TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Teşekkurler hocam peki , Karbüratör ayarı yapıldı ama subap yapılmamıştı. Pahalı birşey midir.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
S.a arkadaşlar 2 gün önce yolda giderken motorun yağ değişim tıpası yerinden çıktı ve bütün yağ asfalta aktı. Tıpayı kaybettim yani o mıknatıslı somunu nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

Hocam İstanbul'da isen rahatça bulabilirsin. Eğer değilsen sürat motorun sitesinden sipariş verebilirsin. 25 tl olması Lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

Teşekkurler hocam peki , Karbüratör ayarı yapıldı ama subap yapılmamıştı. Pahalı birşey midir.

Hocam motor ilk marşta zor Çalışıyor boğuluyor ise, subap ayarı istiyordur. Ama subap ayarı yok diye motor rölantide stop etmez. Rölanti ayarı için servise gitmene gerek yok. Elinle ayarlarsın. Biraz yükselt hocam stop etmesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Subap ayarını 30 tl'ye yapıyor her yer
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Arkadaşlar Tvs nin üzerinde gelen lastikler çok mu kötü?
2014 sıfır almayı düşünüyorum nasipse ? Rodajda 50 km/h yazıyor, kılavuz da ,yağmurda çok mu kayar,tutmaz vs ?

Üzerinde gelin orijinal lastikler çok kötü değil kardeşim, çok çok çok kötü :p

Şaka bi yana imkanın varsa hemen değiştir bence, sonuçta lastiğinin farkını sürüşün her anı hissetmezsin. Ama allah muhafaza kaza anında, ani fren durumunda, virajda yol ıslaksa, frenlediğin yer ıslaksa vs. o zaman çok sıkıntı yaşarsın. Hızın düşükken bile frenlere hafif asılınca hemen afedersin g.tü başı oynamaya başlıyo motorun :mrgreen: Ama çok kontrollü sürerim ıslak gördüm mü motordan iner öyle geçerim dersen idare eder seni, zira ben yağmurda da kullandım orijinal lastiklerle ama kasılmaktan her tarafıma ağrı girmişti :)
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Hocam acaba karbüratör diyaframını değiştirdik , karbüratörüde temizletmrk gerekir mi
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
S.a arkadaşlar 2 gün önce yolda giderken motorun yağ değişim tıpası yerinden çıktı ve bütün yağ asfalta aktı. Tıpayı kaybettim yani o mıknatıslı somunu nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

Sürat motoru arayıp isteyebilirsin.. yada motorun kaç model ? bende bitane yedek olması lazım , idareten götürür seni yenisini alana kadar.. Tokattaysan tabi ^^
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Hocam karbüratörü değiştirip sorunu çözmüştü birisi forumdan. Yazın ortasında bile jikle ile çalıştırıyorum diyordu. O da ısırınca sorun çözülüyordu diyordu

Karburatoru bende degistirdim hava ayarini tutturamadigim icin kactane tamirciye ayarlattim olmadi enson degistirdim simdi sikinti yok daha yeni subap ve hava ayari yaptirdim simdilik problem yok.motor isinica rölantide calisiyorsa anormallik olmamasi lazim performanstan dusme yoksa elletmeyin subap ayari bozukken 100 km de 3.8 litre yakti benim motor simdi 2.2 2.8 arasi yakiyor 1.8 yaktigi bile oldu.depomuzu doldurun bi deneyin kac litre yakacak 100 km de.sunuda belirteyim ayarlari iyi olan motor sogukta bile gaza dokunmadan rölantide calismasi lazim gaza vermeden ama
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Üzerinde gelin orijinal lastikler çok kötü değil kardeşim, çok çok çok kötü :p

Şaka bi yana imkanın varsa hemen değiştir bence, sonuçta lastiğinin farkını sürüşün her anı hissetmezsin. Ama allah muhafaza kaza anında, ani fren durumunda, virajda yol ıslaksa, frenlediğin yer ıslaksa vs. o zaman çok sıkıntı yaşarsın. Hızın düşükken bile frenlere hafif asılınca hemen afedersin g.tü başı oynamaya başlıyo motorun :mrgreen: Ama çok kontrollü sürerim ıslak gördüm mü motordan iner öyle geçerim dersen idare eder seni, zira ben yağmurda da kullandım orijinal lastiklerle ama kasılmaktan her tarafıma ağrı girmişti :)

Eyvallah hocam teşekkür ederim yorum için.Değiştirmek şart diyorsun yani :)Aslında inip iteklerdim ama :cherry:

Peki lastik olarak şöyle ucuz yollu,yağmurda biraz akıllı uslu duracak bir öneriniz var mı ? Araştırdığım kadarıyla orjinal ölçülere bulmak zor.

