Benzini çalınan arkadaş;
Öncelikle alarm taktır. Ben de akü sorunu yok.
Sonra bir de motosiklet brandası al.
Yine çalarlarsa motosikletin hortum olan yerini kapatacak şekilde çarşaf gibi bir şeyle sarabilirsin, hatta sardığın şeyle motor arasına birbirini göremeyince çalan kapı zillerinden monte edebilirsin.
_____________
Kaza yapan arkadaş;
Mesajını yeni gördüm, senden sonra başka konuda mesaj atmışım, kusura bakma.
Umarım sende bir sorun yoktur.
Hemen motosikleti bırakmaya karar verme. Biraz zaman geçmesini bekle. Hatta bu süre içinde mesela Honda'nın eğitimine filan gidebilirsin. Motoru satacaksa, o parayla üstüne bir de CSS eğitimine gidersin. Sonra da para biriktirip 250'lık bir motosiklet alırsın belki.
Geçmiş olsun.
____________
Arkadaşlar öne Pirelli MT75 (90/80-17), arkaya da Michelin Pilot Sporty (90/90-18) alacağım. Toplam 380 TL civarı ediyor.
Birşey söylemek isteyen var mı?