TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
106
motorum 30.500 km ye geldi acayip sesler çıkarmaya başladı gazı açıyorum devir 6bin civarı çok yüksek ses geliyor bazen yüksek devirde de düşük devirde de yapıyor neden olabilir sizce yağı filtresi zinciri keçesi herşeyi yeni
 
Katılım
7 May 2013
Mesajlar
36
guattromeb hocam ben istanbul-ankara yaptım artçımda avrdı iki kişiyle yanıma hiç birşey almadım sadece motorun yağını,yağ filitresni vede hava filitresini değiştir yeter.Yolda fazla sıkıştırma motoru ısınmasın.200 km de bir mola verdım.Dönüştede hiç bir sorunla karşılaşamdım.İnş.sizde sağ salım sorunsuz yolçuluk yaparsınız.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Benzini çalınan arkadaş;
Öncelikle alarm taktır. Ben de akü sorunu yok.
Sonra bir de motosiklet brandası al.

Yine çalarlarsa motosikletin hortum olan yerini kapatacak şekilde çarşaf gibi bir şeyle sarabilirsin, hatta sardığın şeyle motor arasına birbirini göremeyince çalan kapı zillerinden monte edebilirsin.

_____________

Kaza yapan arkadaş;
Mesajını yeni gördüm, senden sonra başka konuda mesaj atmışım, kusura bakma.
Umarım sende bir sorun yoktur.
Hemen motosikleti bırakmaya karar verme. Biraz zaman geçmesini bekle. Hatta bu süre içinde mesela Honda'nın eğitimine filan gidebilirsin. Motoru satacaksa, o parayla üstüne bir de CSS eğitimine gidersin. Sonra da para biriktirip 250'lık bir motosiklet alırsın belki.
Geçmiş olsun.

____________


Arkadaşlar öne Pirelli MT75 (90/80-17), arkaya da Michelin Pilot Sporty (90/90-18) alacağım. Toplam 380 TL civarı ediyor.
Birşey söylemek isteyen var mı?
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
1
herkeze merhaba. motorumla ilgili bi sıkıntım var bulunduğum ilde servisi olmadığı için normal moto serviside anlamadığı için sizlere sormak istedim.26 binde motorum 23 binde iken hafif rampada yada artçıyla binerken arka tekerden diye düşündüğüm ses vardı. motoru normal bi tamirciye bıraktım ( yamaha honda kawasaki özel servisi yazıyor ) zincir belirli kısımlarda salma var dedi ön arka dişli aldım zinzir aldım değiştirdi teker bilyası dagılmıs dedi değiştirdi rutin bakımları yaptı ( yag ve filtesini hava filtresi sürat motordan kargoyla aldım değiştirdi) herneyse sıkıntı geçti bi ara lastiğim patladı yakın bi çin malı motor tair eden yere söktürdüm yaptırdım geldim taktı zinciri gergin yapmıs sonra farkettim. umursamadım pek biraz kullandım sonra vites pedalının ordan ses gelmeye basladı söktüm baktım dişlide falanmı sıkıntı var diye yok. arka tekeri biraz gevşetim zinciri saldım. ama tekeri oynarken farkettimki germe salma var tekrar ve halen motor boştayken çalısırkende stoptaykende ilerlerken tıkır tıkır ses geliyor. ön dişlide hafif oynama var tuva yerinde ama zinciri gerecek salacak şekilde değil. ses son günler baya bi arttı neden olabilir. değiştirttiğim yere gittim tanımadı beni arka dişlidendir değişelim diyor hayla. söledim yeni değiştirdin daha o zaman içini acıp bakacaz falan dedi kıllandım bırakmadım. acaba neden olabilir. anlayanda yok ıspartada
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Arkadaşlar öne Pirelli MT75 (90/80-17), arkaya da Michelin Pilot Sporty (90/90-18) alacağım. Toplam 380 TL civarı ediyor.
Birşey söylemek isteyen var mı?

Pirelli MT75 kullanmadım, kullananla konuşmadım.
Ama yurtdışı forumlara baktığımda, Ninja 250'nin fabrika çıkış Dunlop'larından çok daha iyi olduğu söylenmiş.
Birisi de hem Bridgestone BT45 hem Pirelli MT75 kullandığını, Bridgestone'un daha iyi olduğunu söylemiş.
Yolu güzel tutan ama çabuk biten bir lastikmiş.

Arkaya 90/90 Michelin iyi olur, parasının hakkını verir. Zaten ikisinin fiyatının toplamı ancak bir Bridgestone ediyor sanırım. Bu şartlarda da makul bir hareket olur seninkisi.

Lastiğin üretim tarihine bakmayı unutma. 2 seneyi geçmişse bırak kalsın.
 
Katılım
25 Nis 2013
Mesajlar
24
Debriyaj kaçırıyor olabilir balatalara baktırsan iyi olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

motorum 30.500 km ye geldi acayip sesler çıkarmaya başladı gazı açıyorum devir 6bin civarı çok yüksek ses geliyor bazen yüksek devirde de düşük devirde de yapıyor neden olabilir sizce yağı filtresi zinciri keçesi herşeyi yeni
Debriyaj kaçırıyor olabilir balatalara baktırsan iyi olur.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Benzini çalınan arkadaş;
Öncelikle alarm taktır. Ben de akü sorunu yok.
Sonra bir de motosiklet brandası al.

Yine çalarlarsa motosikletin hortum olan yerini kapatacak şekilde çarşaf gibi bir şeyle sarabilirsin, hatta sardığın şeyle motor arasına birbirini göremeyince çalan kapı zillerinden monte edebilirsin.
Şu bahsettiğin birbirini görmeyince çalan kapı zili türündeki alarm nasıl birşey?
 
Katılım
4 Kas 2013
Mesajlar
5
iyi akşamlar herkese benim 2013 model yeşil apachem var 8 bin km de kesiciye sokarken bi anda pat diye bi ses geldi egzozdan ateş attı ve gaz yemedi gaza basınca tırrr dıye bi ses geliyo egzoz patlıyo ve ates vurdururak calısır hale getirebiliyorum durunca stop ediyo ve gaz verincrvzırıltı cıkıyo bide arada ates ediyo nolmus olabilir basına daha önce gelen biri varmı ve ya bi tahmini yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Adaletler ülkesi turkiye. Arkadaşlar yaptığım ve yüZde yüz haklı olduğum kazada yine suçlu duruma motor sürücüsü olarak ben düştüm. Bugün kaza raporunu aldim. Ne diyeyim ya motor üstünde iki CAN biri 2 cocuk annesi bayan . Evrak eksiğim yok. Sadece artcimda kask yok tek hatam bu. Ve 10 metre minibüs altında sürüklenen bir motor ve yine hatali olan motor sürücüsü. 80 km hızla sağdan carpan bir minibüs ve hatali olan yine motor sürücüsü. Ne diyeyim ya bence insan sinifina girmiyor bu motor kullananlar.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Arkadaşlar iyi geceler benim kardeşim yeni kasa apaçhe aldı bu gun 1000 bakimina goturdu 55 lira almışlar garantide ama çok degilmi dostlar anadolu yakasında ýasâr motor ve aydın motor harici garanrantiden çikmadan kaliteli ve uygun servis varmidir saygilar ...
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
iyi akşamlar herkese benim 2013 model yeşil apachem var 8 bin km de kesiciye sokarken bi anda pat diye bi ses geldi egzozdan ateş attı ve gaz yemedi gaza basınca tırrr dıye bi ses geliyo egzoz patlıyo ve ates vurdururak calısır hale getirebiliyorum durunca stop ediyo ve gaz verincrvzırıltı cıkıyo bide arada ates ediyo nolmus olabilir basına daha önce gelen biri varmı ve ya bi tahmini yardımcı olursanız sevinirim

sonra bu motorları hatasız masrafsız 0 gibi diye satıyosunuz alanın elinde kalıyo 20 bin km görmüyo... satarken de alana bu ayrıntıyı verirsin umarım...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar iyi geceler benim kardeşim yeni kasa apaçhe aldı bu gun 1000 bakimina goturdu 55 lira almışlar garantide ama çok degilmi dostlar anadolu yakasında ýasâr motor ve aydın motor harici garanrantiden çikmadan kaliteli ve uygun servis varmidir saygilar ...

biz 2011 de 75 tye yaptırıyorduk 55 tl çok iyi :)
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Dostum nediyon essahmı sanki z1000 bakımı yaptırıyoruz ama garanti var varda hikaye bozmak lazım her 2000 de 60 lira :)
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
https://www.facebook.com/photo.php?v=614917235237398&set=vb.568741306521658&type=2&theater



DOSTLAR ADAM GOSTERGELERI BEYAZ ISIKLI YAPMIS GUZELDE OLMUS.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Arkadaşlar ben geçen hafta kaygan zeminli pazar yerinde denemeler yaparken sağ tarafa düşüp kısa bir süre sürüklenmiştim. Sadece koruma demiri çizildi zannettim fakat bugün fark ettim ki, alt bağlantı noktasından yamulmuş ve depoyu sola itiyor şuan. Ne yapabilirim?

Biraz daha büyükçe, daha sağlam bir koruma mı taktirsam acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
16
selamün aleyküm hayırlı akşamlar abilerim size bişey sormak istiyorum öğrenci olduğumdan para sıkıntısı var xenon taktırmak istiyorum ama 200tl diyorlar bende 5 tl beyaz far alsam her hangi bi sıkıntı olurmu diye sorcaktım teşekkürler
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Dostum nediyon essahmı sanki z1000 bakımı yaptırıyoruz ama garanti var varda hikaye bozmak lazım her 2000 de 60 lira :)

valla öye garantdeyken hiç sorunu çıkmadı garanti bitti alt redüktör km okuyucu bozuldu onuda parayla aldım garanti bittiği için 50 tlye şimdi yağını kendim değiştiriyorum castrol power 1 10w50 yağ+yağ 22 tl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst