiğe çıkması bi anlam ifade etmez.Araştırmak lazım .. :bounce:
Bunun kasada yeni anlamadım ki![]()
Hocam bu yeni kasa degil mi? Ruhsatı nasıl sorgulattın o tarıhde oldugunu?
Ayrıca sence 2013-2014 5000-10000 cıvarı bır motorun pıyasa fıyatı nedır sence?
izmir bergamadan satılık gri bi apache vardı o da jantları sağ sol kapağın üstündeki üçlü kabartmayı ön çamurluğun mat siyah kısmını bal köpüğü rengine boyamış çok tatlı duruyordu
plakayı yaz 5664 e msj at herseyini devlet söyler
Hocam bu yeni kasa degil mi? Ruhsatı nasıl sorgulattın o tarıhde oldugunu?
Ayrıca sence 2013-2014 5000-10000 cıvarı bır motorun pıyasa fıyatı nedır sence?
Abi hayırlı olsun. Buraları bırakma gözünü sevim çok yardımın dokunuyor yeni başlayan insanlara.:rendeer:An itibariyle sattım motoru. Alan arkadaşa hayırlısı olsun![]()
Abi arka boynuz Alıp onu da boyayacağım. Ayaklıkları o renkte alacağım. Gidon topuzunu da o renkte alacağım. Gazlı amortisör ya bizim motorlar. Ordaki gaz haznesi gibi yeri de o renge boyayacağım. Bence tam bir kombinasyon olacak. Kimisi apaçi gibi olur diyor ama ben motorumu seviyorum. 750 km'de aldım bi kere yolda bırakmadı beni