Herkese selamlar, iyi pazarlar. Uzun zaman oldu.![]()
Benim motor bosta da birinci vitesde de 12000 deviri geciyordu. Kesici varmi yokmu diye 15000 deviri gosterecek de degilim. Ama egzozlu bi apache yanimdan gecerken debriyaji sikip gazi acti vutututu diye kesiciye girmistiya 12000 devirden dahada yukari cikti yada model farklari var.
Alt sakal da greydar gibi toprağı dümdüz yapacak sanırım![]()
Arkadaşlar harbiden bilen yok mu ya. Çok acil ihtiyacım var. Kimse üst kapağı sökmedi mi şimdiye kadar
arkadaşlar seleyi açmak için kullanacağım ip benim motorda yok sanırım kopmuş sele bir kere motorun üzerindeyken yanlışlıkla açılmıştı bastırınca şuan tekrar açamıyorum..
ayrıca motorun yağını nasıl kontol ederiz?
Selamunaleykum.
Kardeşlerim apacheyle ilgili sorunum var. Motor tam gaz yemiyor. Önceki gibi atik degil artık. Yani önceki gibi torklu değil . benzinmi yetişmiyor yoksa karbüratör demi sıkıntı var gaz yemiyor. Soğuk gelince oldu. Daha önce karsilastinizmi böyle durumla ne tavsiye edersiniz.
ahaha harbiden.. alt sakallı kross mtor bunuda gördük..
yarın hallederim merak etme![]()
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor
Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum
Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.
Arkadaşlar bugün sürerken fark ettim motorun gazında yaklaşık 1 cm boşluk var.. Yani sağ elciği ters yöne tamamiyle çevirdiğimde gaz vermeden önce bi cm kadar boş dönüyor ve ayrıca elcik sağa sola hareket ediyor bu sorun sizdede varmı?

a.Selam hoşgeldniz tekrar.. Nerelerdeydiniz serkan bey
Bende onu dıyorum işte.. ben arada yaparım aynı şekilde vutututu yapıyor motor.. ^^
ahaha harbiden.. alt sakallı kross mtor bunuda gördük..
Serkan abi var forumda ona sorarsan bilgi verir.. tam nıckı serkanAHD13
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
sağ taraftakı kapağı anahtarla aç komple çıkar.. orda görürsün kalın tel nasıl kopacak öyle hemen..
Yağınıda orta sehpaha al düz bi zemine.. yağ eklediğin kapağın tapasını aç.. ucunu sil temizleyince tekrar batır 1-2 tur çevir , sonra tekrar çıkar .. çubugun işaretli yerleri var xxx şeklinde.. yağ seviyesi o aralıktaysa normaldir..
tel dediğin bunların hangisi?Selamunaleykum.
Kardeşlerim apacheyle ilgili sorunum var. Motor tam gaz yemiyor. Önceki gibi atik degil artık. Yani önceki gibi torklu değil . benzinmi yetişmiyor yoksa karbüratör demi sıkıntı var gaz yemiyor. Soğuk gelince oldu. Daha önce karsilastinizmi böyle durumla ne tavsiye edersiniz.
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor
Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum
Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.
Aleyküm selam ..ısındıktan sonramı oluyor bunlar ? belli bi hızın üstüne çıkmayıp devir yükseliyosa diyaframdan olabilir..
benimde ayniydi sen biraz daha durursan 4bin devri de gecmemeye baslayacak diyafram delinmistir kesin degistir duzeliyor karburatorde pislik yoksa tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
normal o yagdan degil debriyaj dan mi acaba deyip debriyaji oynadim motor tam kavramafan gidiyordu resmen ama yine de oluyor o. durmadan vitesi boşa al yada gecmeyince debriyaji kavrama noktasina kadar birak tekrar sık geçiyor o zaman
gaz teli nerde ya :S fotorafı falan varmı?
bu arada enes açtım kapağı aradım taradım ip falan yok..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/L2ABvb.jpg[/url] tel dediğin bunların hangisi?
benimde ayniydi sen biraz daha durursan 4bin devri de gecmemeye baslayacak diyafram delinmistir kesin degistir duzeliyor karburatorde pislik yoksa tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
normal o yagdan degil debriyaj dan mi acaba deyip debriyaji oynadim motor tam kavramafan gidiyordu resmen ama yine de oluyor o. durmadan vitesi boşa al yada gecmeyince debriyaji kavrama noktasina kadar birak tekrar sık geçiyor o zaman
Abi baktın mı? iki tane varsa gidip servisi fırçalıcam![]()