- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Arkadaşlar 2012 TVS Apache RTR 150 kullanıcısıyım. 12000km de motorum. Mesela 2. veya 3. viteste 4-5 bin devirde giderken gazı bıraktıgımda çatır çatır ses geliyor. Ancak 4 ve 5. viteslerde bu durumu yaşamıyorum. Debriyaj sıktıgımda da ufak bir şıngırtı duyuyorum acaba nedeni nedir ? Yağını 300 km önce castrol 10w40 ile değiştirdim.
zincirin gerginliği ne durumda 4 ve 5 te giderken rüzgar sesinden duymayabilirsin