TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar 2012 TVS Apache RTR 150 kullanıcısıyım. 12000km de motorum. Mesela 2. veya 3. viteste 4-5 bin devirde giderken gazı bıraktıgımda çatır çatır ses geliyor. Ancak 4 ve 5. viteslerde bu durumu yaşamıyorum. Debriyaj sıktıgımda da ufak bir şıngırtı duyuyorum acaba nedeni nedir ? Yağını 300 km önce castrol 10w40 ile değiştirdim.

zincirin gerginliği ne durumda 4 ve 5 te giderken rüzgar sesinden duymayabilirsin
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Evet onu belirtmeyi unutmuşum. 2-3 gün önce farkettim zincir gerginliği normalden farklı. Gevşek duruyor rahatça aşağı yukarı sallanıyor yani.

onu gerdiğinde sorun çözülmüş olması gerek muhtemelen zincirin atlıyor dikkat et dişlilerin dişlerini bile kırabilirsin


enes konuda açıklamış onun gibi bağlayınca olmuyorsa sigortasına bir bak istersen tahminin bir yerlerde sigortası vardır

orjinal akü alarmda bende en fazla 2 gün dayandı aklında bulunsun
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
19
motorda sorun belli oldu . Krank kolu sakatmış 2-3 kişiye baktırdım . şimdi hazır motor açılmışken keceler contalar debriyaj balatası sekman falanda değiştiririm . Bana marmara bölgesinde güvenilir yedek parça alabileceğim bir site önerebilirmisiniz .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2015
Mesajlar
40
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar sol elciğin ucundaki demir yamuldu bende duvara vurdu. nerden bulurum onu
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
arkadaşlar sol elciğin ucundaki demir yamuldu bende duvara vurdu. nerden bulurum onu

herhangi mi motosiklet aksesuarı satan yere denge topuzu diye sorarsan verirler aynısından bulabilir misin bilmiyorum ama set olarak -sağ sol- çok yüksek değildir bence fiyatı

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

Bir tek bana mı öyle geliyor bizim motorlara topcasein çok kaba olduğunu ve yukarıda kaldığını düşünüyorum sadece sidecase yapan varsa resim atabilir mi kafamda öyle bi proje var çünkü


Bu arada Balıkesir Edremitte yaşıyorum yazın buradan sık sık motorcular geçiyor ve birde festivalimiz oluyor yolu geçen herkesi beklerim elimden geldiğince yardım ederim tekeriniz düz bassın
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motorda sorun belli oldu . Krank kolu sakatmış 2-3 kişiye baktırdım . şimdi hazır motor açılmışken keceler contalar debriyaj balatası sekman falanda değiştiririm . Bana marmara bölgesinde güvenilir yedek parça alabileceğim bir site önerebilirmisiniz .

sürat motordan alabilirsin istanbulda
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Senin topcase benimkinden daha detaylı bence benimkinin sadece fren ışığı var alarm ve kumanda ile kilitleme var bide.

alarm ve kumanda zaten topcase de olan ozellıklerdır sanırım.. extra bağlantı gerektıren fren lambası o kadar.. basit ama güzel detaylar.. benimki led döşetilip yapılmış bişey ^^ bi sürü kablo kalabalıgı var.. ilerde soketlerle sadeleştirmeyi düşünüyorum ^^
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
10686871_790216924390507_2344022815085670785_n.jpg



Beyaz rengi geliyormuş.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
renk güzelde keşke 180cc veya üzeri modeller gelse yoksa tvs hayranlarını yavaş yavaş bajaja doğru kayacak hala bunu anlayamadılar gitti burayı okuyan bir yetkilide yok gözünü kulağını kapatmışlar böyle giderse pazar payı gitgide küçülecek

İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst