TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Onu kontrol ettım hocam herhangı bır hasar kaydı gozukmuyor. Ancak ruhsat bılgılerı bellı degıl ne zaman alınmıs satılmıs vs.

motor komple yeni kasa belki ilk çıkan yeni kasa partisinde gelmiştir sen almayı düşünüyorsan oturduğun yerdeyse gidip motora bakarsın şase numarasını motor numarasını kontrol edersın yada motorcuya gösterirsin pazarlığını yaparsın
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
bence güzel olur ve önemli olan senin beğenmen senin sevmen motor senin bi başkasının değilki....kamyon hastası arkadaşım var iki arabaları var biri doğan diğeri skoda felica ikiside kamyon gb ama onun hoşuna öle gidiyo =)))

Sağol abi güzel Düşüncelerin için :) canımızı emanet ediyoruz üstüne biniyoruz. Zaten yakışıklı ama daha da yakışıklı Olmayı hakediyor bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

Hocam bunun yenı kasası 2013'den ıtıbaren mı baslıyor. Bursa cevresınden yeni kasa TVS satan varsa forumdan bılgı verırse sevınırım.

Hocam ben sürat motora gidip geliyordum bi ara sürekli. Motoru alacağım zamanlar. Bana yeni kasaların 2013te çıktığını söylemişlerdi.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Sağol abi güzel Düşüncelerin için :) canımızı emanet ediyoruz üstüne biniyoruz. Zaten yakışıklı ama daha da yakışıklı Olmayı hakediyor bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------



Hocam ben sürat motora gidip geliyordum bi ara sürekli. Motoru alacağım zamanlar. Bana yeni kasaların 2013te çıktığını söylemişlerdi.

sende sağol kardeşim =)) resimlerini merakla bekliyom
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
21
http://www.suratmotor.com/tvs-fiyatlari/tvs-apache-rtr-150/2012-tvs-apache-rtr-150-gri

Hocam mesela burada 2012 kasa gozukuyor. Sızce bu motoru mu almalı yoksa buna verecegımız parayla 5000 km cıvarı yenı kasa mı almalı?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
sende sağol kardeşim =)) resimlerini merakla bekliyom

Abi pc sıkıntısı var. Telefondan fotoğraf atmak mümkün olmuyor galiba. Nasıl atabileceğim hakkında bilgin varsa lütfen paylaş

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

http://www.suratmotor.com/tvs-fiyatlari/tvs-apache-rtr-150/2012-tvs-apache-rtr-150-gri

Hocam mesela burada 2012 kasa gozukuyor. Sızce bu motoru mu almalı yoksa buna verecegımız parayla 5000 km cıvarı yenı kasa mı almalı?

Abi bu 2012 kasa ve bayide kalan motorlar. Bunları da satmak istiyorlar Tabiki. Ve bu motoru Alınca 3 yaşını doldurduğu için tekrar muayeneye gideceksin daha 0 km motora. Bence hiç gerek yok 2. El yeni kasa temiz bi motor al. Hatta arkadaşım 3 ay önce falan beyaz renk Aldı geçenlerde kız arkadaşıyla düşmüş. Motora o günden sonra dokunmak bile istemiyor. Kız Arkadaşının bileği burkuldu tırnağı Kırıldı. Motoru satmayı düşünüyor sanırım onunla konuşurum. Motorda sadece çizik olmuş bişey yok. Yarın yine burdan haber veririm hocam.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
21
Abi pc sıkıntısı var. Telefondan fotoğraf atmak mümkün olmuyor galiba. Nasıl atabileceğim hakkında bilgin varsa lütfen paylaş

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



Abi bu 2012 kasa ve bayide kalan motorlar. Bunları da satmak istiyorlar Tabiki. Ve bu motoru Alınca 3 yaşını doldurduğu için tekrar muayeneye gideceksin daha 0 km motora. Bence hiç gerek yok 2. El yeni kasa temiz bi motor al. Hatta arkadaşım 3 ay önce falan beyaz renk Aldı geçenlerde kız arkadaşıyla düşmüş. Motora o günden sonra dokunmak bile istemiyor. Kız Arkadaşının bileği burkuldu tırnağı Kırıldı. Motoru satmayı düşünüyor sanırım onunla konuşurum. Motorda sadece çizik olmuş bişey yok. Yarın yine burdan haber veririm hocam.

Haber beklıyorum hocam. sagolasın.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
http://www.suratmotor.com/tvs-fiyatlari/tvs-apache-rtr-150/2012-tvs-apache-rtr-150-gri

Hocam mesela burada 2012 kasa gozukuyor. Sızce bu motoru mu almalı yoksa buna verecegımız parayla 5000 km cıvarı yenı kasa mı almalı?

o tamamen sana kalmış bişey çok temiz kullanılmış insan evladının sattığı motorlar oluyor ben geçen ay burdan mete abiden aldım motoru yeni kasa yeşil sağolsun çok iyi bakmış motora memnunum fiyatta da yardımcı oldu ama durumum iyi olsada sıfır alcağıma onun motorunu alırdım on numara rodajı yapılmış özenle kullanılmış motor biraz sabret araştır nasibin neyse o çıkar karşına

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

Abi pc sıkıntısı var. Telefondan fotoğraf atmak mümkün olmuyor galiba. Nasıl atabileceğim hakkında bilgin varsa lütfen paylaş

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



Abi bu 2012 kasa ve bayide kalan motorlar. Bunları da satmak istiyorlar Tabiki. Ve bu motoru Alınca 3 yaşını doldurduğu için tekrar muayeneye gideceksin daha 0 km motora. Bence hiç gerek yok 2. El yeni kasa temiz bi motor al. Hatta arkadaşım 3 ay önce falan beyaz renk Aldı geçenlerde kız arkadaşıyla düşmüş. Motora o günden sonra dokunmak bile istemiyor. Kız Arkadaşının bileği burkuldu tırnağı Kırıldı. Motoru satmayı düşünüyor sanırım onunla konuşurum. Motorda sadece çizik olmuş bişey yok. Yarın yine burdan haber veririm hocam.

pc düzelince atarsın ben 12/13 bazen 18 saat çalıştığım için pek giremiyorum ama girdiğimde kaldığım yerden göz gezdiriyom o zaman görürüm fotoları =))
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
o tamamen sana kalmış bişey çok temiz kullanılmış insan evladının sattığı motorlar oluyor ben geçen ay burdan mete abiden aldım motoru yeni kasa yeşil sağolsun çok iyi bakmış motora memnunum fiyatta da yardımcı oldu ama durumum iyi olsada sıfır alcağıma onun motorunu alırdım on numara rodajı yapılmış özenle kullanılmış motor biraz sabret araştır nasibin neyse o çıkar karşına

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------



pc düzelince atarsın ben 12/13 bazen 18 saat çalıştığım için pek giremiyorum ama girdiğimde kaldığım yerden göz gezdiriyom o zaman görürüm fotoları =))

Abi buraya telefondan bir tane yükledim ama net paketim yarın yenilenecek yarın hepsini yüklerim.

https://hizliresim.com/XoGJa7
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Hocam bu yeni kasa degil mi? Ruhsatı nasıl sorgulattın o tarıhde oldugunu?
Ayrıca sence 2013-2014 5000-10000 cıvarı bır motorun pıyasa fıyatı nedır sence?

Bu motor yeni kasa dostum fakat yeni kasalar 2013 te çıktı diye biliyorum.Hatta 2013 model eski kasa bile olanı var.4. ay gibi bi zamanda çıkmış olabilir.
Sorgulatma e-devlet üzerinden araç sorgudan plaka girip sorgulatıyorsun.
Orada gerekli bilgiler var şahış adı, marka, model, haciz, ruhsat tarihi vs..o sms işleri de km si,hasar kayıtları için sorgulatmak daha mantıklı..

Motor piyasası da mesela ilandaki araç 2013 model diyelim sıfır ne kadar bunun : 4900 mü km ye bakarsın ,diğer aynı model km ilanların fiyatına bakarsın birde extraların yarı fiyatına koyarsın,sıfıra yakınsa km ruhsat masrafı(230) hesaplarsın vs.. böylece sağlıklı bir fiyat belirlemiş olursun.
Bu ilandaki motorda bir şey var bak diyorum.2012 model kasa yeni ruhsat yeni değişmiş.Var bir şey eski kasadan birine mi yazdılar motoru ne yaptılar bilemiyorum.
Daha bilgili arkadaşlarda yardımcı olurlar zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marşa bastıgımda adam bogazlıyormuş gibi bir ses geliyor, Araba olsa volan dişlisi kaçırıyor diyeceğim ama araba değil.. Ne olabilir sizce..
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
slm arkadaşlar iyi akşamlar
ilgilenen olursa 2011 TVS Apache RTR 150 için satılık ilanı ekledim
ilan no forumdan ilgilenen olursa yardımcı olurum 230220036
 
Katılım
11 Ağu 2014
Mesajlar
140
2012 model apachem var, fakat son bir haftadır motorda bir değişiklik var ışıklarda durduğumda stop etti.Genelde tekte marş almaz motoru ilk aldığımda ruhsat almaya giderken virajın ortasında çukur olduğu için yere düşmüştüm, motor ondan sonra arada sırada tekte marş aldı geri kalanlar gaz ile yada 2,3. deneyişlerimde.
Ama artık motor rolantide durmuyor düşüyor rolanti motorcuya gittim rolanti ayarı yaptı olmuştu o zaman çünkü motoru oraya götürene kadar motor ısındı ve karbüratör diyaframı değişti motorun eve dönene kadar sıkıntı yoktu ama ertesi gün yine aynı sorun oldu motorcuyu aradığımda soğuktandır dedi bu normal mi sizlerin motorundada oluyor mu?
Motor hareket halindeyken sıkıntı yok fakat yavaşlayacağım zaman devir düşüyor ve stop ediyor.Video çekmiştim onlarıda koyayım belki yardımcı olur sorunu anlamanızda.

https://www.youtube.com/watch?v=cEIHNYXZ0gc

https://www.youtube.com/watch?v=GU09bavg08I
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
2012 model apachem var, fakat son bir haftadır motorda bir değişiklik var ışıklarda durduğumda stop etti.Genelde tekte marş almaz motoru ilk aldığımda ruhsat almaya giderken virajın ortasında çukur olduğu için yere düşmüştüm, motor ondan sonra arada sırada tekte marş aldı geri kalanlar gaz ile yada 2,3. deneyişlerimde.
Ama artık motor rolantide durmuyor düşüyor rolanti motorcuya gittim rolanti ayarı yaptı olmuştu o zaman çünkü motoru oraya götürene kadar motor ısındı ve karbüratör diyaframı değişti motorun eve dönene kadar sıkıntı yoktu ama ertesi gün yine aynı sorun oldu motorcuyu aradığımda soğuktandır dedi bu normal mi sizlerin motorundada oluyor mu?
Motor hareket halindeyken sıkıntı yok fakat yavaşlayacağım zaman devir düşüyor ve stop ediyor.Video çekmiştim onlarıda koyayım belki yardımcı olur sorunu anlamanızda.

https://www.youtube.com/watch?v=cEIHNYXZ0gc

https://www.youtube.com/watch?v=GU09bavg08I

Karbüratör ayarı ve subap ayarı yaptırın tekrardan. Benimde benzer sorun vardı subap ayarı yapılmıştı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marşa bastıgımda adam bogazlıyormuş gibi bir ses geliyor, Araba olsa volan dişlisi kaçırıyor diyeceğim ama araba değil.. Ne olabilir sizce..

Üstatlar bir el atsanız benim probleme
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
S.a arkadaşlar 2 gün önce yolda giderken motorun yağ değişim tıpası yerinden çıktı ve bütün yağ asfalta aktı. Tıpayı kaybettim yani o mıknatıslı somunu nereden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
28 Şub 2015
Mesajlar
224
Arkadaşlar Tvs nin üzerinde gelen lastikler çok mu kötü?
2014 sıfır almayı düşünüyorum nasipse ? Rodajda 50 km/h yazıyor, kılavuz da ,yağmurda çok mu kayar,tutmaz vs ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst