TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
arkadaşlar seleyi açmak için kullanacağım ip benim motorda yok sanırım kopmuş sele bir kere motorun üzerindeyken yanlışlıkla açılmıştı bastırınca şuan tekrar açamıyorum..

ayrıca motorun yağını nasıl kontol ederiz?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Herkese selamlar, iyi pazarlar. Uzun zaman oldu. :)

a.Selam hoşgeldniz tekrar.. Nerelerdeydiniz serkan bey

Benim motor bosta da birinci vitesde de 12000 deviri geciyordu. Kesici varmi yokmu diye 15000 deviri gosterecek de degilim. Ama egzozlu bi apache yanimdan gecerken debriyaji sikip gazi acti vutututu diye kesiciye girmisti:) ya 12000 devirden dahada yukari cikti yada model farklari var.

Bende onu dıyorum işte.. ben arada yaparım aynı şekilde vutututu yapıyor motor.. ^^

Alt sakal da greydar gibi toprağı dümdüz yapacak sanırım :)

ahaha harbiden.. alt sakallı kross mtor bunuda gördük..

Arkadaşlar harbiden bilen yok mu ya. Çok acil ihtiyacım var. Kimse üst kapağı sökmedi mi şimdiye kadar

Serkan abi var forumda ona sorarsan bilgi verir.. tam nıckı serkanAHD13

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

arkadaşlar seleyi açmak için kullanacağım ip benim motorda yok sanırım kopmuş sele bir kere motorun üzerindeyken yanlışlıkla açılmıştı bastırınca şuan tekrar açamıyorum..

ayrıca motorun yağını nasıl kontol ederiz?

sağ taraftakı kapağı anahtarla aç komple çıkar.. orda görürsün kalın tel nasıl kopacak öyle hemen..

Yağınıda orta sehpaha al düz bi zemine.. yağ eklediğin kapağın tapasını aç.. ucunu sil temizleyince tekrar batır 1-2 tur çevir , sonra tekrar çıkar .. çubugun işaretli yerleri var xxx şeklinde.. yağ seviyesi o aralıktaysa normaldir..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamunaleykum.

Kardeşlerim apacheyle ilgili sorunum var. Motor tam gaz yemiyor. Önceki gibi atik degil artık. Yani önceki gibi torklu değil . benzinmi yetişmiyor yoksa karbüratör demi sıkıntı var gaz yemiyor. Soğuk gelince oldu. Daha önce karsilastinizmi böyle durumla ne tavsiye edersiniz.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamunaleykum.

Kardeşlerim apacheyle ilgili sorunum var. Motor tam gaz yemiyor. Önceki gibi atik degil artık. Yani önceki gibi torklu değil . benzinmi yetişmiyor yoksa karbüratör demi sıkıntı var gaz yemiyor. Soğuk gelince oldu. Daha önce karsilastinizmi böyle durumla ne tavsiye edersiniz.

Aleyküm selam ..ısındıktan sonramı oluyor bunlar ? belli bi hızın üstüne çıkmayıp devir yükseliyosa diyaframdan olabilir..
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Arkadaşlar bugün sürerken fark ettim motorun gazında yaklaşık 1 cm boşluk var.. Yani sağ elciği ters yöne tamamiyle çevirdiğimde gaz vermeden önce bi cm kadar boş dönüyor ve ayrıca elcik sağa sola hareket ediyor bu sorun sizdede varmı?
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor

Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum

Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor

Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum

Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.

Debriyajdan büyük ihtimalle dostum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:15 ----------

Arkadaşlar bugün sürerken fark ettim motorun gazında yaklaşık 1 cm boşluk var.. Yani sağ elciği ters yöne tamamiyle çevirdiğimde gaz vermeden önce bi cm kadar boş dönüyor ve ayrıca elcik sağa sola hareket ediyor bu sorun sizdede varmı?

O boşluğu gaz telinin üstündeki vidadan ayarlaya biliyosun ben sonuna kadar sıktım yinede birkaç milimetre boşluk kaldı sinir bozucu az da olsa hiç kalmasa keşke ama bende kalıyor. Sağa sola oynuyor bende de ama 1 kaç milimetre sadece

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Arkadaşlar fotoğrafları inceledikçe şurda da bir eksiklik olduğunu fark etim :pr:
Normalde orada birşeyler takılı onlar nedir ne işe yarar ki (ben de yoktabi ki):(
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
gaz teli nerde ya :S fotorafı falan varmı?

bu arada enes açtım kapağı aradım taradım ip falan yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

a.Selam hoşgeldniz tekrar.. Nerelerdeydiniz serkan bey



Bende onu dıyorum işte.. ben arada yaparım aynı şekilde vutututu yapıyor motor.. ^^



ahaha harbiden.. alt sakallı kross mtor bunuda gördük..



Serkan abi var forumda ona sorarsan bilgi verir.. tam nıckı serkanAHD13

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------



sağ taraftakı kapağı anahtarla aç komple çıkar.. orda görürsün kalın tel nasıl kopacak öyle hemen..

Yağınıda orta sehpaha al düz bi zemine.. yağ eklediğin kapağın tapasını aç.. ucunu sil temizleyince tekrar batır 1-2 tur çevir , sonra tekrar çıkar .. çubugun işaretli yerleri var xxx şeklinde.. yağ seviyesi o aralıktaysa normaldir..

tel dediğin bunların hangisi?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Selamunaleykum.

Kardeşlerim apacheyle ilgili sorunum var. Motor tam gaz yemiyor. Önceki gibi atik degil artık. Yani önceki gibi torklu değil . benzinmi yetişmiyor yoksa karbüratör demi sıkıntı var gaz yemiyor. Soğuk gelince oldu. Daha önce karsilastinizmi böyle durumla ne tavsiye edersiniz.

benimde ayniydi sen biraz daha durursan 4bin devri de gecmemeye baslayacak diyafram delinmistir kesin degistir duzeliyor karburatorde pislik yoksa tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor

Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum

Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.

normal o yagdan degil debriyaj dan mi acaba deyip debriyaji oynadim motor tam kavramafan gidiyordu resmen ama yine de oluyor o. durmadan vitesi boşa al yada gecmeyince debriyaji kavrama noktasina kadar birak tekrar sık geçiyor o zaman
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Aleyküm selam ..ısındıktan sonramı oluyor bunlar ? belli bi hızın üstüne çıkmayıp devir yükseliyosa diyaframdan olabilir..

Kardeşim ısınırken de aynı İnancın olsun 100 km gidince bile değişen olmuyor Devir saati yükseliyor son devire kadar geliyor ama eskisi gibi torkunu alamiyorum. 12 bin de şuan omru gitti diyecem de kmsi ortada. bakımları ni aksatmadım hiçbir zaman . neden böyle oldu anlamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

benimde ayniydi sen biraz daha durursan 4bin devri de gecmemeye baslayacak diyafram delinmistir kesin degistir duzeliyor karburatorde pislik yoksa tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------



normal o yagdan degil debriyaj dan mi acaba deyip debriyaji oynadim motor tam kavramafan gidiyordu resmen ama yine de oluyor o. durmadan vitesi boşa al yada gecmeyince debriyaji kavrama noktasina kadar birak tekrar sık geçiyor o zaman

Saol kardeşim dediğini bi yapacam. Teşekkür ettim.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
gaz teli nerde ya :S fotorafı falan varmı?

bu arada enes açtım kapağı aradım taradım ip falan yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------



[url]http://i.hizliresim.com/L2ABvb.jpg[/url] tel dediğin bunların hangisi?

https://www.youtube.com/watch?v=1aaxWioqmAA bu videodaki gibi ayarlanıyor gaz kütüğünün boşluğu
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
benimde ayniydi sen biraz daha durursan 4bin devri de gecmemeye baslayacak diyafram delinmistir kesin degistir duzeliyor karburatorde pislik yoksa tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------



normal o yagdan degil debriyaj dan mi acaba deyip debriyaji oynadim motor tam kavramafan gidiyordu resmen ama yine de oluyor o. durmadan vitesi boşa al yada gecmeyince debriyaji kavrama noktasina kadar birak tekrar sık geçiyor o zaman

Saol kardeşim dediğini bi yapacam. Teşekkür ettim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Abi baktın mı? iki tane varsa gidip servisi fırçalıcam :)

bende iki tanede foto çekemedim havadan havalar düüzelsin fotoyla belgeleriz acele etme bence ama belki yenilerde parça değişti yeni modellere bakmak gerek benimki 2011 model

o gösterdiğin yerde bizim makyajsız olanların gösterge paneli bağlı yada göstergenin etrafındaki çerçeve
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst