- Katılım
- 25 Ağu 2008
- Mesajlar
- 416
Slm arkadaşlar bende bi soru sorayım benim motorun son zamanlarda vitesi çok sertleşti örneğin durduğum zaman vitesi boşa atamıyorum vites birde iken boşa atmaya çalışıyorum ikiye geçiyor yada ikide iken boşa atmaya çalışıyorum bire geçiyor ve de çok sert davranıyorum geçmiyor
Motor hareket halinde iken sıkın olmuyor
Yağdandır belki dedim yağı değiştirdim gene olmadı power 1 yağ kullaniyorum
Son alarak debriyaj teli eskimiş biraz sonuna kadar sıkılı yinede tam ayırmıyor sanki ondan olabilirmi? Şimdiden tşkr.
Slm Arkadaşlar bugün yeni debriyaj teli aldım taktım gerdirme yerinden sonuna kadar gerdirdim ancak oldu olmadı gibi bişey, yarın öbürgün gevşerse gerdirecek yeri kalmadı5-6 ay önce debriyaj balatası değiştirdin ogunden beri bi değişti gevşedi falan acaba serviste bir hatamı yaptılar balatayı degistirirken