Sava marka gibi,kullanan arkadaşlar yazabilir mi :) tşkler
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Eyvallah hocam teşekkür ederim yorum için.Değiştirmek şart diyorsun yani :)Aslında inip iteklerdim ama :cherry:

Peki lastik olarak şöyle ucuz yollu,yağmurda biraz akıllı uslu duracak bir öneriniz var mı ? Araştırdığım kadarıyla orjinal ölçülere bulmak zor.

Sava marka gibi,kullanan arkadaşlar yazabilir mi :) tşkler

takacağın her türlü nylon olmayan lastik orjinalden kat kat iyi olacaktır emin ol
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
takacağın her türlü nylon olmayan lastik orjinalden kat kat iyi olacaktır emin ol

Alır almaz değişeceğim hocamda.Kaç gündür araştırıyorum,orjinal ebatlarda bulamıyorum.

Bi sava var o da stokta yokmuş.Yeni kasa ölçüsü 90 90 17 ön, 110 80 18 .. Hangi lastiği almalıyım ?Çıkma ırc alacağım son çare.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Alır almaz değişeceğim hocamda.Kaç gündür araştırıyorum,orjinal ebatlarda bulamıyorum.

Bi sava var o da stokta yokmuş.Yeni kasa ölçüsü 90 90 17 ön, 110 80 18 .. Hangi lastiği almalıyım ?Çıkma ırc alacağım son çare.

valla yenı kasa için ne var ne yok bilmiyorum.. 2012model bnm makine Metzeler kullanıyorum kafam rahat :) Sürat motoru ara sor mıchelın sava hepsı var dıye bılıyorum
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Alır almaz değişeceğim hocamda.Kaç gündür araştırıyorum,orjinal ebatlarda bulamıyorum.

Bi sava var o da stokta yokmuş.Yeni kasa ölçüsü 90 90 17 ön, 110 80 18 .. Hangi lastiği almalıyım ?Çıkma ırc alacağım son çare.
Boşa araştırma uygun bütçeli istiyosan orjinal ebat metzeller var, yüksek fiyat pirelli mt75 var, ebatları farklı michelin var. Hepsi iyidir. Sürat motorda 190 liraya ön arka pirelli ducatrion var bir de.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
valla yenı kasa için ne var ne yok bilmiyorum.. 2012model bnm makine Metzeler kullanıyorum kafam rahat :) Sürat motoru ara sor mıchelın sava hepsı var dıye bılıyorum


Hocam bende metzeler kullanıyorum gayet memnunum. Çifti 240 tl Şuan metzelerin. Eski lastiğim Pirelli duratraction idi. Aman o lastikleri kullanma. Gerçekten Performansı kötü.
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
Hocam ısınınca çalışıyor fakat rölanti den düşecek gibi oluyor bin devirin altına dusuyor ama çalıştığı oluyor gaza Dokunsan stop edecek gibi oluyor motor bu trafikte sıkıntı yapıyor.Performansta dusukluk var tamirciye goturdugumde gaz kolunda boşluk birakmistim onu alayım dedi Iraz fark etti fakat eski performans yok.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Pardon hocam 240 değil 220

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

Hocam ısınınca çalışıyor fakat rölanti den düşecek gibi oluyor bin devirin altına dusuyor ama çalıştığı oluyor gaza Dokunsan stop edecek gibi oluyor motor bu trafikte sıkıntı yapıyor.Performansta dusukluk var tamirciye goturdugumde gaz kolunda boşluk birakmistim onu alayım dedi Iraz fark etti fakat eski performans yok.


Abicim karbüratörü bi güzel temizlet. Diyaframı Değişti diyorsun. Hava filtresine hortumlarına bak gözden geçir. Bi güzel ayar çektir tekrar. Öyle dene yine
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hocam bende metzeler kullanıyorum gayet memnunum. Çifti 240 tl Şuan metzelerin. Eski lastiğim Pirelli duratraction idi. Aman o lastikleri kullanma. Gerçekten Performansı kötü.

bnm lastikler iyi durumda 15bın km yi geçti.. Ama bitince farklı bişeyler deneyeyim desemde metzelerden daha iyi bir seçenek bulamıyorum
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Michelin pilot streete ne diyorsun peki? Ebatları çok değişiyo diye vazgeçip pirelli taktım ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst