TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-subatta-askerim-acil-satilik-25-gun-icinde-195909053/detay/

SATILIK 3.200
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
184
Kafaya takılcak bişey değildir ozaman .. balatalar dedıgım gıbı her etkene maruz kaldığı için kolayca pislk tutuyor ses yapıyor sürtünüyor fln..

Hani kapı altlarna soğuk girmemesi için yaparlar sünger yada bant.. 1 milyoncularda bulabılrsın.. kafa grenajının etrafına içerden çekersin tam temas ettiği yerlere.. öylece sıkarsan civataları ses kesilir en yüksek devirde bile kafadan zırıltı gelmez.

eyvallah hocam çok sağol yarın civata somun alırken onuda alayım yapayım bu uygulamayı
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
selamun aleykum cümleten. Arkadaşlar sente konusunda yardıma ıhtiyacım var. üst silindir değişiminden sonra egzantrik mili hangi konumda tutulmalı 2009 model apache 150 mde sente ayarı nasıl yapılır kendim toplamaktayım. sente volan üzerindeki çizgide mi olmalı T harfi üzerinde mi ve egzantrik mili uzerinde sadece bir çizgi var işaret olarak ne yapmalıyım acil!!!!!!!!!!
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
Arkadaşlar benim motorun sağ elciği bağlandığı yerden gevşemiş oynuyor :( Baya büyük bir alyan anahtarı ile sıkılıyor ama alyan yalama oldu en sona kadar sıktım hala gevşek. Nasıl düzeltebilirim neden böyle birşey olmuş olabilir? Bir de motor gidonu bırakınca sağa çekiyor bu yüzden olabilir mi ?



Fotoğraftaki plastik korumayı kaldırıp ordan sıktım ama yanlış yerden mi sıktım acaba?

(Tam oradan oynuyor bütün elcik komple)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar benim motorun sağ elciği bağlandığı yerden gevşemiş oynuyor :( Baya büyük bir alyan anahtarı ile sıkılıyor ama alyan yalama oldu en sona kadar sıktım hala gevşek. Nasıl düzeltebilirim neden böyle birşey olmuş olabilir? Bir de motor gidonu bırakınca sağa çekiyor bu yüzden olabilir mi ?

[url]http://i.hizliresim.com/N3bo3P.jpg[/url]

Fotoğraftaki plastik korumayı kaldırıp ordan sıktım ama yanlış yerden mi sıktım acaba?

(Tam oradan oynuyor bütün elcik komple)

rtr yazan kapağı söküpaltında elciği içi tane cıvatası var onları sıkacaksın senin gösterdiğin yer amotisörün başı
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
İyi akşamlar beyler bu motorun 4390 liralık olan modelinin sıfırını izmirde nerde bulabiliriz ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
benim hatırladığım bizimkilerden farklı altna yarın unutmazsam bakarım ama onu gevşetince elcikleri biraz aşağı çekersen belki ikinci deliklere denk gelebilir

bence de onların denk gelmesi lazım.. tek civata saçma olurdu.. tutmaz yani.. mantıken 2 olması lazım.. açıp bakmadm orası ayrı ^^

İyi akşamlar beyler bu motorun 4390 liralık olan modelinin sıfırını izmirde nerde bulabiliriz ?

Artık satılmıyor diye biliyorum ancak bayiileri ara sor .. İzmir olması şart değil kargo ile ücretsiz göndertirsin.. istanbula bak..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bence de onların denk gelmesi lazım.. tek civata saçma olurdu.. tutmaz yani.. mantıken 2 olması lazım.. açıp bakmadm orası ayrı ^^

hacı benim hatırladığım iki tane cıvata tutuyordu her birini tabi 3 yıl önce söktüm ben yanlışta hatırlıyor olabilirim ama tek cıvata ne kadar sıkarsan sık oynar dediğin doğru
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
46
hacı benim hatırladığım iki tane cıvata tutuyordu her birini tabi 3 yıl önce söktüm ben yanlışta hatırlıyor olabilirim ama tek cıvata ne kadar sıkarsan sık oynar dediğin doğru

Denk gelmiyor hacı ancak ayarını çok bozarsan üsttekiikitaneye denk geliyor :/

Bir bakarsan seninkine çok iyi olur :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Gidince özellikle bakıcam hacı.. Redline sokarım motoru ama 11bın devire kadar çıkarmam pek.. ama kesici var diye biliyorum.. anlarız deneyince.. kesicisiz motorda kullandım farkı biliyorum.. Ama kesici dediğin gibi redline sokmasını engellemiyor.. kırmızı bölgede aşırı kalırsa yada 13bin devir çeviren motorda 11 den sonra devreye girip üstüne çıkarmıyor.. en azından hep bu şekilde çalıştığını gördüm.. elektrik konusunda benden bilgilisin sen gerçi.. iddialaşmak istemem :D

Benim motor bosta da birinci vitesde de 12000 deviri geciyordu. Kesici varmi yokmu diye 15000 deviri gosterecek de degilim. Ama egzozlu bi apache yanimdan gecerken debriyaji sikip gazi acti vutututu diye kesiciye girmisti:) ya 12000 devirden dahada yukari cikti yada model farklari var.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Kesici sadece enjeksiyonlu motorlarda olmuyor mudu ?
Yüksek devirde hava ayarı karıştığından kesiklik yapabilir motor onu kesici zannedebiliriz.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar harbiden bilen yok mu ya. Çok acil ihtiyacım var. Kimse üst kapağı sökmedi mi şimdiye kadar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst