TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor

Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum

Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.

Slm Arkadaşlar bugün yeni debriyaj teli aldım taktım gerdirme yerinden sonuna kadar gerdirdim ancak oldu olmadı gibi bişey, yarın öbürgün gevşerse gerdirecek yeri kalmadı5-6 ay önce debriyaj balatası değiştirdin ogunden beri bi değişti gevşedi falan acaba serviste bir hatamı yaptılar balatayı degistirirken
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben 3 yıl oldu daha debriyajı ayarlamadım orjinal haliyle duruyor debriyaj balatanda sorun olabilir o zaman
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Debriyaj balatasına 60 TL. Çil çil para saydım:) :) cg lerin balatasini 8 tl onu takalim dediler yok dedik kabadayı gibi:)

orjinal takmak her zaman kazandırır.. en güzeli de kafan rahat olur.. bence bilen birine göster 2 dkda ayarlancak bişeydir.. bazen kafaya çok takıyoruz yöntemini bilmediğimiz için..


Ne güzel sayfa canlandı bi kaç gündür.. seviniyorum böyle oldukca.. ^^ işiniz düşmesede 2 kelam edin gelin şuraya :mrgreen:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
orjinal takmak her zaman kazandırır.. en güzeli de kafan rahat olur.. bence bilen birine göster 2 dkda ayarlancak bişeydir.. bazen kafaya çok takıyoruz yöntemini bilmediğimiz için..


Ne güzel sayfa canlandı bi kaç gündür.. seviniyorum böyle oldukca.. ^^ işiniz düşmesede 2 kelam edin gelin şuraya :mrgreen:

Haklisin aslında bende forumun canlı olmasını seviyorum ama son zamanlarda sadece işim düştüğü zaman yazıyorum buraya neyse artik internetim var evde daha çok yazarım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Buarada arkadaşlar debriyajin sorununu çözdüm gerdirme yerindeki iki somunuda aynı tarafa aldım önceki halat kısa geliyordu orjinaldi ama koruma demirinin üstünden geçiyordu direksiyonu sağa kırınca iyice kırılıyordu ve çok yıpranmıştı oyüzden buda orijinal ama uzun, koruma demirinin altından geciyor3 çeşit orijinal halatı varmiş galiba bu son aldığım halat ilk çıkan apachelerinmiş galiba
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Merhabalar, 10 gündür motorumdan uzağım, 10 gün kadar daha da uzak olacağım.
Bakalım gidince zor mu çalışacak yoksa kolay mı çalışacak?..

Video çekmemi ister misiniz? :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Arkadaşlar 13 veya 14 model tvs apache kullanan birisi hayrına gidondaki rtr yazan kapağı kaldırıp fotosunu şu şekilde atabilir mi? Sanırım benim orada 4 tane civata eksik :S Çok rica ediyorum aldığım yere kanıt olarak sunacağım eksik ise.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Debriyaj balatasına 60 TL. Çil çil para saydım:) :) cg lerin balatasini 8 tl onu takalim dediler yok dedik kabadayı gibi:)

muhtemelen ayarında sorun vardır işi bilen birine gidersen sorunu düzeltebilir


Arkadaşlar 13 veya 14 model tvs apache kullanan birisi hayrına gidondaki rtr yazan kapağı kaldırıp fotosunu şu şekilde atabilir mi? Sanırım benim orada 4 tane civata eksik :S Çok rica ediyorum aldığım yere kanıt olarak sunacağım eksik ise.
[url]http://i.hizliresim.com/081a8D.jpg[/url]

o kırmızı ile işeretli yerlede bizim ya göstere ayakları var yada gösterge çerçevesinin sizinki farklı olduğundan orası boşta
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
19
merhaba arkadaşlar ben bir şey danışmak istiyorum 2012 model 30000 de bir tvs sahibiyim ve motordan garip garip traktör gibi ses gelmeye başladı özellikle devir arttıkca sanki subaplar vuruyor gibi durup dururken subap ayarı bozulup değişir mi bu normal bir durum mu ?. ben motoru aldıgımda 22 bindeydi bakımlarını aksatmadan ve erkence yapmaya çalıştım . bilen ve fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi .
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
merhaba arkadaşlar ben bir şey danışmak istiyorum 2012 model 30000 de bir tvs sahibiyim ve motordan garip garip traktör gibi ses gelmeye başladı özellikle devir arttıkca sanki subaplar vuruyor gibi durup dururken subap ayarı bozulup değişir mi bu normal bir durum mu ?. ben motoru aldıgımda 22 bindeydi bakımlarını aksatmadan ve erkence yapmaya çalıştım . bilen ve fikri olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi .

10bın km de yapılan motorda gördüm subap ayarı , 50 bınde hala yapılmamış olanda.. yani ayarı kaçtıysa yapılır o sorun değilde, sen bi servise baktır belki daha önemli belki daha önemsiz bişeydir ama başına iş açma durduk yere..
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Belki kranktan güç alan bir parça bozulmuştur, mesela dinamo?

-------

Sübap ayarına sık sık baktırmak kötü mü olur acaba?
 
Katılım
6 Şub 2015
Mesajlar
8
Arkadaşlar 2012 TVS Apache RTR 150 kullanıcısıyım. 12000km de motorum. Mesela 2. veya 3. viteste 4-5 bin devirde giderken gazı bıraktıgımda çatır çatır ses geliyor. Ancak 4 ve 5. viteslerde bu durumu yaşamıyorum. Debriyaj sıktıgımda da ufak bir şıngırtı duyuyorum acaba nedeni nedir ? Yağını 300 km önce castrol 10w40 ile değiştirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst